Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

yetiman

Pentru Suplacu - Bors sunt datele privind contractul cu Bechtel.  >:(
Diferenta pare sa reprezinte ce s-a platit in plus catre ei fara sa aiba acoperire fizica.

Iar datorita degradarilor, stadiul real este mult mai jos decat cei 52% declarati.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

bridge

^M-am gandit ca este "tributul pentru bunavointa" lor,dar parca era mai mare :(

NGC

#9377
Comparatia intre 17.03.2016 si 22.01.2016 o gasiti aici.


Situatia proiectelor in 18.04.2016


Autostrada Brasov - Bors, Tronson Targu Mures - Ogra Lot 1

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:04:07 PM
17.03.2016
Ordinul de Incepere a lucrarilor nu a fost emis tinand cont de faptul ca contractul (fidic rosu) presupune punerea la dispozitie Antreprenorului, la Data de incepere, a Autorizatiei de Construire care depinde de finalizarea expropierilor si intabularea terenurilor.
Lipsa documentelor de proprietate si identificarea greoaie a proprietarilor terenurilor supuse exproprierii (lipsa planuri parcelare, suprapuneri de proprietari pe aceleasi terenuri, etc.) au dus la finalizarea cu intarziere a documentatiilor necesare demararii procedurii de expropriere.
Termen estimat pentru finalizarea procedurilor de expropriere: sfarsitul lunii Martie 2016 (functie de timpul scurs pentru consemnarea sumelor la CEC si intocmirea recipiselor, care depind de cat de repede va procesa CEC-ul solicitarea CNADNR) .
18.04.2016
Probleme:
1) Lipsa Autorizatie de Construire
2) Reziliere contract de catre Antreprenor pentru lotul 1:
In data de 22.03.2016 Antreprenorul Asocierea SC Lemacons SRL - SC Vega 93 SRL - SC Arcada Company SA a transmis o Instiintare de reziliere in conformitate cu prevederile Sub-clauzei 16.2 [Rezilierea Contractului de catre Antreprenor].




Autostrada Brasov - Bors, Tronson Targu Mures - Ogra Lot 2

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:04:07 PM
17.03.2016
Ordinul de Incepere a lucrarilor nu a fost emis tinand cont de faptul ca contractul (fidic rosu) presupune punerea la dispozitie Antreprenorului, la Data de incepere, a Autorizatiei de Construire care depinde de finalizarea expropierilor si intabularea terenurilor.
Lipsa documentelor de proprietate si identificarea greoaie a proprietarilor terenurilor supuse exproprierii (lipsa planuri parcelare, suprapuneri de proprietari pe aceleasi terenuri, etc.) au dus la finalizarea cu intarziere a documentatiilor necesare demararii procedurii de expropriere.
Termen estimat pentru finalizarea procedurilor de expropriere: sfarsitul lunii Martie 2016 (functie de timpul scurs pentru consemnarea sumelor la CEC si intocmirea recipiselor, care depind de cat de repede va procesa CEC-ul solicitarea CNADNR) .
18.04.2016
Probleme:
1) Lipsa Autorizatie de Construire




Autostrada Brasov - Bors, Tronson Ogra - Campia Turzii Lot 1

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:04:07 PM
17.03.2016
Ordinul de Incepere a lucrarilor nu a fost emis tinand cont de faptul ca nu au fost finalizate exproprierile si intabularea terenurilor si pentru ca este necesar revizuirea Acordului de Mediu.
Lipsa documentelor de proprietate si identificarea greoaie a proprietarilor terenurilor supuse exproprierii (lipsa planuri parcelare, suprapuneri de proprietari pe aceleasi terenuri, etc.) au dus la finalizarea cu intarziere a documentatiilor necesare demararii procedurii de expropriere. La data de 22.09.2015, dupa avizarea interna MT, proiectul de HG pentru exproprieri a fost inaintat de catre MT pe circuitul extern de avizare la celelalte ministere (MJ si MF). In prezent, din cauza modificarii Guvernului, MT va modifica proiectul de HG (pentru a include noii ministri) si il va transmite din nou pe circuitul de avizare extern. Dupa aprobarea in Guvern a HG de exproprieri vor fi demarate si celelalte etape in vederea finalizarii procedurii de expropriere (consemnare sume la CEC pe numele proprietarilor, emiterea deciziei de expropriere, intabularea dreptului de proprietate a statului roman, etc.)
Termen estimat pentru emiterea Deciziei de Expropriere: inceputul lunii Aprilie 2016 (functie de timpul scurs pentru consemnarea sumelor la CEC si intocmirea recipiselor, care depind de cat de repede va procesa CEC-ul solicitarea CNADNR).
CNADNR a angajat o firma specializata in vederea realizarii procedurilor necesare in vederea actualizarii acordului de mediu.
Termen estimat obtinere acord de mediu: In functie de etapa de incadrare emisa de ANPM poate dura intre 3-9 luni.
18.04.2016
Probleme:
1) Emiterea cu intarziere a HG-ului pentru exproprierea terenurilor pentru permiterea emiterii Ordinului de Incepere
2) Obtinerea cu intarziere a Acordului de Mediu




