Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

xenotium2

Ce masuri se impun pentru astia de nu au reusit sa termine in timp? Le dau amenda ceva sau pot licita in continuare?

M_Z

Sunt premiați cu alte contracte sau cel puțin asta a fost practica până acum  :lol:

voicul

^Masurile care se impun, de fapt care se iau: le dau extensii de timp ca sa termine in timp

PaulS

**Cristian Pistol**:
Câștigătorul contractului pentru construcția ultimului lot al Autostrăzii Pașcani - Suceava (A7) a fost desemnat astăzi!
Antreprenorul român (Spedition UMB) are la dispoziție 2,86 miliarde lei (fără TVA) și 30 de luni  (6 luni proiectare și 24 de luni execuție) pentru construcția acestui nou lot de autostradă.
Lotul 2 al Autostrazii Pașcani - Suceava are o lungime de 29 km, iar pe traseul ei vor fi construite inclusiv 44 de structuri dintre care două cu o complexitate tehnică ridicată:
- un pod peste Râul Siret și DJ208C, în lungime de 845,10 m,
- un pasaj peste CF511, în lungime de 625,10 m.
Acest nou lot de autostradă va fi construit între Nodul Rutier Roșcani și estul municipiului Suceava, unde se va conecta cu tronsonul Suceava – Siret.
În zona acestei conexiuni va fi construit și un nod rutier care va permite acesul la Aeroportul Internațional Suceava și DN29, printr-un drum de legătură.
Contractul, finanțat prin Programul Transport 2021-2027, mai prevede comstruirea ca pe traseu să mai fie construite două parcări de scurtă durată și două spații de Servicii.
Fiecare spațiu de servicii și fiecare parcare de scurtă durată va fi prevăzute cu infrastructura necesară amplasării a minimum 8 stații de încărcare pentru autoturismele electrice.
Pe traseu urmează sa fie construite și 3 noduri rutiere:
- Nodul Roșcani, care va asigura atât ieșirea de pe autostradă cât și intrarea pe aceasta,
- Nodul rutier Dumbrăveni, la intersecția cu DJ 208B (Verești – Dumbrăveni),
- Nod rutier Aeroport Suceava.
Contractul va putea fi semnat după  zece zile, dacă nu vor fi depuse contestații.
După finalizare, întreaga autostradă Pașcani -Suceava la avea o lungime de 62 km.

horatiu.cosma

Având în vedere că e situația identică cu primul lot (aceeași ofertanți, 80% UMB din valoarea estimată), cred că nici aici nu vor fi contestații, cum nu au apărut nici pe primul lot. Întrebare pentru colegii care cunosc bine zona, cum e accesul de la capătul acestui lot 2 spre Siret? Se ajunge relativ ok în DN2 la nord de Suceava, sau e un acces greoi și atunci cam e nevoie și de primul lot (măcar) din Suceava - Siret?





Powered by API/PUM imgur uploader

dumbravaandrei

#16460
Daca te referi DN2 - adica te dai jos la Mereni in drumul de Botosani si apoi de acolo prin oras pana la DN2, sa zicem ca e semi-ortodox, desi o sa fie un ambuteiaj de infern la rahatul ala de giratie din Burdujeni. Dupa acel giratoriu, se mai poate aerisi traficul, dar trebuie neaparat reparat drumul prin oras ca e de o calitate proasta (valurit, chiar si gropi). Drumul e si ingust, deci... greu de tot. Versi totul intr-un oras si asa deja aglomerat, in care traficul mai mult se taraie decat merge, asta si fara sa aibe acum camioane prin el.

Basca, pe traseul asta e si singurul loc din tara, unde semafoarele in loc sa treaca pe rosu, trec pe galben intermitent. Unii la mica intelegere il iau ca rosu, altii care vin de la naiba in praznic unde semafoarele functioneaza normal, cred ca e defectiune si isi respecta indicatorul de prioritate si merg mai departe.

