Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

cove_adrian

@AlexxC
Am mers la harta din birou de la doamna director CNAIR intreband simplu : 1. de ce s-au mai materializat 3 benzi pe A3 pana la Moara Vlasiei daca din AMC 1 la A7 a rezultat ca "e mai bine" de la Dumbrava sa plece autostrada spre Moldova!
Oare nu putem sa corelam si sa preluam corect si normal traficul dinspre/inspre Moldova!
Mi s-a raspuns ca nu s-au corelat cele 2 proiecte de autostrada!
Si eu ma intreb cine ii opreste sa faca asta? Nu de asta avem SF+PTE pe A7 ACUM? Adica in etapa asta trebuie sa le "corelam"?
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

pasadia

Mie îmi pare o falsă problema asta cu "ce bune erau 3 benzi până la nodul A3*A7". Adică mno, și cu A7 gata, și cu CoBra gata, atrăgând ambele trafic pe ciotul A3 dinspre București, cea mai mare problema de trafic va fi dată de descărcarea in București.

Giratoriu de la Gherghiței, Colentina, Petricani sau străzile din Pipera - acolo va fi cu adevărat aglomerație. Singura-mi speranța e că va fi gata și DNCB-ul nord și că se va putea circula cat de cat ok prin giratoriile de pe ea (deși am dubii si în privința asta).

BALEA STEFAN MARIUS

frumoase filmarile R@DU.....UMB-UL zici cai furnicar.... :D :D

Fred

Intrarea in Bucuresti e o problema cu solutii; intreaba un medic: cum se descarca o artera intr-un picior? Raspuns: nu se descarca direct, se imparte in vase mai multe si mai mici.

Daca vrei sa bagi traficul de pe o autostrada intr-un oras mare printr-un singur punct nu poti sa faci asta decat daca faci o retea de mega-autostrazi urbane care sa strabata orasul. Daca nu vrei sa faci o asemenea enormitate, imparti traficul in mai multe directii:
- legat A3 de DN1 la Aeroportul Otopeni, pentru cei care au ca destinatie zona Baneasa, Herastrau, Victoriei sau Turda
- prin DNCB spre Militari, Drumul Taberei etc, pana cand va fi gata A0
- prin DNCB spre Voluntari, Pantelimon, etc pana va fi gata A0

La fel si pe partea cealalta, A1 poate fi impartit spre Bd. Timisoara si spre strapungerea Virtutii. Cu un DNCB functional (pe 4 benzi) si cu A0 pe drum, e doar o problema de timp pana cand se va rezolva problema. Ar mai fi bune cateva radiale si largit/eliberat cele existente (ex: Iuliu Maniu e 1/3 parcare, nu bulevard), dar asteptarile ca A3 sa se descarce intr-un singur bulevar sfideaza logica elementara: care e capacitatea unei autostrazi si cate e cea a unui bulevard in oras?

Dominik

R@du, parca spuneai ca saptamana aceasta sunt liberi, sau ?
You're in Steelers Country

ghrt

Cinstit vorbind, A3 a fost cu 2 benzi, dar banii curgeau aşa frumos că a ajuns de 3, şi doar până la MV că atâta s-a putut. Oricum banda a treia se termină exact în intersecţie, ca să fie mai interesant la volan.
Cont (aproape) inactiv.

horatiu.cosma

Filmarea e de ieri. Da, săptămâna asta fac pauză.

florin74

O sa fie pauza pe cam toate santierele, sau se va lucra foarte putin. Se anunta ploi sanatoase...

Raducu Popa


pelan87

CNAIR a postat 2 comunicate cu referire la contractele de finantare pentru proiectele de elaborare SF + PT pentru Ploiesti - Buzau si Buzau - Focsani:


COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturilor, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport,  au semnat în data de 22.05.2020 Actul Adițional nr.3, la Contractul de Finanțare nr. 3/14.05.2018, pentru proiectul "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru Drum de mare viteză Ploiești-Buzău", (cod SMIS 2014+115751).

Prin semnarea Actului Adițional nr.3 se modifică la Condiții Generale urmatoarele articole importante:

- Articolul nr.2- Durata contractului și perioada de implementare a proiectului, alin (2)- "Perioada de implementare a Proiectului este de 38 luni, respectiv între 12.11.2018 și 31.12.2021 la care se adaugă, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor";

- Articolul nr. 3 - Valoarea totală a Contractului de Finanțare și valoarea eligibilă, alin. (1) și alin. (2) se modifică și va avea următorul cuprins:

- Valoarea totală a Contractului de Finanțare  este de 15.774.442,24 lei;

- Valoarea eligibilă nerambursabilă din Fondul European de Dezvoltare Regională, în procent de 85%, este de 11.381.835,51 lei;

- Valoarea cofinanțării, în procent de 15%, este de 2.008.559,21 lei.

