Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

9 Members and 21 Guests are viewing this topic.

vancouver

In 2012-2013 Ponta si USL aveau o viziune vizionara despre bucla de la Focsani:



Pentru a rezolva problema, bucla era ceva mai mare, pe la Brasov  :lol:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Lyvyoo

In primul rand, pentru "cocoasa", cred ca trebuie facuta o cerere de informatii catre comisia tehnica de urbanism a primariei Focsani, pentru ca in raspunsurile CNAIR se pare ca acolo se fac cartile.
Dpdv poliltic, da, comisia aceasta cu 27 de membri cu drept de vot e condusa de primar, care este PSd iar membrii sunt numiti de catre CJ Vrancea (Hotararea 120 / 2016 a CJ) aka OPrisan, care a castigat cu 65% in 2016. Deci tot la tatuc e decizia pro sau contra cocoasei. Si cum reactiile online ale focsanenilor sunt pro cocoasa, administratia locala e pro cocoasa, iar CNAIR ar putea fi anti cocoasa (dar cu retineri, sa nu deranjeze), cred ca solutia ar putea fi doar o dezbatere publica la nivel local CNAIR - Primarie - CJ - ONG-uri. Ceea ce e destul de complicat.
Deci primul pas logic cred ca ar fi o cerere oficiala de informatii din partea API catre comisia de urbanism, cat mai repede,  iar in urma pozitiei sale (pro cocosa), API (poate impreuna cu alte ONG-uri) sa revina cu o incercare de dezbatere publica pe tema asta, eventual cu suportul CNAIR.

Ionut

S-a întâmplat dezbaterea aia API-CNAIR-autorități locale Focșani (întâlnire online). Pe scurt, API și CNAIR contra cocoașa, autoritățile locale pro cocoașa și impasibile la toate argumentele API și CNAIR. Asa ca deocamdata încă se dezbate. Nu am energie sa intru in detalii. E de noaptea mintii.

vancouver

Va pierdeti timpul si energia incercand sa convingeti cu argumente. In Vrancea nu functioneaza logica.

Ca sa va faceti o idee despre lumea de acolo, aflati cum functioneaza alegerile: daca se inscrie un contracanditat potent, i se cauta si rascauta trecutul si este amenintat cu dezvaluiri, pana cand renunta. Ceilalti candidati sunt marionete, incl. de la partidele de opozitie. Exact ca in sistemele dictatoriale sau mafiote, functionarii au toti mici avantaje prin faptul ca sunt alaturi de cine trebuie, avantaje care le-ar pierde altfel si atunci sunt trup si suflet cu conducatorul iubit.

Va spun pentru ca stiu din interior, dar nu pot sa dau mai multe amanunte.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Europiu

Bun, atunci rămâne doar varianta lui vancouver, mutat traseul cu totul mai la est...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Sau la vest, pe la Brasov.  :lol:

Ca sa fiu on-topic: UMB lucra ieri pe A7, dar mi-au lasat un gust amar lucrarile de pe DN2F. Practic au pus pietris in strat gros peste DN, au construit pilele si culea pe care vor inalta DN-ul (nu se stie cand), iar traficul e obligat deocamdata sa mearga pe o portiune de vreo 100-200 metri prin niste gropi si peste pietris. Fara iluminat, foarte placut in conditii de ploaie... 

