Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 45 Guests are viewing this topic.

GIV


^ si inca nu s-au gasit bani sa fie expropriati :lol:  :troll:

AlexC

Lotul Chetani C Turzii.
Filmat astazi.
Sper sa va placa!


pentium10

recomand dronistilor sa faca fly over si la paraul reamenajat
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

mirceaeliade

licitatia viaductelor e din nou suspendata

alecu26

COBRA va fi gata cand vom avea bani si trafic de concesiune (traficul nu e obligatoriu sa fie).
La preturile de azi vorbim probabil de 10..15 miliarde cost de constructie plus banii de concesiune.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

shift2rail

^ doar teama irationala de PPP face sa nu fie lansat in concesiune acest proiect de autoatrada. Mai rau, departamentul de PPP/finantari structurate complexe lipseste cu desavarire din organigrama CNIR. Dommage.

horatiu.cosma

După 4 PPP uri ratate, cu siguranță va reuși a 5 a încercare pentru aceasta soluție "magică"  :D . Soluția reală e cea prin care se întâmplă actualul contract de proiectare la o calitate măcar decentă, cu studiile geo făcute cu simț de răspundere, cu soluții tehnice realiste, pe scurt, muncă serioasă. Dar într-adevăr, pot să înțeleg că o minciună care sună bine poate atrage mai tare decât un adevăr plictisitor.

dumbravaandrei

Așa m-am obișnuit cu Chețani - Câmpia în stare de șantier abandonat încât acum am aproape un șoc emoțional când văd asfalt pe 90% din traseu.
Dacă vremea va fi blândă, de Crăciun sigur circulăm pe acest lot. Dacă nu, prin Ianuarie, că de bibilit la parapeți și indicatoare pot să o facă și dacă plouă sau îngheață...

[offtopic] CoBra se va face atunci când autoritățile locale vor dori să o facă. Atâta vreme cât doar Bucureștiul pune cu adevărat umărul la realizarea A3, nu se va întâmpla nimic prin sectorul prahovean. Semnele de tărăgănare sunt multe și mărunte. Majoritatea pleacă de la avizarea traseului, fiind propuse tot felul de abateri și soluții fantasmagorice care să asigure liniștea turistului în stațiuni. Iar pe partea brașoveană lucrurile se mișcă doar dacă e pusă execuția în brațe. Și atunci se întâmplă mai totul sub auspiciul lui ,,da muieți-s posmagii, cumetre?" [/offtopic]

marinul

Contestatia Strabag la CAB pt contractul Chiribis-Biharia
poate ne ajuta cineva cu o traducere  :)


23.10.2023
Ora estimata: 9:00
Complet: 10-Completul 1 Recurs Achiziţii Publice
Tip solutie: Încheiere
Solutia pe scurt: Respinge exceptia lipsei dovezii calitatii de reprezentant invocata de catre intimata CNAIR, ca neintemeiata. Uneste cu fondul exceptia inadmisibilitatii invocata de catre intimata Precon Transilvania SRL. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 23.10.2023
Document: Încheiere de şedinţă    23.10.2023

IonutP

#33639
A doua parte din solutie este interesanta, respectiv unirea excepției inadmisibilității cu fondul. Cu alte cuvinte, Precon a invocat faptul ca este inadmisibilă contestația sau apelul Strabag, iar instanța a zis ca o să analizeze chestiunea inadmisibilității atunci când va judeca și fondul. Chestiunea asta se face de regulă ca instanța să nu se antepronunțe asupra cauzei sau în cazul în care instanța are nevoie de discuții amănunțite asupra chestiunii respective, iar aceasta implică și analiza fondului.

Geri

#33640
Aceste PPP-uri pentru Valea Prahovei si aceasta mega alternativa pe Valea Doftanei sunt perdea de fum pentru a nu zice in clar ca nu se vrea aceasta autostrada.

Alternativa pe Valea Doftanei pare o solutie de genul: orice numai autostrada pe Valea Prahovei nu.


De solutia reala de munca serioasa se pare ca se feresc prin solutii tehnice de ordinul extremului de unde a rezultat suma fabuloasa asupra careia au revenit si au facut-o la jumate. Suna asa a inginerie smechereasca: iesim in fata cu o suma, o lasam un pic sa vedem reactii, daca musca super, bani de bani, daca nu dam la jumate si le-am scos ochii.

Studiul geotehnic oare o sa se faca din birou? Acesta intrebare vine in urma filmarilor din drona in care se vede ca e construit peste tot, pana in albia majora a raului prahova.


Daca se vor face aceste centuri ale localitatilor pe valea Prahovei vor fi legate cumva de autostrada? Se prinde vreun studiu de coexistenta. Urcari/Coborari pe si de pe autostrada in aceste centuri??

Autoritatile sunt si ele pe undeva. Pe unde? Nici ele nu stiu clar. Si poate nici nu vor, in conditiile in care se discuta de aproximativ 25 de ani de aceasta bucata de autostrada, Pl-Bv. Discutii care par sa fie pentru voturi.

Anuntase dnu Grindeanu o bucata: Cristian - Codlea, pentru in toamna lui 2023. Mai e un pic din aceasta toamna, sa vedem.

Pe Chetani - Campia Turzii inca un pic, si e chiar un pic de timp, nu timp ca pe Valea Prahovei, si o sa  :vroomvroom: pe autostrada.

oneLess

@IonutP , @marinul rugase o traducere nu o dezvoltare a subiectului! Pentru plebe.

Earthchild

Quote from: survola on October 22, 2023, 08:55:04 AM
Quote from: mike_us on October 22, 2023, 12:19:38 AM
  • Posibil tot la sfârșit de 2024 sa avem si A3-Dn1 care deși scurt 5km o sa fie important.
Așa este.
O să avem în sfârșit un acces facil la A3, dinspre centrul Bucureștiului.
Este vorba despre DX-ul de la Tureni.  ;)  Bucureștiul are de mult timp acces rezonabil la A3.

IonutP

#33643
Cu alte cuvinte, nu s a intamplat nimic notabil. O să aflăm atunci când pronunța soluția finală.

Geri

Lucrările la Autostrada Ploiești Brașov ar urma să înceapă peste câțiva ani, în 2026-2027, iar proiectul ar putea fi încheiat în 2040, a declarat săptămâna trecută la postul B1 TV Mariana Ioniță, fost director CNAIR și actual secretar de stat în Ministerul Transporturilor.

"Eu nu cred că va începe mai devreme de 2026-2027, pe acolo, în funcție de licitație, de acordul de mediu...de finalizarea studiului geotehnic. Este foarte important cum se face acest studiu geotehnic. Soluțiile pe care noi le scoatem la execuție trebuie să fie puse de îndată în operă, nemodificate. Am rezerva mea legată de licitații și de obținerea acordului de mediu. Nu au cum să înceapă lucrările mai devreme de 2027, caietul de sarcini și licitația plus contestațiile la un asemena proiect durează 3-4 ani. Lucrarea în sine durează 5 – 6 ani, dacă ne luăm după ce se întâmplă Autostrada Sibiu – Pitești. Dacă adăugăm proverbialele întârzieri, ne îndreptăm spre 2040", a spus secretarul de stat la postul B1 TV.

sursa:
Autostrada Ploiești-Brașov ar putea fi gata în 2040 

2040 in caz ca nu se face vreun amical 0-0, ca pe A13 Bc-Bv, acum in perioada prezentului contract.