News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

NGC


hvm

Daca le ia UMB pe ambele o sa fie sigur gata in 2 ani... cam prin septembrie 2024 mergem pe A de la Buzau la Focsani pe A. Mai nesigur o sa fie continuarea pana la Ploiesti, dar e bine si asa...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

GeMa

daca ia UMB si cele doua loturi din Bz Fo am certitudinea ca pana la Pascani doar ei vor castiga.
ar fi culmea ca lotul cu nodul Adjud sa il castge actorii iar cel turbo de la pascani sa il ia tirrena scavi

danpandrea

@hvm, hai să n-o dăm în extrema optimismului. Până se anunță, până se soluționează (poate nu vom avea nici aici contestații), până se semnează, până se dă OIL, eu sper ca la final de 2025 să fie totul gata. E vorba de aproape 67 de kilometri, cu termen de 26 de luni.

naivu

Daca pe Buzau-Focsani ia UMB 4 loturi din 4, ma intreb ce sanse vor mai avea competitorii pe cele 6 loturi Focsani-Bacau-Pascani  :) ? (Ma intreb daca se vor mai obosi sa liciteze?)

dumbravaandrei

Sper că ăștia care se umezesc la ideea că ia umb tot Buzău-Pașcani sunt conștienți câți oameni și câte utilaje trebuie pe șantierele astea în următorii 3 ani. Plus șantierele pe care le au deja în lucru cu termen de finalizare în următorii 3 ani...

Și nu, umb nu poate crește atât de mult fără probleme serioase.

oneLess

S-ar putea să ajungem să ne bucurăm de evoluția pe loturile turcești unde își aduc măcar parțial scule și oameni de acasă. A văzut cineva muncitori italieni pe undeva ? Nu de cei cu pixul întreb.

GIV

#7897
la anul ar putea sa scape de dx12.. pe dx braila galati aproape a terminat, pe a3 in 2024 poate sa termine. eu cred ca nu coteaza neaparat numarul de muncitori cat conteaza planificare lucrarilor. unde cati si pe cine trimiti in diverse locuri..

plus ca pe a3 e posibil sa mai intarzie cu aprobarea solutiilor..

dr4qul4

Eu unul nu ma astept/asteptam sa ia UMB toate 4 loturile de la Buzau la Focsani.
Loturile 1 si 4 erau normal sa fie luate (pt ca 1 este pod).
Si m-as fi asteptat sa ia si (aproape) integral Focsani-Bacau.

Dar deja sunt cam multe loturi (daca se confirma zvonurile) si vor urma si Bacau-Pascani.

Nu cred ca vor licita ei peste tot, ci mai degraba vor face si ceva asocieri locale, in care vor veni doar cu experienta.
Chiar Pa&Co mai exista? Si cine mai e pe acolo? Mavgo, Mithras (cei care bagau lianti pe DX12), Aqua Parc si, ceva mai departe, Tancrad, Lemacons, Arcada si Autotehnorom.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

naivu

Daca ia UMB toate cele 10 loturi de pe A7, clar va fi o crestere serioasa. Nu ar trebui sa aiba probleme cu mana de lucru, din cate stiu, singurii care aduc muncitori sunt turcii, ceilalti, inclusiv Porr si Strabag, lucreaza cu subcontractorii romani, nu vad de ce aceeasi subcontractori nu ar lucra si cu UMB. Inclusiv, daca nu exista suficienta forta de munca pt tot A7, pot licita in asociere cu Alsim sau Nurol (că am inteles ca sunt multi lucratori in constructie care someaza in Turcia).
O problema va fi sa aiba suficienti ingineri care sa coordoneze (sau suficient departament economic care sa factureze  :) )

tom_sawyer

În zonă, UMB-ul va mai începe lucrări și pe centura mare Galați (33 km) și la noul pod peste Siret de la Cosmești (+ drum de legătură).

dr4qul4

sper ca realizezi ca in 2021, Porr avea 899 de angajati iar strabag 1145.
Si cateva sute de utilaje fiecare.
Si nici macar nu stiu daca aceste cifre includ toate firmulitele cu acelasi actionariat.
Atat Porr, cat si Strabag, au baze proprii in mai toate judetele tarii, pentru ca au si contracte de mentenanta a drumurilor.
Si mai fac si constructii civile din cand in cand :))
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ghrt

Nu cred că UMB va lua toate loturile. Ar putea avea o ambiţie de a construi backbone-ul la ei acasă, aşa încât cred că vor licita la toate care vor ieşi în continuare în piaţă, dar la un moment dat vor trebui să crească preţul ca să îşi finanţeze extinderea.

Cu privire la capacitatea lor de a construi, trebuie corelată şi cu capacitatea statului de a-i plăti, chiar dacă pe A7 ar fi fonduri PNRR. Realitatea este că niciodată nu s-au alocat sume imense pentru investiţii, A1 PiSi 2-4 va intra totuşi în lucru, aşa că mă aştept să existe o temporizare serioasă din partea beneficiarului (de la evaluat licitaţiile şi până la OIL) pe restul de A7 Focşani - Siret. Asta s-ar putea să convină maxim UMBului, dar deja speculez la greu.
Cont (aproape) inactiv.

alecu26

Cu 10 loturi pe A7, cu loturi ramase din urma pe A3, A0...2023 și 2024 vor fi ani de foc pentru UMB.
Cred ca intenția lor era ca aceste loturi din A7 sa le facă tocmai ca și continuitate la ce au prin tara...din începând cu 2024...și 2025 și 2026.
Cumva ma gândesc ca se descurca ei cumva sa le lungească pe o perioada asa lunga. Și acum câteva explicații:
1. Pentru subcontractat masiv trebuie sa ai preturi care sa îți permită asa ceva. Plus ca pana acum UMB a mers exact în direcția opus.
2. Da, pe loturile din zona Bacău concurenta va fi minimala. Doar câte un turc și un italian rătăcit.
3. După ce vor avea astea 4 loturi în buzunar, probabil pe cele 6 loturi vor licita preturi un pic mai sus. Asta însemna doua lucruri: ca poate italianul și turcul vor lua fiecare câte 1 lot și ca UMB va avea rezerve și sa facă subcontractare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hvm

Sa stam sa auzim verdictul initial si apoi sa vedem si contestatiile.

Parerea mea este ca daca ei sunt castigatori si o sa fie cu contestatie aici, si contractul se semneaza undeva pe la final de 2023 atunci o sa fie ca o manusa si o sa mai liciteze pe 2-4 loturi. au deja lucrari si daca pentru astea 3 se da OIL in urmatoarele 6 luni, eu nu vad cum o sa se descurce si cu T3/T4, DxBrGalati, Centura Galati, A3 unde mai e mult de lucru, astea 4 aici, si sa mai liciteze mai liciteze inca 4 loturi care sa inceapa prin iunie anul viitor...

Pe de alta parte intotdeauna cred ca se poate lega de ceva sa "intarzie" putin termenul de lucrari. si trebuie sa mai avem in vedere faptul ca exista acel registru al "echipamentelor" nu pot licita la infinit.... Ca le trebuie echipament nou pe care sa il declare pe aceste locuri, atat timp cat nu sunt inca gata celelalte.

Oricum ar fi eu cred ca UMB este in stare sa duc la bun sfarsit tot ce are plus inca aceste 4 loturi in urmatorii 2 ani, dar mai au nevoie dupa de alte lucrari. Si totul depinde cand v-or fi lansate licitatiile si cand o sa fie atribuite, asa ca eu vad ca ar putea sa liciteze si daca nu se descurca sa renunte si sa plase pe cei de pe locul 2...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici