News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 38 Guests are viewing this topic.

tudor

#9390
^^
Multumesc.
Desi cunt mai multe motive acolo, toate pot fi sintetizate in fapt prin: "Beneficiarul nu îi îndeplinete în mod substanial obligaiile prevzute în Contract".
Asa incat intrebaera mea acum ramane: Cine din CNADNR este responsabil de acel contract si cand va fi concediat pentru incomptenta?
Poate ca respectivul /respectivii nu-s cei mai incompetenti de acolo, dar asta nu e relevant. In cazul asta incompetenta e demostrabila si cuantificabila chiar si in lipsa oricaror proceduri interne de control.
Se poate o intrebare oficiala catre CNADNR cu privire la asta?

P.S. Nu sunt naiv sa nu realizez ca Antreprenorul a avut niste intelegeri "nescrise" cu Beneficiarul si contractul a cazul pentru ca acele intelegeri nu mai pot fi mentinute acum. Asta nu schimba situatia, dimpotriva: Cel/cei e responsabil de gestionarea contractului trebuie sa plece din CNADNR.

ciprebbe

#9391
Asta s-a zis?

QuoteUn nou lot de autostradă "deblocat"
- dintre multele care erau înghețate cu probleme foarte mari: Ogra-Tg. Mureș lotul 2, 10km - construcția va începe pe 1 iunie - astăzi, cu 42 de zile înainte conform contractului, s-a emis notificarea. Termen de execuție: 12 luni

Sa vedem cum va decurge primul fidic rosu, termen de finalizare 31 mai 2017. Bafta Strabag.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Îţi faci griji pentru Strabag?... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

^ "notificarea" inseamna ordin de incepere, da?

ciprebbe

^Ordinul va fi dat incepand cu 01.06. S-a notificat constructorul ca va primi acest ordin.

^^ ceva griji imi fac pentru interactiunea cu liniile de inalta tensiune de pe traseu.
Si pt ca am mai avut controverse legat de un termen de executie de 12 luni (la Gilau) poate ca intelegeti acum ce inseamna sa primesti ordinul in mijlocul anului si ce ar fi insemnat sa il primesti la 1 ianuarie.
Practic in cele doua situatii, desi termenul de executie este acelasi, graficul de lucrari este total diferit.
Pe Ogra-Ungheni se va trage tare la terasament in acest an , se vor incepe structurile si le vor finaliza pana in primavara urmand ca in 2017 sa se ocupe de asfaltari.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

infraAdi_ro

Quote from: alecu26 on April 20, 2016, 05:06:54 PM
PS: sper sa nu cobesc, dar foarte foarte posibil si pe Chetani-Campia sa fie la fel cu Straco. Nu e un pret care sa aduca o gramada de profit, mai ales considerând ultimile abordari ale CNADNR care nu mai accepta optimizarile masive....si acolo erau cateva oportunitati...care sigur au fost luate in calcul de Straco.

Ieri a avut loc o intalnire de lucru cu proiectantii lotului si constructorii Straco.....eu zic ca o sa faca treaba.Azi incerc sa aflu informatii din interior.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

GDPR

Quote from: TibiV on April 20, 2016, 11:30:43 PM
Îţi faci griji pentru Strabag?... :)

Eu sper ca proiectul e bine facut. La unul din proiectele lor pe FIDIC Rosu (e adevarat, era divizia de Hochbau), au avut claimuri de 12.5% din valoarea contractului si intarzieri de un an, din cauza de nepotriveli si lipsuri din proiect.

alecu26

La ce importanta are centrala de la Iernut pentru sistemul national de energie....Transelectrica pare a fi calcaiul lui Ahile acolo, cum a zis Cprebbe. Adica Transelectrica e o problema pe toate contractele, chiar si dupa 2-3 ani de executie...dar acolo va fi cu atat mai interesant.
Drumurile noastre POATE;

pasadia

QuoteDacă Snoop Dogg nu și-ar fi dat, în mod accidental, check-in în acest sat îmbrobodit de râul Mureș, organizatorii festivalului Jazz in the Park n-ar fi pus la cale evenimentul care a adus aici sute de tineri din toată țara. Și nici n-ar fi adunat bani să finanțeze parcul din localitate.

Mno, sa vedeti cum se pune la cale campania "Save Bogata!"

alecu26

#9399
frumos scris articolul.

Sa speram ca va fi pod...sau vedem acolo cine stie ce optimizare, si zona care se suprapune pe limba de pamant...va fi terasament, cu o gaura in el cat sa treaca DC95 (de fapt DJ 153E sau cel putin asa e pe GMAPS).

Ce nu inteleg e de ce nu s-a mers un pic, un pic mai la nord, si sa se suprapuna peste vechea linie CF. Teoretic ar fi fost un pic mai simplu. Se vede si faimosul parc pe harta.

Drumurile noastre POATE;

aditd

#9400
^^^^
Adica sa se duca in N si sa faca doar 1 pod peste Mures ... in loc de 3? Adica cu 2 poduri mai putin.
In plina campie de ce am impresia ca 1 pod e mai banos decat cativa zeci de m de autostrada.

Nu stiu ... poate raspunde intrebarii tale.

ludus

Initial, calea ferata trecea pe unde e proiectata autostrada. Apoi au mutat linia la nord pentru a scapa de un pod :) :)
T. Luduș

dr4qul4

nu stiu pe ce harta te uiti tu dar tot 2 poduri peste Mures ar fi facut.

Alecu26 doar se gandea ca ar fi fost mai putine exproprieri pe linia fostei cai ferate (care avea 4 poduri peste mures!!)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

Dar intre timp sa construit mult acolo. Tot unde e autostrada e cel mai bun culoar. (PE primul culoar CFR.....chiar nu 8ntersectia ce io fi apucat pe austroungari cu 4 poduri peste Mureș. Acum actualul pod peste Mureș se reconstruiește complet. Adică cel puțin la nivel de 2014 acolo Bilfinger câștigase contractul....dar nu cred ca a dat drumul la lucru.
Drumurile noastre POATE;

cristi767

Îmi spune un prieten care e șofer și trece des pe ruta Oradea - Cluj că a văzut în ultima vreme transporturi de grinzi înspre Oradea. Mă gândesc că nu au unde le duce pe ruta asta decât pe Suplacu de Barcău - Borș, nu?