Nu zic, inteleg ca e santier dar totusi: ia ganditi-va cum ar fi la Alba Iulia Nord daca devierea aia ar fi doar pamant cu gropi si pietre.

naivu

Intrebare: printre variantele analizate de Consitrans era si o varianta pe la est de Mandresti dar racordata frumos? (adica adus traseul drept de la nodul Slobozia-Ciorasti, apoi drept spre Marasesti)?

cove_adrian

@Earthchild 
De cocoasa am discutat si noi. Si am zis sa nu batem saua suplimentar ca API a punctat perfect. Luni in discutiile cu Mariana Ionita si Gabriel Budescu de la CNAIR am atins si acest subiect. Insa pe mine ma doare atitudinea de AMC 1 la misto la nord de Focsani. Accese ineficiente si lipsite de logica! Adica avem trefla la sud de Mizil si un nod banal la Tisita. Rusinos! Nu avem conectivitate si coerenta cu traficul, necesitatile si asteptarile unei regiuni de peste 4 milioane de locuitori.
Ma doare sufletul cu accesul dinspre DN 24/Albita la Tisita si aberatia de nod de descarcare in DN 11 A dupa Adjud. Ne-am exprimat si public.
Info aci: https://moldovavreaautostrada.ro/monitorizare/monitorizare-cnair/moldova-vrea-autostrada-propune-reconfigurarea-intersectiilor-de-la-tisita-si-adjud-cu-autostrada-a7-comunicat-de-presa/

Aditional avem si inregistrare la adresa de la CNAIR. Si in plus am discutat luni cu domnul Bode despre asta! La primul raport voi intra mai in amanunt.
Propunerea MVA e in atenti CNAIR si a fost inaintata si la Consitrans.

http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

pest1969

Sa intelegem ca dorintele autoritatilor locale sunt cele care primeaza?
Care sa fie ratiunea din spatele acestor decizii care nu par intotdeauna ancorate in realitati? Sau realitatea e cea pe care o vad cei care au luat/influentat deciziile? 

cove_adrian

@pest1969 Asta demonstreaza cat de ineficient, slab si incoerent este Statul Roman. O lucrare de infrastructura mare are o conotatie nationala si strategica. Trebuie sa primeze in fata unei documentatii de tip PUG sau a dezvoltarii locale. Dar pentru asta e nevoie ca proiectantul + beneficiarul sa isi argumenteze pozitia si sa o sustina pana la capat! Interesele nationale primeaza in fata intereselor locale. Punct!
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

paullie

Quote from: cove_adrian on May 21, 2020, 04:06:58 PM
Si am zis sa nu batem saua suplimentar .....
Astia trebuie batuti la cap ca sapa-n gura din juma in juma de ora.

nenea_hartia

@Europiu, vancouver: Chiar și dacă se mută cocoașa la est, proiectantul tot trebuie să obțină aviz favorabil pentru autorizația de construire de la Consiliul Județean Vrancea...

tonică

exista doua abordari, una, mai stricta, fara compromisuri cu implicarea directa si unilaterala a statului roman, direct prin decizia guvernului excluzand astel posibilitatea consiliului judetean si administratiilor locale la a avea vreun cuvant si o a doua, mult mai stricta, mai brutala, prin implicarea consiliului judetean si a administratiei intr-un mod deosebit, financiar.
Cu alte cuvinte ba guvernul prevede ca e interes national si face asa cum o spun specialistii fara a mai lua in considerare orice politichie de moment a administratiei, caci la o adica, astazi e una, maine e o alta, ba daca consiliul judetean vrea sa aibe un cuvant i se ofera cu varf si indesat fiind obligat sa cotizeze pentru orice implicare in proiect. Adica sa plateasca tot ce se face in plus prin aceea "cocoaşă". Si sa raspunda mai apoi politic pentru cusur.
As opta insa pentru prima varianta, la o adica votantul idiot de astazi care l-a mostenit pe cel de ieri are si el copii si parca merita totusi invatati ca mai exista si alte posibilitati, nu sa faca ce face si ta-su! ;)

alexandru_m

La asta ma gandeam si eu. Din moment ce exproprierile se fac prin HG, nu inteleg de ce se lungeste atata totul, mai ales daca PUG/PUZ sunt inca discutii, nu votate si batute in cuie. Traseu drept, exproprieri facute acum si mai departe sanatate buna. Nu irosim zeci de milioane ca sa ocolim campuri cu buruieni.