Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 11 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Da, evident. Cum ziceam, am rezolvat problema generic.

mike_us

Daca in 2 săptămâni se semnează cu UMB cit mai durează sa le dea ordinul de începere? 30 de zile după semnare? Mai e posibil sa vedem anul asta măcar organizarea de șantier? Mulțumesc.

bacovia

UMB are multe santiere deschise deja.

Io-s fericit ca au luat ei cele doua loturi, capacitate de munca sa aiba doar.

horatiu.cosma

Data de începere e în termen de 90 de zile de la semnarea contractului.

ion59


GIV

umb daca vrea sa angajeze si sa se extinda o sa o faca. daca se prefigureaza o criza si unii isi vor pierde locul de munca sigur se va gasi persoane.. daca unele proiecte imobiliare se vor amana iar cei de acolo nu vor avea de lucru eu cred ca pot face trecerea ..

mdragos

Eu inca nu mi-as face griji de capacitatea UMB. Chiar daca are multe proiecte. Sunt alti campioni gen Pizza si Tierra care cu putine proiecte trag greu la deal 😂

Cetatean

Angajeaza personal tesa. Au anunturi puse.
Clar vor ajunge la 4000-5000 de oameni intr-un an,2. Din ce am auzit,ii plateste destul de bine,de aici si productivitatea mare.
Regimul de lucru e destul de dur. Dar na,e ca pe santier. Cred ca in continuare le asigura 3 mese pe zi.
Poate va face cineva un reportaj calumea atat cu sefii,cat si cu muncitorii.
Spor!

mike_us

  La viteza de lucru a UMB-ului in 2 ani (sfârșit de 2024) termina marea majoritate a șantierelor pe care le au. Deci e firesc sa vrea să câștige lucrări noi pe A7. Eu sper sa câștige si alte loturi nu doar astea 2. Oricum e încurajator ca deja avem deja 4 loturi semnate sau pe cale sa se semneze. Si sa speram ca se mai adaugă pina la sfârșitul anului.

Claudiu T.

Pe acest topic sunt nou deci nu stiu mai nimic. Am rasfoit prin paginile din spate dar tot am neclaritati. Sa nu fie cu suparare,doar intreb.
 
1) Sa inteleg ca A7 se vrea a fi autostrada Moldovei care sa taie cap coada teritoriul,oarecum de la N-S ?

2) Pana acum avem 2 mari bucati din aceasta A7 care sunt la un anumit stadiu,si anume Buzau-Focsani si Bacau-Pascani. Corect?
3) Bacaul are deja centura ocolitoare data in trafic, care se considera parte din A7?
4) Intre Bacau si Focsani va fi tot autostrada A7? care e situatia cu bucata asta?
5) De la Pascani in sus,spre granita de N care e situatia? Va fi A7?

Multumesc in avans celui/celor ce vor avea amabilitatea si cheful sa ma lamureasca si pe mine putin.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

danpandrea

^
  • Da, A7 are direcția Sud-Nord. Pornește din Autostrada A3, localitatea Dumbrava, Prahova și se oprește în dreptul localității Milișăuți, Suceava.
  • "Anumit stadiu" e foarte vag. Toate loturile dintre Dumbrava și Pașcani au fost licitate pentru faza de construcție. Dintre ele, segmentele Dumbrava - Mizil (numit și lotul 1 din Ploiești - Buzău) și Mizil - Spătaru (numit și lotul 2 din Ploiești - Buzău) au contracte semnate. Urmează semnarea loturilor 1 și 4 din Buzău - Focșani, câștigător fiind desemnat UMB pe ambele loturi). Restul loturilor sunt în diverse faze ale licitațiilor de construire.
  • Da.
  • Da. Toate loturile dintre Focșani și Bacău sunt în licitație de construire.
  • De la Pașcani la Siret va fi tot drum de mare viteză, împărțit astfel: autostradă (tot A7) de la Pașcani până la Milișăuți, Suceava, drum expres de la Milișăuți până la Siret.

Dacă vrei o privire de ansamblu, vezi harta proiectelor.

mirceaeliade

#7871
[del]

horatiu.cosma

Decizia CNSC există de luni de zile și se reevaluează pe baza ei, nu are nicio legătură SEAP-ul cu ea.

NGC

Au fost cazuri in care o hotarare a fost publicata si dupa mai bine de un an de la terminarea evaluarii ofertelor.

Si pana una alta, ANAP se ocupa de publicarea hotararii in SICAP, nu CNAIR. Vedeti art. 35 alin. (5) din Legea 101 / 2016.



@mirceaeliade: Eu zic ca ne-ai dat destul de lucru in ultimul timp cu scoaterea pietrelor pe care le-ai aruncat in apa. :lol:
Ai inceput sa cauti si apoi sa publici informatii de pe paginile SICAP, CNSC si parca si MJ (TB/CAB), desi aceste informatii nu sunt tot timpul 100% corecte si complete, cum am tot zis-o aici de atatea ori.

Dar crezi ca aceste informatii de pe paginile SICAP, CNSC si MJ (TB/CAB, etc.) nu sunt cunoscute si de catre persoane mai informate (care poate stiu si ceea ce nu apare acolo sau ceea ce e incorect), si, daca ar fi ceva de zis, in masura in care poate fi zis la momentul respectiv, ar publica aceste informatii pe forum?

E drept ca informatiile de acolo sunt publice si ca e democratie si fiecare poate publica orice pe forum, dar nu ar fi oare mai bine ca de partea de publicare a informatiilor care au legatura cu SICAP, CNSC si MJ (TB/CAB, etc.) sa se ocupe persoane mai informate, evitandu-se in acest mod necesitatea de a corecta apoi una-alta din ce apare aici pe forum?

alexV

@tsughi.bughi, bai ce nume va mai alegeti.
Incearca harta asta interactiva, o sa intelegi mult mai bine situatia la zi cu A7.

https://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html

De pe laptop merge mai decent decat de pe mobil. Poti da zoom, poti da click pe bucatele de infrastructura si apare text explicativ. Este si o legenda in dreapta jos.

Harta e tinuta la zi de voluntari de pe forum, mai cu seama de @RobertH, caruia ii multumesc inca o data pentru efort.