News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 37 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Stai linistit Cipri, au "indreptat" situatia  :lol:. Avand in vedere ca sunt in vizorul Europei, nu cred ca isi mai permit sa faca aranjamente dubioase, mai ales ca si oficialii nostri sunt sub o supraveghere atenta. Oricum, estimarea CNADNR si anume trimestrul 3 din 2017 e fictiva. 6 luni proiectare + 12 executie nu sunt suficiente. Acolo sunt cateva viaducte serioase de 700 de metri, 300, 200, cateva de peste 100, devierea DN 1F pe aproximativ un km, 3-4 deblee serioase.

alecu26

ei....dar ia ghiciti cine sunt primii si principalii lor angajati? Directorul general si directorul tehnic? Aveti o incercare sa ghiciti firma si proiectul de la care vin. :D
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

#8837
Nici nu are rost sa le amintim numele ;).

L.E. Stai linistit, ca nu o sa puna un metru de balast fara sa fie cineva de pe forum in spinarea lor. Daca e cazul, facem rost de la CNADNR de PT si facem noi pe consultantii :).

ciprebbe

Nu cred ca se mai risca vechea echipa de la Ipregilio cu dealurile de acolo :).
UMB-ul cu toate santurile si masurile de precautie luate din toamna au de tras o luna sa remedieze alunecarile. Eu ma bazez pe consultant(EGIS). Au cel mai betooooonn contract de pe piata si la cum i-a frecat pe ai nostrii sa ii frece si pe italieni. Nu e bun sa scoata afara si sa refaca :) . Abea astept sa inceapa .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

intreb si eu: ce rost are acest lot, in acest moment? Fara tunelul Meses nu face decat sa incurce.

Imaginati-va ca terminam Bors-Suplacu si Nadaselu-Mihaiesti si ramanem cu o gaura de 100 de km intre ele, care mai rece si peste un munte si prin Zalau.

Iar tot traficul se va inghesui tot pe DN1.

In felul acesta vom ajunge sa avem 1000 de km de autostrada la campie, si nici macar un km la munte sau macar printr-un deal mai mare.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

Cei 100 de km sunt defapt 80. Muntele asta se poate face cu o masina mica in 10 minute si cu TIR-ul in maxim 15. Si e mai ok decat astalalt. Din ultimele informatii, se pare ca foarte curand, restul din centura Zalau va primi unda verde. Cu Suplacu-Bors facut, pe aici o sa iesi direct la frontiera, evitand ocolul de pe centura Oradea si calea Borsului sau DX-ul spre A3.

esendy

#8841
^^^@draqula. si tu ce propui? sa devina prioritate missinglinkul de 100km la profil de autostrada?

Ciprianul

#8842
@horatiu ce mai sti de Suplac Bors? Sau apucat de lucru sau sunt tot in organizarea de santier? Facem ceva pe 26 daca permite vremea,nu?
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

dr4qul4

Quote from: esendy on March 08, 2016, 09:53:28 PM
^^^@draqula. si tu ce propui? sa devina prioritate missinglinkul de 100km la profil de autostrada?

Propun sa terminam intai Nadasel-Gilau, Suplacu-Bors, Campia Turzii - Tg Mures, si sa incepem tunelul Meses si mai apoi sa deschidem santiere care ar necesita 100 mil euro pana la sfarsit de 2017.

Chiar mai crede cineva ca vor exploda investitiile in autostrazi? 100 mil de euro aici inseamna 100 de mil de euro mai putin la PiSi si chiar la tunelele de pe Lugoj-Deva.

Traficul intre Cluj si Oradea nu se va muta pe Zalau pana cand nu vom avea tunelul Meses si sub 50 de km lipsa pe autostrada. Pentru ca pana atunci pe Zalau este mai lung cu 50 de km si urca si la o altitudine mai mare.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

Se va muta traficul pe directia UE nu cel de Oradea.
Vrem nu vrem e singurul proiect care mai poate demara in scurt timp si pt care exista bani. Nu se iau bani de la Pi-Si, undeva trebuie sa se justifice acciza platita de noi toti.
Mai mult decat Lugoj-Deva, Sebes-Turda, intrarea in Buc,finalizare A4, C.Turzii-TgMures, Gilau-Mihaiesti si Suplacu - Bors, centura Bacau nu pupam pana in 2018.(Cam pe atunci ajung si ungurienii la Bors).
Pi-Si , A0 si coridorul IX se intarzie si la cata lipsa de km de autostrada avem in tara asta orice km in plus e bun.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Doamne, discuţia asta mă face să realizez cu adevărat câţi din ultimii 25 de ani i-am pierdut... Nici nu mai contează din cauza cui...

