Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 22 Guests are viewing this topic.

Ionut

Știu foarte bine cum e pe DN2, nu trebuie să îmi explice nimeni. Nu s-a bătut nimeni pentru un DN2 sigur mai mult ca mine.

Asta e încă o mizerie pe care o încasez, gratuit. Ce să zic, minunat.

Eu explic ceva despre calitate, siguranță și bun simț, și sunt făcut grandoman.

M-am lămurit.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

piXel

Graba actuală pentru a da loturi noi în circulație nu vine din grija pt cetățean ci din dorința politicului de a puncta electoral. S-a spus de nenumărate ori că orice deschidere este binevenită. S-a pus la îndoială, însă, sacrificarea calității și a siguranței circulației.
Premisa multora e că e mai bine să se amâne deschiderea până când infrastructura este pusă în siguranță și se respectă standardele de calitate.
Ce-a visat cineva când a condus pe un drum contează mai puțin.

mirceaeliade

Nu mai tin minte exact despre ce tricou era vorba, dar eu zic ca poate ar merge prezenta cu in tricou cu manecile taiate si cu vreo 2 linii lipse pe mijloc, ca doar si la drum lipsesc parapetele. Asa toata lumea castiga: si aia vor sa 'li se scoale' ca Ionut poarta tricou, dar sa se vada si stirbi in poza de pe tricoul lui, la fel ca si asfaltul 'dat in circulatie'.

Radu_A

^ asta e troll de level 999..excelenta idee  :lol:  :lol:  :lol:

sa fie si tricoul in acelasi stadiu ca autostrada, in plus ar deveni virala, ar avea in impact nemaipomenit

@Ionut uite mai sus idee

GAC

o deschidere de lot 3 este preferabila fata de o intarziere, dar trebuie facut un compromis inteligent:
1. deschidere pe acel sens in faza mai avansata;
2. concentrarea lucrarilor ramase pe sectiunea de la nod intermediar la focsani;
3. eventuale restrictii de viteza la 100, acolo unde lipsesc elemente de protectie.
cu parere de rau, siguranta in trafic este data de stilul de condus si respectarea limitelor de viteza / regulilor de circulatie. niciun element constructiv al autostrazii nu poate substitui responsabilitatea individuala. accidentele de pe dn2 au loc tocmai din cauza deficientei acesteia. pot sa puna 7 randuri de parapeti pe dn2, nu ma astept sa faca vreo diferenta. singurul lucru care poate spori siguranta este un sistem de supraveghere modern care sa permita sanctionarea celor care cred ca pe A7 nu se aplica regulile de circulatie.

GIV

@GAC  "pot sa puna 7 randuri de parapeti pe dn2"

@Ionut sau cei care au datele, cu cat a scazut rata accidentelor pe sectorul 2+1 cu parapet de pe dn2?

MihaiD

Quote from: Striker on November 20, 2024, 07:16:56 AMLegat de parapeti, se impune montarea lor si in alte puncte, dar daca proiectul a fost asa, constructorul a respectat. Aici trebuie sa intervina beneficiarul...
cum e, până la urmă? S-a trecut ușor peste mesajul ăsta. 


horatiu.cosma

140 de pagini de mesaje în 2023. 270 în 2024 (and still counting). Sper să nu fie progresie geometrică în următorii doi ani de mesaje, ci doar de km deschiși  :lol: .

O să apară probleme la anul pe Buzău - Focșani, cum au apărut și pe CraPi2 și pe CraPi3 și pe A0 Nord. O să se rezolve prin peticiri. Evident că e de preferat un A7 denivelat și peticit dat mai rapid, decât E85.

La anul o să se mai împingă cu încă un nivel aceste linii roșii de siguranță și calitate. Și iar va fi dezbaterea despre lege vs viteză. Și tot așa. Întrebarea mai bună e, noi, ca societate, unde punem stop pe bune acestei corzi tot mai întinse? Pentru unii e ok să se deschidă fără parapeți. Pentru alții fără asfaltul de uzură. Pentru alții fără rosturi de dilatație terminate, sau cu asfalt așternut la -10 grade. Cât de mult din consecințele ce pot decurge de aici ni le asumăm? There is no free lunch.