Autostrada Brasov - Bors, Tronson Ogra - Campia Turzii Lot 2

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:04:07 PM
17.03.2016
Contractul se afla in curs de semnare
18.04.2016
Probleme:
1) Emiterea cu intarziere a HG-ului pentru exproprierea terenurilor pentru permiterea emiterii Ordinului de Incepere
2) Obtinerea cu intarziere a Acordului de Mediu




Autostrada Brasov - Bors, Tronson Ogra - Campia Turzii Lot 3

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:04:07 PM
17.03.2016
Ordinul de Incepere a lucrarilor nu a fost emis tinand cont de faptul ca nu au fost finalizate exproprierile si intabularea terenurilor si pentru ca este necesar revizuirea Acordului de Mediu.
Lipsa documentelor de proprietate si identificarea greoaie a proprietarilor terenurilor supuse exproprierii (lipsa planuri parcelare, suprapuneri de proprietari pe aceleasi terenuri, etc.) au dus la finalizarea cu intarziere a documentatiilor necesare demararii procedurii de expropriere. La data de 22.09.2015, dupa avizarea interna MT, proiectul de HG pentru exproprieri a fost inaintat de catre MT pe circuitul extern de avizare la celelalte ministere (MJ si MF). In prezent, din cauza modificarii Guvernului, MT va modifica proiectul de HG (pentru a include noii ministri) si il va transmite din nou pe circuitul de avizare extern. Dupa aprobarea in Guvern a HG de exproprieri vor fi demarate si celelalte etape in vederea finalizarii procedurii de expropriere (consemnare sume la CEC pe numele proprietarilor, emiterea deciziei de expropriere, intabularea dreptului de proprietate a statului roman, etc.)
Termen estimat pentru emiterea Deciziei de Expropriere: inceputul lunii Aprilie 2016 (functie de timpul scurs pentru consemnarea sumelor la CEC si intocmirea recipiselor, care depind de cat de repede va procesa CEC-ul solicitarea CNADNR).
CNADNR a angajat o firma specializata in vederea realizarii procedurilor necesare in vederea actualizarii acordului de mediu.
Termen estimat obtinere acord de mediu: In functie de etapa de incadrare emisa de ANPM poate dura intre 3-9 luni.
18.04.2016
Probleme:
1) Emiterea cu intarziere a HG-ului pentru exproprierea terenurilor pentru permiterea emiterii Ordinului de Incepere
2) Obtinerea cu intarziere a Acordului de Mediu




Autostrada Brasov - Bors, Tronson Campia Turzii - Gilau - pod peste raul Somesul mic si canal Hidroelectrica

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:04:07 PM
17.03.2016
Procedura de atribuire contract de proiectare si executie a fost finalizata in data de: 30.07.2015.
Rezultatul procedurii a condus la anularea acesteia.
Anularea a fost contestata la CNSC in data de 14.08.2015.
CNSC s-a pronuntat in data de 10.09.2015 in favoarea CNADNR.
Impotriva deciziei CNSC a fost formulata plangere la CAB in data de 25.09.2015.
CAB s-a pronuntat in 27.10.2015 in favoarea CNADNR.
In luna Aprilie va fi reluata procedura de atribuire a unui contract de lucrari pentru podul peste raul Somesul mic si canal Hidroelectrica si conexiunea cu Tronsonul Gilau-Nadaselu.
18.04.2016
Procedura de atribuire contract de proiectare si executie a fost finalizata in data de: 30.07.2015.
Rezultatul procedurii a condus la anularea acesteia.
Anularea a fost contestata la CNSC in data de 14.08.2015.
CNSC s-a pronuntat in data de 10.09.2015 in favoarea CNADNR.
Impotriva deciziei CNSC a fost formulata plangere la CAB in data de 25.09.2015.
CAB s-a pronuntat in 27.10.2015 in favoarea CNADNR.
Finalizare PT - Mai 2016
In luna Iunie 2016 va fi reluata procedura de atribuire a unui contract de lucrari pentru podul peste raul Somesul mic si canal Hidroelectrica si conexiunea cu Tronsonul Gilau-Nadaselu.