Cod proiect 115751.

Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

Sursa: CNAIR


--------------


COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturilor, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport,  au semnat în data de 22.05.2020 Actul Adițional nr.2, la Contractul de Finanțare nr. 4/14.05.2018, pentru proiectul "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru Drum expres Buzău- Focsani", (cod SMIS 2014+115750).

Prin semnarea Actului Adițional nr.2 se modifică la Condiții Generale urmatoarele articole importante:

- Articolul nr.2- Durata contractului și perioada de implementare a proiectului, alin (2)- "Perioada de implementare a Proiectului este de 38 luni, respectiv între 12.11.2018 și 31.12.2021 la care se adaugă, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor";

- Articolul nr. 3 - Valoarea totală a Contractului de Finanțare și valoarea eligibilă, alin. (1) și alin. (2) se modifică și va avea următorul cuprins:

- Valoarea totală a Contractului de Finanțare  este de 17.669.609,32 lei;

- Valoarea eligibilă nerambursabilă din Fondul European de Dezvoltare Regională, în procent de 85%, este de 12.718.230,40 lei;

- Valoarea cofinanțării, în procent de 15%, este de 2.244.393,61 lei.

Cod proiect 115750.

Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

Sursa: CNAIR

AlexxC

@cove_adrian
"Oare nu putem sa corelam si sa preluam corect si normal traficul dinspre/inspre Moldova!" Prin aceasta propozitie i-ai sugerat un nod de viteza si capacitate sporita sau alegerea unei alte locatii pentru conexiune?
Legat de cele 3 benzi pe sens de pe A3, e clar ca nu au avut in gand A7 ,altfel le duceau pana la Dumbrava.
In acea zona cu A3 va exista o densitate mare de noduri rutiere importante cu : DNCB , DX A3-Otopeni; A0 Nord si Moara Vlasiei. Era obligatorie a 3a banda pentru optimizarea preluarii si descarcarii traficului de pe acestea.

Cristi N

#4121
Povestea cu cele 3 benzi de pe A3 a fost spusa mai demult pe forum dar din pacate nu imi aduc aminte nici topicul nici perioada asa ca o sa incerc sa vin doar cu un sumar.

- A3 era in faza de constructie, tronsonul Pizzarotii(cel cu 3 benzi) in stadiu mai incipient, iar cel al constructorilor romani ceva mai avansat;
- Cei din CNAIR/MT si-au dat seama ca A7 se va racorda la A3 in zona Dumbrava si ar fi bune cele 3 benzi;
- I-au luat la discutii pe constructori pentru upgrade;
- Tronsonul Moara Vlasiei - Ploiesti (de fapt Dumbrava) era prea avansat si ar fi fost o bataie de cap prea mare. S-a acceptat ideea unui upgrade intr-un viitor nedefinit;
- Pe tronsonul B - Moara Vlasiei s-a putut face modificarea avand in vedere ca nu progresasera cine stie ce.
- N-au prevazut ca asta o sa duca la niste probleme cu finantarea. Noua valoarea totala nu se incadra in cei +10% acceptati asa ca a fost nevoie de rezilierera pentru ultimii km de la intrarea in Bucuresti si un contract nou, cu Aktor de data asta.

danpandrea

Știe cineva de ce s-a prelungit termenul pentru Ploiești - Buzău, Buzău - Focșani? Nu de alta, dar acum avem mai mult de un an peste termenul inițial (Noiembrie 2020).

Hai că la Buzău - Focșani pot înțelege (poate chiar își dau silința să nu facă acea cocoașă), dar justifică acest lucru o prelungire cu încă 7 luni?

Gendan

Cred ca e ce zice si in sinteza: model national de transport something-something care e intarziat.
Nu stiu ce e modelul in cauza dar suna a ceva partitura din opera Statul Roman si Hartiile.

rota

^au dat vina pe "consultantul" Comisiei Europene- Jaspers care a cerut amanarea acestui contract.
Le-am trimis mail pe 28 aprilie fix cu intrebarea asta, inca astept. (am intrebat si pe hotnews si tot nimic)