Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

shogom

Mavgo sunt cei care fac(sau nu fac) centura Tecuci. Din cate imi amintesc luna sta trebuia sa fie gata(absolut nici o sansa, lucrarile la rampa DN24 sunt inghetate).

cosminn

Quote from: Ionut on May 03, 2022, 01:56:59 PMAPI pe Facebook

BREAKING: #AutostradaA7 Mizil-Pietroasele se semnează. CNSC a respins contestația STRABAG pe lotul 2 al Autostrăzii A7 Ploiești-Buzău, iar CNAIR este OBLIGATĂ să semneze contractul cu asocierea româno-bulgară Coni-Trace, conform art. 9 alin. 4) din Legea 101/2016. Hartă interactivă: https://bit.ly/3uZSn2F.



Nu au semnat încă, nu?

slartibartfast

Mă așteptam să se baga UMB pe Buzău-Focșani. E de o dificultate ceva mai mare ca Ploiești-Buzău. Mi-ar plăcea să le văd fabricile de grinzi producând la podul peste Buzău, așa cum au făcut la cel peste Bistrița.

mirceaeliade

nu stiu unde am vazut (poate harta CESTRIN) dar cu termenul de 10 zile astia de la CNAIR zic ca se pune de cand se anunta motivatia deciziei.

horatiu.cosma

e hotărâre, nu decizie, motivare, nu motivație. Se poate semna în orice moment după comunicarea hotărârii, chiar sunt obligați cei de la CNAIR să semneze conform legislației pe achiziții modificate anul trecut. Plus că nu cred că se va face apel la CAB în cazul de față, deci e foarte simplă speța. O semnare de contract ar trebui să vedem și pe DNCB A1-DN5 unde Alarko a pierdut la CNSC de 3 săptămâni, chiar dacă acolo a făcut apel la CAB.

milo1981

QuoteIată acum și situația la zi de pe tronsonul Ploiești-Buzău:
1. Lotul 1
Săptămâna viitoare vom avea decizia CNSC în legătură cu contestațiile depuse.
2. Lotul 2
CNSC a respins contestația depusă, iar CNAIR a solicitat de la Antreprenor documentele pentru semnarea contractului.
Teoretic la sfârșitul lunii Mai putem avea primul contract semnat pe A7.
3. Lotul 3
CNSC a admis două contestații.
Acum atât câștigătorul licitației, cât și ceilalți ofertanți au înaintat dosarele la Curtea de Apel.
CNAIR a cerut conexarea dosarelor, iar pe data de 11 Mai vom avea un prim termen.

Sursa: Catalin Urtoi - facebook
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

Feri

Proiectul de Hotărâre de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico - economici aferenți obiectivului de investiții ,,Autostrada Bacău - Pașcani ", județele Bacău, Neamț și Iași
http://www.mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/3929-hg12052022dapsi

QuoteAutostrada Bacău - Pașcani are o lungime de 77,394 km și se împarte în 3 tronsoane / loturi distincte, respectiv:
- Lotul 1 (km 0+000 – km 30+300), între UAT Săucești [BC] și Trifești [NT], cu lungimea de 30,300 km.
- Lotul 2 (km 30+300 – km 49+299), între Trifești [NT] și Gherăești [NT], cu lungimea de 18,999 km.
- Lotul 3 (km 49+299 – km 77+393.7) , între Mircești [IS] și Pașcani [IS], cu lungimea de 28.095 km.

...

Noduri rutiere
Pe traseul Autostrăzii Bacău - Pașcani sunt prevăzute 9 noduri rutiere, respectiv:
1. Nod Bacău – Nord -amplasat la km 0+508 al autostrăzii și se dezvoltă ținând cont de Varianta de Ocolire Bacău. Geometria este de tip ,,Trompetă", nodul rutier este de tip "B". Nodul este amplasat pe raza UAT Săucești. Având în vedere că acest nod rutier conține o bretea din Varianta de Ocolire Bacău, ce se va executa după ce acesta va fi dată în exploatare, se va trata separat. După terminarea lucrărilor la Varianta de Ocolire în zona km 0+000 a autostrăzii vor fi necesare lucrări de demolare. Pe tronsonul principal de autostradă este prevăzută o bretea de legătură cu Varianta de Ocolire Bacău, aproximativ poziție kilometrică 0+500, care permite schimbarea direcției în ambele sensuri de circulație, Bretea Bacău Nord.
2. Nod Filipești - amplasat la km 17+512 al autostrăzii. Geometria este de tip ,,Trompetă", cu descărcare în DN2 (E85), nodul rutier este de tip "B". Trompeta descarcă traficul într-o intersecție giratorie la DN2, conexiunea realizându-se printr-o bretea cu lungime de aprox. 700 m care traversează magistrala de cale ferată CF500.
3. Nod Roman Sud - amplasat la km 29+850 al autostrăzii. Geometria este de tip ,,Trompetă", cu descărcare în DN2 (E85), nodul rutier este de tip "B". Conexiunea se realizează printr-o bretea cu lungime de aprox. 1400 m care traversează magistrala de cale ferată CF500.
4. Nod Roman Vest - amplasat la km 34+815 al autostrăzii. Geometria este de tip ,,Treflă Parțială", cu descărcare în DN15D într-o intersecție giratorie. Nodul rutier este de tip "B".
5. Nod Roman Nord - amplasat la km 41+335 al autostrăzii. Geometria este de tip ,,Trompetă Dublă", cu descărcarea în DN2 (E85), nodul rutier este de tip "B". Cele 2 trompete sunt conectate printr-o bretea cu lungime de aprox. 4100 m care traversează magistrala de cale ferată CF500. În cadrul acestui nod sunt prevăzute două intersecții giratorii pe DN2 respectiv la intersecția între DN 2 – DJ 201C.
6. Nod Săbăoani - amplasat la km 47+437 al autostrăzii. Geometria este de tip ,,Trompetă Dublă", cu descărcare în DN2 (E85), în apropierea intersecției dintre DN2 și DN28. Nodul rutier este de tip "B". Cele 2 brațe ale nodului rutier asigură relațiile de ieșire / intrare de pe / în autostradă și descarcă în DN2 cu câte o intersecție giratorie ce asigură restul de relații (direcții).
7. Nodul Mogoșești Siret - amplasat la km 59+178 al autostrăzii. Geometria este de tip ,,Trompetă", cu descărcare în DJ 208, nodul rutier este de tip "B". Trompeta descarcă traficul printr-o bretea într-o intersecție giratorie la DJ208.
8. Nod Rutier Autostrada – Autostrada Târgu Mureș – Iași - amplasat la km 71+374 al autostrăzii. Geometria este de tip ,,Turbion". Particularitatea acestui nod constă în faptul că are rolul de a realiza conexiunea între Autostrada Bacău-Pașcani cu Autostrada Târgu Mureș – Târgu Neamț –Iași. Acest nod rutier este de tip "A".
9. Nod Rutier Pașcani - amplasat la km 76+505 al autostrăzii. Geometria este de tip ,,Trompetă", se descarcă traficul printr-o bretea într-o intersecție giratorie în DN 28A, nodul rutier este de tip "B".