Autostrada Brasov - Bors, Tronson Gilau - Nadaselu

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:04:07 PM
17.03.2016
In 01.03.2016 a fost emis Ordinul MMAP pentru scoaterea definitiva din Fondul forestier national a suprafetei de 7.45 ha de padure.
18.04.2016
km 4+650-km 5+550, lucrari aferente culoarului expropriat.
Probleme:
Emiterea cu intarziere a HG-ului pentru exproprierea suplimentara a terenurilor necesare obtinerii Autorizatiei de Construire - Zona Nod Rutier Nadaselu




Autostrada Brasov - Bors, Tronson Nadaselu - Mihaiesti

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:04:07 PM
17.03.2016
Procedura de atribuire a contractului de proiectare si executie a fost finalizata in data de 11.08.2015.
Rezultatul procedurii a fost contestat la CNSC in data de 21.08.2015.
CNSC s-a pronuntat in data de 11.09.2015 in favoarea CNADNR.
Impotriva deciziei CNSC a fost formulata plangere la CAB in data de 29.09.2015.
CAB s-a pronuntat in 02.11.2015 in favoarea CNADNR.
18.04.2016
Procedura de atribuire a contractului de proiectare si executie a fost finalizata in data de 11.08.2015.
Rezultatul procedurii a fost contestat la CNSC in data de 21.08.2015.
CNSC s-a pronuntat in data de 11.09.2015 in favoarea CNADNR.
Impotriva deciziei CNSC a fost formulata plangere la CAB in data de 29.09.2015.
CAB s-a pronuntat in 02.11.2015 in favoarea CNADNR
Contractul se afla in curs de semnare.




Autostrada Brasov - Bors, Tronson Mihaiesti - Suplacu de Barcau

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:04:07 PM
17.03.2016
Studiul de Fezabilitate a fost revizuit de catre proiectant pentru sectiunile 1,2,4 si 5, urmand a fi supus avizarii CTE-CNADNR, CTE-MT si CTE Interministerial in vederea promovarii actualizarii indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitie.
Pentru sectiunea 3 care integreaza si Tunelul Meses actualizarea Studiului de Fezabilitate se va finaliza dupa definitivarea si avizarea studiului de traseu al Tunelului Meses.
18.04.2016
Studiul de Fezabilitate a fost revizuit de catre proiectant pentru sectiunile 1,2,4 si 5, urmand a fi supus avizarii CTE-CNADNR, CTE-MT si CTE Interministerial in vederea promovarii actualizarii indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitie.
Pentru sectiunea 3 care integreaza si Tunelul Meses actualizarea Studiului de Fezabilitate se va finaliza dupa definitivarea si avizarea studiului de traseu al Tunelului Meses.