Daca te referi DN2 trecand padurea la Adancata, chiar as zice ca e aproape exclus si pentru autoturisme (drum ingust, viraje stranse, diferente de nivel considerabile... mai bine te imbeti si mergi sa te dai cu roller-coaster-ul)
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

andy

O sa fie paralizata zona Burdujeni, efectiv traficul actual de la intrare/iesire in Suceava dinspre Cumparatura va trece pe acolo, centura actuala nu va mai ajuta.

dumbravaandrei

Cui o să îi fie dor de Balș, va putea veni la Suceava, dacă e chiar așa de nostalgic...
Impresia mea e că de la Siret la Bacău vei ajunge mai repede pe dn2+centură sv+dn2, până Fălticeni, decât să vii de la Siret și să te urci pe A7 la Salcea.

O soluție temporară ar fi o descărcare în drumul de Dorohoi, în pădure la Căprioara, și de acolo mai departe la Siret prin Vf. Câmpului. Chiar dacă o să fie un giratoriu mai la limită, mai bine decât să traversezi Suceava.
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

andy

#16463
Ar fi fost mult mai bine daca lotul era complet pana la Milisauti Gara; ar fi ajutat si traficul spre aeroport, mai ales ca sunt multi ucraineni. S-a mai discutat despre asta, sper sa se miste repede cu licitarea si atribuirea urmatorului lot...

dumbravaandrei

#16464
Fara subtitrare, mi-e greu sa inteleg ce ai vrut sa zici.
Acum nu este prevazuta o descarcare in padure la Caprioara. Dar, decat sa bagi traficul prin Burdujeni in Suceava, poti sa faci o solutie fix ca la Holdea, unde sa pui o descarcare temporara in DN29A. Astfel, pe la Mereni n-ar veni in Suceava decat strict traficul de Suceava si Botosani. Restul, ar merge mai departe pe 29A+29C. Alta solutie nu prea ai fara defrisari si structuri exceptionale (terenul acolo nu e cel mai drept, sunt diferente considerabile de nivel pe distante scurte).

@andy nu stiu cat de repede se pot misca cu urmatorul lot (eu n-am mai inteles in ce stadiu a ramas contractul pentru SF si studiu geo). La un moment dat, era informatia ca dupa Burdujeni nu s-au mai facut foraje. Dar a tot ametit Flutur anunturile, de nu mai stiu care e stadiul si daca se pot misca asa de repede cu restul pana la Siret.
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

pasadia

Nodul asta de la aeroportul Suceava va deveni cel mai mare nod din tara? Imi pare a ocupa vreo 3kmp.

Si explicati-mi de ce mai construim pasaj peste A7 pentru strada Aeroportului din moment ce construim drum dedicat spre aeroport dinspre DN29?

dumbravaandrei

Cel mai probabil din motive de pantă a autostrăzii care va fi în ușor debleu pe acolo.
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

cb

Au pus ultimele grinzi la Baba Ana.




voicul

Important e sa il sudeze bine :)

Dan_R

Pe un alt forum (Link) userul "vancouver" (nu activeaza si aici cineva cu acelasi nume?) scrie:

" Tot pe lot Coni-Trace mai avem insa probleme la suduri la km 38. Aici se circula deja pe DJ, se lucreaza la propunerea finala, care sa satisfaca pe toata lumea (la km26 superviserul avusese obiectii).

Din cauza ca se va lucra sub trafic, la km38 va dura mai mult decat la km26. Se vor monta reazeme provizorii, se restrictiona traficul pe 50% (pe o banda pe podul DJ). Posibil cu totul vreo 2 luni. Posibil in timpul asta sa se dea drumul deja la trafic si pe autostrada, dar evident numai dupa ce se fac eclisarile peste zona carosabila.

Daca se aliniaza cateva planete atunci 15 mai se da drumul la autostrada pe lot 2. Daca nu, atunci nu! Daca nu se accepta trafic pe A pana nu e gata complet la km38 inseamna ca ne ducem bine in iunie.

Precizez ca sudurile de la km38 sunt mult mai bune decat la km26, de aia se si pastreaza traficul deschis pe judetean. Nu toate sudurile trebuie dublate de eclise si e mai mult gen "suflat in iaurt", ca nu cumva..."

Legat de Gageni, pe Fb am gasit un alt comentariu, in care se spune ca  "au dat 5000 gauri din vreo 8000. In 3-4 zile e gata. Dau cam 900gauri la 24h. Și la Mizil pare că se mișcă repede. Aseară erau grinzile înșirate pe autostradă..azi le au ridicat."

Link