Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 25 Guests are viewing this topic.

Ionut

Va rog discutati aici DOAR despre A7. Aveti thread generic de autostrazi, folositi-l pe acela, multumesc!

NGC

#346
cutter pomenea in interviul de la DIGI24 de saptamana aceasta ca se studiaza posibilitatea sa faca eventual direct A7 in loc de DX7.
Exact A apare de la Bacau la Pascani (unde in MPGT este prevazut DX) si intr-un raspuns oficial recent.

http://www.senat.ro/PDFIntrebari%5CR%20la%2023%2011%20Flutur%20G%203548%20a.pdf



TibiV

Dă Doamne chiar aşa să şi facă, nu doar să zică...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

#348
Stai. Intre Bacau si Pascani parca era autostrada in MPGT.

Pentru A7 m-am batut mult eu, cred ca la un moment dat l-am si enervat pe Catalin cu autostrada asta. Impreuna cu Catalin am insistat (inainte sa intre in Guv) sa se gaseasca solutii ca in SF sa se faca o analiza cost-beneficiu A versus DX pe tot segmentul A7, MAI ALES inainte de Bacau, adica la sud de Bacau. Ideea noastra a fost sa vedem in ce masura se poate cere proiectantului sa faca o analiza, macar aproximativa, a diferentei de pret dintre autostrada si DX si a beneficiilor. Noi credem, fiind si in campie, ca nu sunt diferente de cost fantastice si beneficiile (viteza mai mare, siguranta mai mare) sunt peste aceste costuri.

Sa vedem... la cate are Catalin pe cap sper sa mai tina cont si de asta.

NGC

Repet, intre Bacau si Pascani in MPGT este DX.

Ionut

OK, poate tin eu minte aiurea. Ca la cate modificari s-au facut, cate discutii au fost...

E autostrada Bacau-Pascani pentru a conecta Bacaul de autostrada Tg Mures-Iasi. Insa traficul e mai mare la sud de Bacau. Tin minte clar ca am discutat si noi in API (si parca si pe forum) ca e cam ilogic sa ai DX pana in Ploiesti si autostrada pana in Pascani. E cam invers, dupa trafic si dupa logica bunului simt.

Eu tot vreau sa vad Moldova conectata de Muntenia prin autostrada, nu printr-o mizerie de DN2. Poate o sa traiesc sa o vad. Mai vorbim.

vancouver

In varianta finala este DX pe intregul traseu al A7 Ploiesti-Bacau-Suceava. O f. mare greseala, dar asa este.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Europiu

^ Corect NGC. Ionut, aici cred ca este documentul la zi. La finalul lui sunt niste harti si, cum zice si @vancouver, e "violet" tot, de la Ploiesti pana la granita cu UA. In plus, la sectiunea 'strategice' apare Bacau-Pascani ca DX... :(
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ultrasbz

Intre Buzau si Ploiești acest DX va colecta aproape tot traficul de pe DN1B si DN2 (pana la București). Va fi nebunie. Stiu ca avem un masterplan de respectat in care scrie ca această rută să fie DX, dar mi se pare o eroare de neconceput.

Sper inca sa se ia in considerare varianta autostrada din prima. Odata lansata licitatia pentru SF DX nu se mai poate face nimic fara a pierde alte cateva luni sau cativa ani cu anulari/relicitari.

TibiV

Hai să o luăm altfel...

UE nu are probleme cum rezovam noi traficul, doar să îl rezolvăm...
Că este DeX sau A, este treaba noastră....
Cât timp este pe "core" ne vor da 85%.. 

Merită oare să ne zgârcim la 15% diferenţă intre DX şiw A ?!....

Întreb şi eu..
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Am tot mers pe traseul Bucuresti-Pascani de 20 de ani incoace si un lucru care ramana constant de-a lungul vremii e ca bucata Bucuresti-Bacau e mult mai rapida decat Bacau-Roman-Pascani, chiar daca in sud de Bacau sunt mai multe masini decat la nord. In afara de diferenta de viteza, cred ca diferenta intre DX si autostrada pe Bacau-Pascani e irelevanta, probabil si intre Bacau si Focsani; de fapt pe Bacau-Buzau pe majoritatea bucatilor extravilane se merge frecvent cu 130-150km/h, daca se face DX si se pune radar singurul avantaj la DX ar fi a nu mai trece prin localitati.

Diferenta de 15% din cost, daca atata e, ar fi justificata economic de viteza de circulatie sporita cu 30% la autoturisme, ca la camioane nu e nici o diferenta. Beneficiul cel mai mare ar fi cel simbolic, ar duce Bacaul la 2.5 ore de Bucuresti in conditii de mers legal si in siguranta, Iasiul la un pic peste 3 ore si Suceava la 4 ore, nu ar mai fi impresia ca sunt la capatul tarii si o zi distanta.

Ionut

Quote from: TibiV on January 30, 2016, 03:52:16 AM
Merită oare să ne zgârcim la 15% diferenţă intre DX şiw A ?!....

Exact asta am propus celor din CNADNR sa studieze. Sa puna in caietul de sarcini pentru SF sa faca o analiza cost-beneficiu pentru a vedea daca nu e mai bine sa facem direct autostrada acolo, chiar daca este DX in MPGT.

fuscobal

Gmaps zice acum Bucuresti - Pascani in 4h40min pe 361km . Am pus traseu de la intrarea pe A3 de pe centura Bucuresti. Gmaps face iesirea de pe A3 la Gherghita si merge pe DJ100b pana la Mizil. (vad diferenta de doar 2min intre cu si fara traffic...probabil din cauza ca e sambata dimineata). Se poate aproxima o lungime de traseu ptr DX/A7 pentru a vedea timpul de parcurgere in cele 2 variante ?

nicolaem

de turcii de pe centura Bacau se mai stie ceva?

__dir