Autostrada Brasov - Bors, Tunel Meses

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:04:07 PM
17.03.2016
Termenul contractual este de 12 luni. Termenul de finalizare al Studiului de Fezabilitate este de 6 luni de la data de incepere a contractului (20.04.2015).
In prezent Proiectantul a transmis la CNADNR, dupa numeroase comentarii, completari si modificari solicitate de CNADNR, o documentatie pentru alegerea variantei optime de traseu care va putea fi supusa analizei CTE CNADNR in prima sedinta a consiliului.
Tinand cont de faptul ca Proiectantul :
- a avut o slaba mobilizare;
- nu a reusit sa furnizeze informatiile, in forma si cu continutul solicitate de CNADNR SA;
- nu a reusit sa furnizeze in temenul prevazut de contract toate documentele Studiului de Fezabilitate,
CNADNR va aplica penalitati de intarziere Proiectantului, iar in cazul in care acesta nu se conformeaza cerintelor contractuale impuse, CNADNR va rezilia contractul de proiectare.
18.04.2016
Termenul contractual este de 12 luni. Termenul de finalizare al Studiului de Fezabilitate este de 6 luni de la data de incepere a contractului (20.04.2015).
In prezent Proiectantul a transmis la CNADNR, dupa numeroase comentarii, completari si modificari solicitate de CNADNR, o documentatie pentru alegerea variantei optime de traseu care va putea fi supusa analizei CTE CNADNR in prima sedinta a consiliului.
Tinand cont de faptul ca Proiectantul :
- a avut o slaba mobilizare;
- nu a reusit sa furnizeze informatiile, in forma si cu continutul solicitate de CNADNR SA;
- nu a reusit sa furnizeze in temenul prevazut de contract toate documentele Studiului de Fezabilitate,
CNADNR va aplica penalitati de intarziere Proiectantului, iar in cazul in care acesta nu se conformeaza cerintelor contractuale impuse, CNADNR va rezilia contractul de proiectare.




Autostrada Brasov - Bors, Tronson Suplacu de Barcau - Bors

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:04:07 PM
17.03.2016
Au aparut neintelegeri in cadrul asocierii. In cazul in care asociatii nu-si rezolva intern problemele pentru indeplinirea obligatiilor contractuale, exista posibilitatea rezilierii contractului de proiectare si executie.
Asocierea a informat Beneficiarul printr-o adresa semnata de catre toti asociatii, ca relatia intra partenerii Asocierii este functionala iar responsabilitatile membrilor sunt definite in mod corespunzator. De asemenea, a asigurat Beneficiarul ca Asocierea ramane mobilizata in totalitate si lucreaza in vederea executarii proiectului asa cum a fost asumat prin semnarea Contractului.
18.04.2016
Probleme:
1) Intarzieri in perioada de proiectare.
2) Probleme interne ale Asocierii
3) Obtinerea cu intarziere a Acordului de Mediu revizuit




Autostrada Bucuresti - Brasov, Tronson Bucuresti - Ploiesti, sector km 0+000 - km 3+325

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:04:07 PM
17.03.2016
Contractul se afla in perioada de proiectare.
18.04.2016
Contractul se afla in perioada de proiectare.
Probleme:
1) Revizuire PUZ Voluntari




Proiectare si executie Autostrada Bucuresti - Brasov, Tronson Comarnic-Brasov, Lot 1: sector Comarnic - Predeal, km 111+300 - km 115+300; Lot 2: sector Predeal - Cristian, km 162+300 - km 168+600 si Drum de Legatura"

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:04:07 PM
17.03.2016
Nu mai apare in lista.
18.04.2016
Nu mai apare in lista.

Ciprianul

Totusi stiti cum se spune....doar la noi apar tot felul de motive doar sa nu lucreze. Sunt curios sa vad pana la urma cand vad utilaje la lucru pe Suplac Borș.
In 15 Mai e vorba ca incep vecini de la Debrecen incoace....eu merg spre Romania in 30 Aprilie si trec prin zona si am sa urmaresc sa vad daca e ceva miscare acolo.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

NGC

Parca intreba cineva zilele trecute despre motivele rezilierii lotului 1 Targu Mures - Ogra.
Conform CNADNR, rezilierea s-a facut "in conformitate cu prevederile Sub-clauzei 16.2 [Rezilierea Contractului de catre Antreprenor]".

Ionut

Viaduct Gilau:
QuoteIn luna Iunie 2016 va fi reluata procedura de atribuire a unui contract de lucrari pentru podul peste raul Somesul mic si canal Hidroelectrica si conexiunea cu Tronsonul Gilau-Nadaselu.

Era vorba de aprilie... ne-am lungit, ne ducem in iunie. E cam clar, zero sanse pentru anul asta. O sa avem iar segment finalizat dar nefolosit.

hadrian

Quote from: Europiu on April 19, 2016, 03:41:17 PM
Quote from: hadrian on April 19, 2016, 03:29:27 PM
O mica intrebare :

Era suficient sa dai un search... :)

Vezi, de exemplu, aici si aici, sunt informatii destul de vechi...
Multumesc mult pt info !!!

aditd

Quote from: Ciprianul on April 20, 2016, 08:52:36 AM
Totusi stiti cum se spune....doar la noi apar tot felul de motive doar sa nu lucreze. Sunt curios sa vad pana la urma cand vad utilaje la lucru pe Suplac Borș.
In 15 Mai e vorba ca incep vecini de la Debrecen incoace....eu merg spre Romania in 30 Aprilie si trec prin zona si am sa urmaresc sa vad daca e ceva miscare acolo.