...

Zonele și tipul unde s-au prevăzut perdele forestiere, sunt:
- Lot 1 (km 0+000 – km 30+300) - perdele principale de protecție dispuse pe o suprafață de 33,40 ha;
- Lot 2 (km 30+300 – km 49+299) - perdele principale de protecție dispuse pe o suprafață de 7,71 ha;
- Lot 3 (km 49+299 – km 77+393.7) - perdele principale de protecție dispuse pe o suprafață de 25,99 ha;
- Lot 2 (km 30+300 – km 49+299) - perdele secundare de protecție dispuse pe o suprafață de 12,89 ha;
- Lot 1 (km 0+000 – km 30+300) - lizierele de protecție dispuse pe o suprafață de 36,40 ha;
- Lot 2 (km 30+300 – km 49+299) - lizierele de protecție dispuse pe o suprafață de 3,81 ha;
- Lot 3 (km 49+299 – km 77+393.7) - lizierele de protecție dispuse pe o suprafață de 19,80 ha.




Ionut

Hai că poate avem lansare de licitație în iulie pe Bacău-Pașcani.

Horațiu 87

Quote from: Allex on May 10, 2022, 07:03:52 PMMavgo Holding cine sunt? Au mai construit pe undeva? Asociatii lor - Danlin XXL stiu ca au ceva camioane la Horia, langa Roman si o balastiera.

Quote from: razvan96 on May 10, 2022, 07:05:24 PMMavgo sunt clanul Arsene.

Si Danlin e din clanul Marelui Alb. Oricum din ce stiu eu lucreaza bine. Daca vor castiga vreun lot prevad ca vor fi UMB 2

razvan96

Mavgo lucreaza la un ritm foarte slab la Vo Tecuci.

Senerslav


Au fost reluate forajele geotehnice pentru tronsonul de autostradă Suceava – Siret.Prefectura Suceava a transmis că pe tronsonul autostrăzii A7 de la Suceava la Siret au fost reluate investigațiile geotehnice. Anunțul a fost făcut după o ședință de progres organizată joi de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere cu privire la stadiul autostrăzii A7.


https://www.svnews.ro/au-fost-reluate-forajele-geotehnice-pentru-tronsonul-de-autostrada-suceava-siret/296273/?fbclid=IwAR1AmtOP8y9RbbEl3RuVFK0WeBKq_SRqI56oDfckF0CW15bJREFIhsK1p_Y

jalemare

Guvernul a aprobat astăzi indicatorii tehnico-economici ai autostrăzii Bacău-Pașcani (tronson al A7-Autostrada Moldovei)!
Proiectul finanțat prin PNRR are o valoare estimată de 7,442 miliarde de lei (cu TVA).
După aprobarea Proiectului Tehnic și a documentației de atribuire în Consiliul Tehnico-Economic al CNAIR, va fi lansată direct licitația pentru construcția celor 3 loturi ale autostrăzii Bacău-Pașcani, cu o lungime totală de 77,39 km:
Lotul 1 (30,3 km): Săucești (jud.Bacău)- Trifești (jud.Neamț);
Lotul 2 (18,99 km): Trifești (jud.Neamț)- Gherăești (jud.Neamț);
Lotul 3 (28.09 km): Mircești (jud.Iași)- Pașcani (jud.Iași).
Pe traseul autostrăzii sunt prevăzute:
 9 noduri rutiere;
112 poduri și pasaje;
1 Centru de Întreținere și Coordonare;
1 Centru de Monitorizare și Informare;
2 Spații de servicii;
2 parcări de scurtă durată.
 
Facebook - Sorin Grindeanu

TeoH9

Stiu ca s-a mai intrebat dar nu mai gasesc. Stie cineva cat dureaza de obicei lansarea licitatiei de la aprobarea indicatorilor de guvern? O medie generala de exemplu, sau cat a durat la celelalte bucati din A7?

survola

^ Dar între Gherăești (jud.Neamț) și Mircești (jud.Iași) ce se întâmplă?
Probabil sunt comune vecine, dar chiar și așa, pare ciudat.

Ionut

@TeoH9
Nu e o regulă, depinde. În mod normal pot lansa în iulie. Se poate și mai devreme, dar statul...