Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Ionut

#7365
API pe Facebook

BREAKING: #AutostradaA7 Mizil-Pietroasele se semnează. CNSC a respins contestația STRABAG pe lotul 2 al Autostrăzii A7 Ploiești-Buzău, iar CNAIR este OBLIGATĂ să semneze contractul cu asocierea româno-bulgară Coni-Trace, conform art. 9 alin. 4) din Legea 101/2016. Hartă interactivă: https://bit.ly/3uZSn2F.

Decizia Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) nu este definitivă, ea putând fi atacată la Curtea de Apel București (CAB). Dacă recursul la CAB va întoarce decizia CNSC, CNAIR este obligată să despăgubească STRABAG într-un cuantum dat de judecători, contractul Coni-Trace mergând mai departe fără probleme.

Dar avem și o "soluție" alternativă născocită de funcționarul CNAIR care nu-și asumă niciun fel de răspundere: introducerea în contractul de execuție a unei clauze de reziliere pentru cazul în care CAB va răsturna rezultatul CNSC, oferta STRABAG urmând să fie recalificată și licitația repornind cu o reevaluare a ofertelor "combatante".

Așadar, legea cere semnarea contractului dar funcționarul român o poate fenta dacă sentința finală a instanței întoarce rezultatul venit de la CNSC, în ipoteza că STRABAG va face recurs la CAB.

Celelalte două tronsoane din A7 Ploiești-Buzău? Pe lotul 3, Pietroasele-Buzău, s-au depus trei contestații la CNSC după desemnarea câștigătorului (Drum Asfalt-Trameco), din care două au fost ADMISE parțial și cealaltă respinsă, și avem confirmarea că toate cele trei asocieri care au rămas în luptă merg la CAB pentru deznodământ.

Pe lotul 1, Ploiești-Mizil, câștigătorul inițial (Bog'Art-Tancrad-Cosedil) nu a reușit să vină cu documentele de calificare actualizate, așa că a fost descalificat și s-a desemnat un nou câștigător: Impresa Pizzarotti. Care, evident, a fost contestat de către NUROL. În plus, așteptăm zilele acestea să vedem dacă se confirmă încă o contestație pe acest sector.

TeoH9

Băi ce mizerabili funcționarii ăștia ai lui pește prăjit de la CNAIR. Tot stilul acesta de a face treabă. Practic articolul de lege care ar fi permis accelerarea semnării contractelor e golit de conținut dacă rezultatul final e tot ăla, adică rezilierea și reevaluarea ofertelor.
Posibil ca de la un moment dat să nu fie doar lipsa de asumare ci să fie adevărată rea credință.

mirceaeliade

vis-a-vis de situatia de pe L2, oare ar trebui sa ne bucuram ca din ~11 respingeri, doar 2 contestatii au fost admise?  e un progres ca 18% din respingeri sunt admisibile, sau sa ne oripilam ca functioonarul roman dupa jumatate de an tot nu poate sa "dovedeasca" de ce nu a fost in stare sa aleaga un castigator fara contestatii?

gabim

^Eu personal sunt surprins cat de putine consestatii sunt. Cum vad eu situatia:

* Pregatirea unei oferte nu e gratis, costa bani
* Constructorii au nevoie de lucrari, unii chiar au nevoie disperata de lucrari , fie pentru ca intra noi pe piata, fie ca vor sa se extinda, sau pur si simplu au terminat o lucrare si au nevoie de urmatoarea

Insumand acesti doi factori, ajungem la concluzia logica, ca orice constructor care a depus o oferta si nu a fost declarat castigator are tot interesul sa depuna o contestatie daca are cea mai mica sansa de reusita.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

tudor

#7369
Quote from: Ionut on May 03, 2022, 01:56:59 PMintroducerea în contractul de execuție a unei clauze
Uite asa intra fucntionarul roman intr-un rahat imens din cauza unul rahat mai mic in care a intrat singur.
Clauza aia este abuziva si funtionarul care o introduce stie ca este abuziva.
Firma cu care CNAIR este obligata sa semneze va semna orice ca daca nu semneaza nu primeste bani. Cu abuzurile se descurca la momentul potrivit.
Insa daca CNAIR va incarca sa se foloseasca de clauza aia ca sa declare pe altineva castigator, CNAIR va fi intrat dintr-un rahat mic intr-unul imens: in loc sa plateasca doar o diferenta de pret celui de pe locul 2 (din cauza propriei prostii) insa  in orice caz fiind legal acoperit, va trebui sa plateasca tot profitul nerealizat de cel de pe locul 1 ca rezilierea e - am stabilit deja - abuziva.
Sa vezi acolo blocaj!
P.S.Nu-s jurist, doar citesc mesajele de aici. Daca n-am dreptate rog sa fiu corectat.

mirceaeliade

eu nu ma gandeam la constuctorii depunand contestatii, cu la judecatorii ADMITAND 2 contestatii ca fiind legitime.  slujba celor din CNADNR e sa aleaga un castigator fara ca pierzatorii sa aiba "drept" de a castiga.  o contestatie admisa inseamna ca cineva din CNAIR nu a dovedit ca oferta pierzatoare e intr-adevar pierzatoare (adica nu si-a facut treaba de care e platit).  si ~18% rata de eroare e cam mare pt orice fel de slujba, mai ales una de caredepind milioane de lei

horatiu.cosma

Au apărut și ultimele 2 autorizații pe Ploiești-Buzău pentru loturile 2 și 3.