Ce incep mai exact "incoace"? Ai vreun link?
Eu stiu ca incep anu asta ( dar cu finalizare 2019 ) autostrada spre Berettyóújfalu

Ionut


tonică

odata lasati sa se balaceasca in mocirla lor, ca niste porci, porci devin si nici ca le mai pasa. Cum mama ma-sii sa devansezi cu asa nesimtire, cel putin la podul de la Gilau. Care nu doar ca ar fi prioritate zero acum dar e inadmisibil sa dai cu copy paste data de atribuire a contractului, tot schimband luna pana nu te mai intreaba nimeni. Inadmisibil! Ar merita sa iasa in somaj de-acolo pe banda, ce zic eu pe banda, cu sleahta. Si cu sanctiuni financiare cat sa fie un exemplu pentru cine o mai vrea sa faca asemenea.
Daca as face asa ceva la firma, eu sau oricare dintre voi, am manca doar paine cu untura  >:(

Iceman

E logic ca nu mai au fondurile alocate pentru constructia autostrazi asa cum declarau la incepul anului :o

tudor

Quote from: NGC20 on April 20, 2016, 08:57:18 AM
Parca intreba cineva zilele trecute despre motivele rezilierii lotului 1 Targu Mures - Ogra.
Conform CNADNR, rezilierea s-a facut "in conformitate cu prevederile Sub-clauzei 16.2 [Rezilierea Contractului de catre Antreprenor]".
O "traducere in limbaj profan se poate?
Ma gandesc ca un contract se poate relizia "cu acodul partilor" ( si nu cred ca e cazul aici, unilateral de catre una din parti (si cealalta este indreptatita sa ceara compensatii in limite contractuale) sau de catre una din parti ca urmare a nerespectarii obligatiilor de catre cealalta

Concret:
CNADNR nu a respectat obligatii contactuale? Cine este raspunzator ( si cu ce?)
sau CNADNR primeste compesatii ( garantie de buna executie?)

alecu26

Pe surse: Întârziind foarte mult ordinul de incepere, Constructorul nu a putut sa tot prelungeasca garantiile depuse. Exista un cost pentru acestea. In plus...cu insolventa Vega 93, si cu o firma care exista doar cu nume, gen Lemacons...acest lucru era tot mai greu.

In plus, probabil intre timp o mai fi verificat si piata din zona, si si-or fi dat seama ca nu e neaparat foarte profitabil proiectul...asa ca si-au bagat picioarele.

Suntem si ghinionisti cate odata: când se trage lozul corect si se dau castigatori care nu se contesta de nimeni...acestia reziliaza contractul.

PS: sper sa nu cobesc, dar foarte foarte posibil si pe Chetani-Campia sa fie la fel cu Straco. Nu e un pret care sa aduca o gramada de profit, mai ales considerând ultimile abordari ale CNADNR care nu mai accepta optimizarile masive....si acolo erau cateva oportunitati...care sigur au fost luate in calcul de Straco.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Quote from: tudor on April 20, 2016, 04:38:22 PM
Quote from: NGC20 on April 20, 2016, 08:57:18 AM
Parca intreba cineva zilele trecute despre motivele rezilierii lotului 1 Targu Mures - Ogra.
Conform CNADNR, rezilierea s-a facut "in conformitate cu prevederile Sub-clauzei 16.2 [Rezilierea Contractului de catre Antreprenor]".
O "traducere in limbaj profan se poate?

Vezi clauza 16.2 din ambele documente de mai jos.

Conditii Generale: http://www.cnadnr.ro/docs/proceduri_derulare/1_Conditii%20Generale%20Contract.pdf

Conditii Speciale: http://www.cnadnr.ro/docs/proceduri_derulare/1_Conditii%20Speciale%20Contract%20.pdf

bridge

16.2
"(d) Beneficiarul nu îsi îndeplineste în mod substantial obligatiile prevăzute în Contract" :)