Când eram proaspăt însurat, şi nevasta însărcinată în câteva luni, am avut o delegație la Constanța. Am luat cu mine şi proaspăta nevastă (culmea, era ianuarie, deci nu ne-am dus la plajă...)

Am mers cu trenul (pe vremea aia încă nu ne permiteam maşină...)
Şi din tren îi arătam fericit lucrările începute la A2...
I-am spus "iubit-o, când va avea copilul vreo 3-4 ani şi noi vom avea maşină, o vom duce la mare pe autostradă! Şi când va avea 10 ani, vom pleca din București şi vom  ieşi din România spre vest pe autostradă! "

Nevastă-mea s-a uitat lung la mine, dar nu m-a contrazis...
Dar ea a fost mai raţională...
Eu am avut dreptate doar cu momentul în care... ne-am luat maşină.

Fiica mea împlinește în vara asta 21 de ani...
:) pentru ea, :( pentru autostrăzi....

Ştiu că este off, dar chestia asta mă macină de vreo... 21 de ani !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ciprianul

@TibiV gandesti te pentru noi cei din afara care sunt EM mai din nordul Tarif si pentru care a intra in tara pe la Nadlac nu e o solutie asa buna. La 60 km de Oradea te dai jos de pe M43 si vi ca un mort dupa ce poate ai strabatut jumate de Europa pe Autostrada. E trist....Asta e. Scuze de off.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

horatiu.cosma

#8847
Cu atat mai mult trebuie sa punem presiune sa se lucreze pe toate santierele, sa inceapa in cel mai scurt timp cele cu contract semnat sau in curs de semnare si sa se pregateasca serios cele cu SF. Avem un guvern care pe partea de infrastructura vrea, avem un consilier al premierului in care avem incredere si avem un context social favorabil. Obiectivul meu la final de 2016, pe langa cei 60-70 de km de autostrada finalizati, ar fi reoorganizarea din MT si CNADNR, reforma administrativa, o lege corecta a achizitiilor publice, multe dosare la DNA cu fosti sefi de la CNADNR/MT. Par foarte multe raportate la ultimii ani, dar se poate.

tonică

eu sustin ca-i de bine cu nadaselu-mihaiesti fiindca astfel da ghes si mai puternic ideii ca trebe grabit proiectul cu tunelul de la zalau. Si cu un sf. pe intreg traseul de la Zalau pana la mihaiesti caci n-as miza ca-i potrivit ceea ce au facut bechtelul, acolo erau alte interese, vadit in favoarea constructorului. Un astfel de SF ar devia cumva de ex. acest tunel despre al carei proiect n-am citit nicaieri fiindca probabil nici nu exista inca si care in mod normal ar trebui sa lege capatul centurii de un nod cu DN1F, cel mai probabil in dreptul localitatii Ciumărna. Sunt 8 km care ar economisi mult din drum si ar ajuta chiar si in cazul nefinalizarii la timp a portiunii dintre Nușfalău si Zalău.
La cat suntem obisnuiti sa se iveasca mai mereu sule-n coaste, dealuri prăvălite, schimbari de guverne, politichie cu de-a sila, constructori cu laptop si alte dintr-astea deja din cotidian ar trebui rabite toate cele, ca tot peste 20 de ani se vor ivi.  ;)

horatiu.cosma

Pe Mihaiesti-Suplacu de Barcau, SF-ul e revizuit pe 4 din 5 sectiuni. Cea lipsa e cea care contine tunelul Meses, evident. Asa cum spunea si @cipribbe, pana in 2018 poate terminam Lugoj-Deva, Sebes-Turda, intrarea in Bucuresti pe A3, C.Turzii-Tg.Mures, Suplacu-Bors si poate centura Bacau. Iar pana in 2020-2021 nu prea mai e ceva la orizont, cand o sa vina ceva din PiSi, A7/DX7, ceva pe Iasi-Tg.Neamt. Vrand nevrand, Mihaiesti-Suplacu de Barcau e un proiect destul de matur, cu un SF facut de Bechtel, revizuit acum, cu acord de mediu in revizuire, cu un consultant "beton" si cel mai important, cu finantare. Daca CNADNR face proiectarea acestei sectiuni anul asta, in 2017 se poate incepe executia, cu finalizare in acel gol 2018-2020.