Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

pista_bacsi

5^ Am descarcat datele de la licitatie (a durat un pic) si cam asta am gasit in studiul de trafic al "Autostrazi Pascani-Suceava". Nu spun ca sunt 100% corecte dar cred ca ajuta un pic. Nu stiu cum sa incarc tot fisierul. Pare ca ar fi cam 10 mii in plus MZA prin Suceava.














Powered by API/PUM imgur uploader

Dan_R

@JoSo : am citit ca se pare ca este o alta problema cu sudurile si la alt pasaj de pe acest lot - mai putin grava din ce s-a scris, si deocamdata se analizeaza daca eclisele respective vor putea fi montate sub trafic (adica trafic pe dedesubt, pe A)
Deci in acest scenariu sumbru e posibil si prin iunie sa se deschida acest lot.

La Mizil au montat grinzile centrale, sa vedem in cat timp pun predale si suprabetoneaza ca sa poata fi apoi asfaltat si sa dea drumul la trafic pe 100C.

Personal, eu cred ca faza cu "nu dam drumul la lotul 2 ca ii blocam pe aia din Fulga si ar face ocol mai mare" a fost o mica fumigena si motivul real erau sudurile neconforme de la celalalt pasaj - probabil se stia de atunci. In fine, poate e teoria conspiratiei si imi cer scuze anticipat daca vorbesc prostii, dar DC 100c a mai fost inchis la reabilitare acum niste ani si nu se plangea lumea de  blocaje.

Ar mai fi deci de finalizat acest pasaj, de terminat gaurile si eclisele la urmatorul pasaj si de vazut solutiile de remediere la cel de-al 3-lea pasaj de pe lot

hermes

Se știa de problema cu sudurile de aproximativ 2 luni de zile, CNAIR a pus batista pe țambal de dragul constructorului. Stați să vedem pe la ce poduri mai apar probleme de executie ...
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

ncb

AUTOSTRADA A7 Focsani-Bacău | Lucrări zona Domnești-Targ Adjud 14.04.2025


Raducu P Drum


Voicu

Mie mi-ar fi jenă să pun asfalt proaspăt peste mizerie.

Geri

Inainte de inchidere, in 5.apr.2025.












Powered by API/PUM imgur uploader

Geri

DJ100C - Mizil - Fulga cu data de azi 14.apr.2025:













































Powered by API/PUM imgur uploader

Geri

Vedem diferenta de informatii in functie de provenienta.







La ce era de facut se adauga si deformarile lasate de cel care a ignorat indicatoarele:




Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

La grinda aia deja ridicata, de fapt la ambele, mi se pare cam mare rostul dintre ele. Pare și neuniform...
Urat, tare urat.
Este munca în plus pentru sudor, și are șanse să dea buleală la sudură...

Dan_R

Au timp berechet 😄 sa faca sudurile incet, ca informatiile sunt ca mai e de eclisat si podul de pe A7 de la km 38 - ala e cu asfalt deci trebuie ridicat putin ca sa fie gaurit. Nu am citit daca solutia acolo e deja aprobata sau e inca in analiza ceea ce inseamna ca mai dureaza.

danutzu_1069

Ai informații inside? sau d-alea pe la coltul străzii?

panzer

Doar eu sunt de parere ca ne-am cam impuscat in picior cu tablierele metalice la fiecare DJ si DC?
Mai ales acum ca se poate contrui cu pila mediana.

Nu vorbesc de pasajele in arc de cerc de pe A1 (WeBuild) si nici de trecerile mari peste ape. Dar chiar asa si la un DC?

E cam aceeasi poveste cu terasamentul de balast pe A0 sud.

Archi

Nu tablierele metalice ne-au impuscat in picior, ci superficialitatea constructorilor cu care au tratat aceste structuri. S-au apucat tarziu de ele, probabil a si durat mult pana a venit tablierul si au sperat ca o sa mearga totul bine din prima. Dar se pare ca nu mereu ies lucrurile cum trebuie. Diferenta dintre un constructor ok si unul excelent e ca cel excelent si-ar fi dat seama de acest risc si ar fi inceput mai repede tot ce inseamna tablier metalic.

horatiu.cosma

Hai că asta e bună de tot. Deci e de vină A7, că s-a însurat cu constructor infidel  :lol: .

ovicor

Sunt de parerea lui @panzer din alt motiv: CNAIR e corigent/ repetent la mentenanta!