Kimi

Spuneam acum ceva timp ca o mica modificare a traseului Bacau - Pascani poate ajuta enorm la fluidizarea traficului din Pascani.

Ma refer la prelungirea capatului nordic al lotului pana in DJ208 (cu maxim 1km daca nu ma insel), intr-o descarcare provizorie, pana se misca lucrurile pe Pascani - Suceava.

S-a sesizat cineva din Cnair sau durerea e mare?

SocrateGaby

#7373
^

Salut durerea e cam mare , cel mai probabil se vor face niste centuri locale pentru fluidizare a traficului dupa constructia A7 dupa modelul Bacaului ,dar in rest nimic. A7 nu se va ma schimba pana la Pascani.

mike_us

Își mai aduce cineva aminte de promisiunile de anul trecut?

survola

Nimeni nu vrea să își aducă aminte de anul trecut  :((

CătălinL

#7376
𝗥𝗲𝗰𝗼𝗿𝗱: 𝗱𝗲𝗽𝘂𝗻𝗲𝗿𝗲 𝗱𝗲 𝗼𝗳𝗲𝗿𝘁𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝟰 𝗹𝗶𝗰𝗶𝘁𝗮𝘁̦𝗶𝗶 𝗰𝗼𝗻𝗰𝗼𝗺𝗶𝘁𝗲𝗻𝘁

Astăzi s-au depus ofertele pentru 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗲𝗶 – 𝗔𝟳, sectorul de autostradă dintre 𝗕𝘂𝘇𝗮𝘂 și 𝗙𝗼𝗰𝘀𝗮𝗻𝗶, de 82,4 km, care are 4 loturi.

𝗣𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟭, 𝗕𝘂𝘇𝗮𝘂 - 𝗩𝗮𝗱𝘂 𝗣𝗮𝘀𝗶𝗶 - 𝟰,𝟲 𝗸𝗺

➡️ Asocierea BOG'ART SRL – RIZZANI DE ECCHER S.p.A – ARTERA BLUE SRL (Romania – Italia – Romania)
➡️ Asocierea DRUM ASFALT SRL – OPR ASFALT SRL – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS S.A. – TRAMECO S.A. (Romania - Spania)
➡️ Asocierea KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET AS – ALEXCOR TRADING SRL (Turcia – Romania)
➡️ Asocierea MAVGO HOLDING S.R.L. - DANLIN XXL S.R.L. (Romania - Romania)
➡️ Asocierea NUROL INŞAAT VE TICARET A.S. - MAKYOL INŞAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (Turcia)
➡️ Asocierea OZALTIN INŞAAT TICARET VE SANAYI A.S. - FERNAS iNŞAAT A.S. (Turcia)
➡️ Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL (Romania)
➡️ TEKFEN INSAAT VE TESISAT A.S. (Turcia)

𝗣𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟮, 𝗩𝗮𝗱𝘂 𝗣𝗮𝘀𝗶𝗶 - 𝗥𝗮𝗺𝗻𝗶𝗰𝘂 𝗦𝗮𝗿𝗮𝘁- 𝟯𝟬,𝟴 𝗸𝗺

➡️ Asocierea BOG'ART SRL – TODINI COSTRUZIONI GENERALI S.p.A. – S.C. TANCARD S.R.L. (Romania – Italia – Romania)
➡️ Asocierea MAVGO HOLDIN S.R.L. – S.C. DANLIN XXL S.R.L (Romania)
➡️ Asocierea S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. INTERTRANSCOM IMPEX S.R.L. (Romania)
➡️ Asocierea NUROL INŞAAT VE TICARET ANONIM ŞIRKETI – MAKYOL INŞAAT SANAYI TURIZM VE TICARET ANONIM ŞIRKETI (Turcia)
➡️ Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret A.S. (Turcia)
➡️ Tekfen İnşaat ve Tesisat A.Ş. (Tekfen Construction & Installation Co., Inc.) (Turcia)
➡️ TASYAPI INSAAT TAAHHUT SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia)

𝗣𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟯, 𝗥𝗮𝗺𝗻𝗶𝗰𝘂 𝗦𝗮𝗿𝗮𝘁 - 𝗠𝗮𝗻𝗱𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗠𝘂𝗻𝘁𝗲𝗻𝗶 - 𝟯𝟲,𝟭 𝗸𝗺

