Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

FMFM

Intr-un interviu al emisiunii Gandul, Pistol a declarat ca au fost primite de la Consitrans variante optimizate de traseu pentru Ploiesti-Brasov la un cost injumatatit fata de propunerile initiale.
Una dintre solutiile de reducere a costurilor este de a moderniza/transforma la profil de autostrada anumite sectiuni din DN1 .

georgec

Sper sa nu faca prostia de a utiliza partial DN1, dupa atatia ani macar sa faca o autostrada in adevaratul sens al cuvantului.

pentium10

în Ungaria DN4 a fost pe segmente folosit și pe acolo s-a făcut M4, era cea mai optima soluție.

Asta nu înseamnă că se renunță la DN, doar ca se va face pe alt aliniament, și este mai ieftin sa faci 1x1 pe segmente "lângă" autostrada.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

raulbogdan23

O incercare de filmare in zona Topa Mica (nu am reusit mai mult din cauza noroiului si a accesului, dar surpinde bine zic eu zona unde asteptam modificarea de proiect si partea pana la padurea din deal).

Incercam data viitoare mai mult daca permite terenul.

Obiectiv: Autostrada A3 Nãdãșelu - Mihãiești (Zona Topa Micã)
Constructor: UMB
Data filmare: 09.04.2023



Enjoy!

mirceaeliade

Daca s-ar folosi segmente actuale din DN1 care sunt de facto de ~3.5 benzi ca viitoare segmente de HP, si dupa aia sa se mai faca inca 2 cai de circulatie, a la latime de 3.5 benzi pt al doilea HP, si altul ca downgrade la cam 2.5 benzi pentru un mini-DN1, nu ar fi chiar asa de rau. Ar fi mai degraba un fel de relocare al actualului DN1. Dar nu mi-e clar ce portiuni existente de DN1 sunt sincer la standard de A fara lucrari majore aditionale. De exemplu intre Comarnic si Sinaia DNul urca mult ca sa coboare inainte de Sinaia, ceea ce mi se pare inacceptabil pentru o autostrada chiar si 'tehnica' sau cum ar vrea ea sa fie numita.

oneLess

#32030
Adică punem parapeți la DN și băgăm 130 ? Sunt stupide, aberante, toate discuțiile astea cu HP! există HP în lume cu mai mult de 100 Km/h? NU, deci rămăne tot DN, da , cu acces mai controlat! În detrimentul localnicilor.

dumbravaandrei

#32031
Nu ar fi rau nici ca DN1 sa revina la configuratia de dinainte de 1994, iar actualul DN1 sa fie folosit pentru A.

Totusi, de la Nistoresti in sus trebuie solutie decenta, nu actuala propunere, care e destul de fantezista.

mirceaeliade

#32032
@dumbravaandrei ce configuratie avea DN1 in 1994?  Cred ca o larga parte din cei de acum pe forum nu au amintiri de pe atunci. Te referi la centura Ploiesti sau sunt si alte segmente noi dupa 1990?

@oneLess ideea la HP e ca desi e o singura banda, NU exista ambuteiaje de la 'cross-traffic', adica ce se intampla acum in Busteni, Azuga, Sinaia, Predeal.  Nu e ideal, dar sincer si cu limitari de 80 km/h pe VP dar fara ambuteiaje de la incababilii din Busteni e cu mult mai bine ca ce e acum.  Se va merge cu viteza tirurilor, care la nivel de HP inseamna mai mult decat cei vreo 50 km/h de acum pe care ii au tirurile pe curbele dintre Predeal si Sinaia.

ionutpunctro

Daca se folosesc segmente din DN1 si se transforma la nivel de autostrada (2+2 bine facut), nu vad nici o problema in a avea in paralel un DN1 1+1. Autostrada oricum o sa preia o mare parte din trafic, in special traficul greu, deci un DN 1+1 pentru tranzit local este mai mult decat suficient.

Asta se face peste tot, mai ales in zone montane unde DN-ul ocupa traseul optim.


Cristian 74

Azi am dat o tură până la Chețani-Câmpia Turzii, fiind vacanță pentru mine. Am plecat la 8 dimineața, m-am întors la 9 seara, alți 450 km parcurși. A fost relaxare, praf și agitație. Observații:
1. Față de filmarea ui Raul, parcă 1% e și mai bună mobilizarea.
2. Camioane câtă frunză și iarbă. La groapa de împrumut de lângă podul de la Chețani sunt 70 de camioane care fac ture. Între 10 și 30 pe zi. E nevoie de dirijare a camioanelor, la propriu. E un om care face asta.
3. DN-ul este extrem de aglomerat. Pentru a permite camioanelor să iasă din șantier sunt oameni cu palete, care opresc circulația pentru a permite camioanelor să iasă.
4. Am filmat în zona Câmpia Turzii alături de un domn locotenent de la Baza Aeriană 71, care a urmărit tot ce am filmat. Două ore am avut pauză forțată de filmare, nu m-au lăsat să ridic drona atunci, aveau ceva operațiuni aeriene. Ce m-a distrat a fost următorul scurt dialog:
EU: Dvs l-ați însoțit pe Raul Pristopan luni?
EL (privire serioasă înspre mine): Confirm.
Gata observațiile. Mâine videouri, acum sunt rupt.


Ionut

@raulbogdan23
@Cristian 74

Când mai dați de oficialii de la 71, vă rog frumos să le transmiteți din partea mea, în numele API și al comunității întregi, mulțumiri multe și felicitări că își fac timp pentru noi.

Ar fi putut să refuze și să pună bețe în roate dar văd că au ales varianta mai dificilă, mai ales în vremurile astea.

Chapeau!

carutasul

deci nu erau cu F16 cum credeam eu ci pe jos. După buget :)
Mulțumim!

Cristian 74

Prima parte. Filmare completă diseară sau mâine.

danutzu_1069

Ma intreb, aici la supratraversarea de la Luna, pe unde o sa devieze DN-ul ca sa faca rampele?? De ambele parti DN-ul este "strans" de constructii

Kitz

Este loc, puțin, dar este, deja se lucrează la asta. Va fi tot pe partea cu devierea actuală, se va "lungi" puțin.