Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 14 Guests are viewing this topic.

TibiV

Toata lumea se incapataneaza sa vorbeasca despre TIR-uri, desi nu exista aceasta categorie de vehicule.

Autotrenuri si autocamioane - da...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vlad27

Au lucrat și de Paști la Chețani?

Kitz

^Au lucrat, dar foarte foarte puțini, cel mai probabil erau de etnie magiară și au petrecut Paștele deja.

TibiV

In cazul asta nu conteaza etnia, ci confesiunea religioasa...

Daca majoritatea angajatilor erau catolici, au trecut de Paste.
Dar daca sefii sunt ortodocsi, ai o dilema religioasa pe santier...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

lași un șef de echipă să țină locul câteva zile :)
Și uite ce s-a întâmplat, au ciocnit basculantele în loc de ouă...

mirceaeliade

pai poate aveau oua si au vrut sa le ciocneasca pe sistemul Chuck Norris/Van Damme   :oops:

GIV

Quote from: Ionut on April 18, 2023, 10:34:35 AMUrmele alea verticale de pe riglele pilelor sunt fisuri colmatate cu ceva emulsie sau e doar mizerie de la scurgerea apelor pluviale? :o

Dacă ar fi fisuri colmatate cine sa le fi reparat?

tom_sawyer

#32062
Noua variantă de traseu propusă de proiectantul Autostrăzii Ploiești - Brașov se încadrează în bugetul alocat de patru miliarde de euro și vizează porțiunea de la Comarnic la Brașov, au spus pentru ECONOMICA.NET reprezentanții CNAIR. De asemenea, viteza de proiectare pentru autostrada montană a fost redusă la 80 km/oră.

,,În 9 – 10 martie 2023 și 17 martie 2023 reprezentanții CNAIR și Consitrans au realizat vizite în amplasament pentru noua variantă de traseu propusă (pentru care a fost redusă viteza de proiectare la 80 km/h)", au precizat reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Aceștia au mai spus că în data de 21 martie 2023 a fost organizată o ședință de lucru la sediul CNAIR la care au participat reprezentanți ai CNAIR, MTI și Consitrans. ,,Ca urmare a ședinței s-a stabilit ca Prestatorul să întocmească documentația AMC 1 în cadrul căreia se vor analiza 3 variante de traseu (varianta îmbunătățită studiată la SF –ul din 2006, varianta preferată din AMC 1 inițial și varianta cu 80 km/h). Prestatorul a comunicat faptul că estimează o perioadă de 2,5 luni pentru finalizarea și transmiterea documentației", au mai transmis reprezentanții CNAIR.

economica.net


Nu reiese explicit, dar probabil acea încadrare în buget însemnă și că de la Ploiești la Comarnic rămâne DN1 (Grindeanu a spus asta într-o emisiune cu Marius Tucă acum câteva luni).

min. 36:20

pasadia

As zice că e ok. Oricum a fost o prostie să faci reactualizarea SFBpe "Ploiești - Brașov" și nu pe "Comarnic - Brașov" (adică pe segmentul pe care chiar e nevoie).

Pe Ploiesti - Comarnic aștept să termine pasajele denivelate și în rest o să reziste drumul ok până reușesc ei să termine sectorul montan. Și dacă vor neapărat, să facă SF separat la câmpie care să prindă praful încă 10 ani de acum încolo.

BogdanS

80 km/h mi se mare cam putin pentru o autostrada, chiar si montana. Cred ca trebuie undeva la 100 km/h.

mirceaeliade

#32065
Daca 80km/h e putin, sa vezi cat de mult e pretul **de la buget** pentru cei 100km/h pe care ii vrem.

Oricum, 2.5 luni inseamna nimic mai devreme de iulie 2023 pentru AMC1.  Pentru un contract semnat in februarie 2021.

pbh

Nu este o problema. 80Km/h se traduce in romana 120-130km/h.
Pe de alta parte, o medie de 80km/h fata de 10-15km/h realizati acum in weekend, este un castig.
 

hefaistos

80 km/h înseamnă 35-40 min de la Comarnic la Brașov. Sau 25 min pana la Predeal. QED.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

oc7avian

Viteza de proiectare e gândită pentru toate tipurile de autovehicule. Asta poate însemna 100km/h la mașini personale, ceea ce ar fi excelent pentru croazieră. Evident, ar trebui să vină și cu camere radar, că sunt șanse mai mari să generăm blocaje post-accident decât pe autostrăzile la câmpie/deal. Ba chiar și față de DN1 pe VP, că acolo coloana te forțează să mergi încet, după cel din față.

elphax

Inca avem colegi care nu stiu  ce e viteza de proiectare - se refera la un autotren (adica TIR 40 tone) si practic e viteza cu care poate intra fara probleme in toate curbele. Viteza de proiectare de 100 e sufiecienta oriunde. Nu e limita de viteza. Daca e sa fie restrictii, pot sa puna 100 la autovehicule pe anumite portiuni, tuneluri etc dar in mare va fi 130