➡️ ASOCIEREA S.C. DANLIN XXL S.R.L. - S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. (Romania)
➡️ KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S.  (Turcia)
➡️ ASOCIEREA NUROL INŞAAT VE TICARET ANONIM ŞIRKETI - MAKYOL INŞAAT SANAYI TURIZM VE TICARET ANONIM ŞIRKETI (Turcia)
➡️ ASOCIEREA SC SA & PE CONSTRUCT SRL – S.C. SPEDITION UMB S.r. L. - S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. - S.C. INTERTRANSCOM IMPEX S.R.L.  (Romania)
➡️ TEKFEN İNŞAAT VE TESISAT A.Ş. (TEKFEN CONSTRUCTION & INSTALLATION CO., INC.) (Turcia)

𝗣𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟰, 𝗠𝗮𝗻𝗱𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗠𝘂𝗻𝘁𝗲𝗻𝗶 - 𝗙𝗼𝗰𝘀𝗮𝗻𝗶 𝗡𝗼𝗿𝗱 - 𝟭𝟬,𝟵 𝗸𝗺

➡️ Asocierea TANCRAD SRL – BOG'ART SRL – TODINI COSTRUZIONI GENERALI SpA (Romania - Italia)
➡️ AKTOR SA (Grecia)
➡️ Asocierea DANLIN XXL S.R.L. - MAVGO HOLDING S.R.L. (Romania)
➡️ Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL (Romania)
➡️ Asocierea NUROL INŞAAT VE TICARET ANONIM ŞIRKETI - MAKYOL INŞAAT SANAYI TURIZM VE TICARET ANONIM ŞIRKETI (Turcia)
➡️ Asocierea Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret ANONIM SIRKETI – ALEXCOR TRADING SRL (Turcia - Romania)
➡️ Asocieriea OZALTIN INŞAAT TICARET VE SANAYI A.Ş. - FERNAS ÎNŞAAT A.Ş (Turcia)
➡️ TEKFEN İNŞAAT VE TESISAT A.Ş. (Turcia)

Începând de astăzi, Comisiile de Evaluare vor analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentațiilor de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Valoarea proiectului este de 6,1 miliarde de lei, fără TVA.

Vor fi realizate 6 noduri rutiere și 41 de poduri, pasaje, viaducte.

Proiectul cuprinde și realizarea unei variante de ocolire pentru municipiul Focșani, în zona de Est, între DN 2 și DN 2D.

𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗲𝗶 𝘃𝗮 𝗳𝗶 𝗽𝗿𝗶𝗺𝘂𝗹 𝗱𝗿𝘂𝗺 𝗱𝗲 𝗺𝗮𝗿𝗲 𝘃𝗶𝘁𝗲𝘇𝗮 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘃𝗮 𝗹𝗲𝗴𝗮 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗮 𝗱𝗲 𝗠𝘂𝗻𝘁𝗲𝗻𝗶𝗮 𝘀𝗶 𝗿𝗲𝗽𝗿𝗲𝘇𝗶𝗻𝘁𝗮 𝗰𝗲𝗹 𝗺𝗮𝗶 𝗺𝗮𝗿𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁 𝗱𝗲 𝗶𝗻𝗳𝗿𝗮𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗻𝘁𝗮𝘁 𝗽𝗿𝗶𝗻 𝗣𝗡𝗥𝗥.

____________________________
#A7 #AutostradaMoldovei
#Buzau #Focsani #autostrada
#infrastructurarutiera #infrastructura
#DezvoltamRomania


Sursa: https://www.facebook.com/100045055956030/posts/534845114694016/

Avem motive de bucurie. Pe 3 din cele 4 loturi a ofertat UMB

LE:UMB a licitat pe toate loturile. Nu am observat inițial oferta pentru lotul 1

razvan96

E oferta de la UMB pe toate. Si la cum arata ofertanții, ma aștept sa ia ei macar 3 loturi. Unul merge la Nurol, sa nu fie supărați :D.

mdragos

UMB are sanse sa le ia pe toate 4. Depinde ce strategie au. Sunt si alte variabile de luat in calcul ....Sincer prefer un UMB cu prea multe lucrari decat unii campioni la "lalait".

GeMa

Buna ziua si salutare tuturor
Pana acum doar m-am bucurat cu vizionatul si citirea noutatilor dar A7 este autostrada pe care o astept de cam mult timp.
In legatura cu ofertele Buzau Focsani varianta optimista UMB pe toate loturile.Daca asa va fi vom avea Buzau Focsani inainte de Ploiesti Buzau :lol:
Varianta pesimista doar un lot iar acela macar sa fie primul pentru a face legatura cu L3 din PL-BZ si a avea o centura completa a Buzaului
 P.S. Nu sunt atat de pesimist incat sa cred ca nu casiga nimic nu de alta dar m-am saturat de DN2.