News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

[B] Magistrala M2 Berceni-Pipera

Started by Ionut, November 07, 2016, 07:13:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

subway

Quote from: dr4qul4 on November 12, 2018, 06:22:23 PM
Acum ca devine limpede ca T1 OTP va ramane doar cu trenul, pe mine ma intereseaza indeosebi legatura M2-OTP T2.
Mai vorbim cand vom avea inceput un OTP T2, deocamdata acolo e miriste...

GDPR

Legatura M2-OTP se va realiza in felul urmator:

- face Balutza prelungirea M2 pana langa centura;
- in continuare tren pe Centura Feroviara Bucuresti pana la P.O. Otopeni;
- microbuz pana la OTP T2;
- gata!  :lol:

ghrt

Quote from: dr4qul4 on November 12, 2018, 06:22:23 PM
ma intereseaza indeosebi legatura M2-OTP T2.

Aurel Vlaicu - Pipera - OTP T2?
Cont (aproape) inactiv.

TibiV

Adrian,
sa precizam pentru cei care nu sunt localnici...

"face Balutza prelungirea M2 pana langa centura"...
Pana langa centura in SUD, langa Berceni...
De la Unirii cobori pana acolo, in sud, cu M2. De acolo iei trenul pe CFB spre nord, pana la PO Otopeni, si de acolo microbuzul la OTP (varianta nebagata in seama pana acum de nimeni!...)

Simplu si curat, cum de nu s-au prins pana acum ca asta este cea mai buna solutie ?!?!...
As desena pe harta, dar inca nu ma pot opri din ras...
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

^
Da vezi ca pentru a ajunge de la Berceni la P.O. Otopeni cu trenul fara rebrusare trebuie sa faci "roata mare" prin Chiajna....
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

GDPR

^Pai suntem in noiembrie 2018 asa ca e gata, nu?  :lol:

Quote from: Horațiu 87 on October 30, 2016, 05:19:18 PM
Centura feroviara a Bucurestiului, reinviata de Ministerul Transporturilor. Prima etapa din 2017 - trenuri urbane de la Gara de Nord spre Gara Progresu si spre Pantelimon. Vezi planurile

Proiectul centurii feroviare a Bucurestiului a fost reinviat, dupa ce luni Ministerul Transporturilor a anuntat etapele modernizarii caii ferate din jurul Capitalei si termenele estimate pentru primele trenuri urbane care sa deserveaza zona metropolitana. Pana in 2017 primele trenuri urbane ar trebui sa circule pe rutele de la Gara de Nord spre Gara Progresu, via Domnesti si Magurele, si spre Gara Pantelimon, urmand ca ulterior sa fie realizata si conexiunea Pantelimon - Progresu, dar si legaturile CFR cu reteaua de metrou a Capitalei.

Un proiect de care s-a tot vorbit, in repetate randuri, in ultimii zece ani, centura feroviara a Capitalei, a fost reinviat de catre Ministerul Transporturilor. Luni, Sorin Buse, ministrul Transporturilor, a prezentat etapele pentru realizarea retelei de tren urban pentru Bucuresti si zona metropolitana.

"Acest proiect aduce in Romania conceptul de tren "regio urban", tren care opereaza pentru oras si deserveste atat locuitorii sai, cat si locuitorii localitatilor limitrofe", anunta Ministerul Transporturilor.

Ministrul Buse a facut, luni, un drum cu trenul pe sectiunea vestica  a centurii, Gara de Nord - Domnesti - Magurele - Gara Progresu. "Deplasarea s-a realizat cu trenul de la Gara Progresu, pana la Gara de Nord, pe o portiune de 30 de km de cale ferata. Opririle s-au efectuat in viitoarea statie Laser Magurele PO, dar si in zona legaturii multimodale cu Magistrala 1 de metrou - statia Preciziei", anunta Ministerul.

Proiectul inelului feroviar de 68 de km din jurul Bucurestiului are trei etape:

- etapa I: legatura feroviara Bucuresti Nord - Domnesti - Progresu (centura feroviara - vest) si Bucuresti Nord - Baneasa - Pantelimon (centura feroviara - nord). Cele doua trasee pot fi operabile in luna februarie 2017, dupa lucrarile executate de CFR Infrastructura in regie proprie. Costul estimat este de 200.000 de euro.

- etapa a II-a: conexiunea feroviara cu reteaua de metrou (Magistrala 1 Preciziei si Magistrala 2 Berceni), prin noduri modale. Termenul finalizarii acestei etape este sfarsitul anului 2017, iar costurile se ridica la aproximativ 5 mil. euro.

- etapa a III-a: legatura feroviara Progresu - Pantelimon - Bucuresti Nord (centura feroviara est), precum si reabilitarea garilor si a punctelor de oprire. Aceasta faza presupune o serie de lucrari mai ample, ce vor fi realizate de CFR Infrastructura pana in luna noiembrie 2018, iar bugetul necesar este de aproximativ 15 mil. euro.

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21372496-centur-feroviar-bucurestiului-reinviata-catre-ministerul-transporturilor-prima-etapa-din-2017-trenuri-urbane-gara-nord-spre-gara-progresu-spre-pantelimon-vezi-planurile.htm


tom_sawyer

#96
O nouă staţie de metrou la suprafaţă. Lucrările încep în 2019, între Berceni şi Şoseaua de Centură

Metrorex şi Primăria sectorului 4 vor demara proiectul comun de construcţie unei noi staţii de metrou la nivel suprateran ce va completa Magistrala 2, iar aceasta va fi situată între staţia de metrou Berceni şi Şoseaua de Centură, au anunţat, marţi, într-o conferinţă de presă, primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă, şi directorul general al Metrorex, Dumitru Şodolescu.

Costurile construcţiei vor fi suportate integral din bugetul local al Sectorului 4. Lucrările vor demara în prima parte a anului 2019 şi vor fi încheiate până la jumătatea anului 2021.

"Am semnat contractul pentru studiul de fezabilitate şi avem emis inclusiv certificatul de urbanism pentru această investiţie. Termenul de finalizare pentru studiul de fezabilitate este 31.12. 2018", a spus primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă.

El a precizat că valoarea estimativă a investiţiei se va cunoaşte numai după finalizarea studiului de fezabilitate.

La rândul său, directorul general al Metrorex, Dumitru Şodolescu, a subliniat că trenurile vor circula pe noul traseu în sistem pendulă la un interval de 15 minute.

Potrivit proiectului, distanţa dintre staţia Berceni şi viitoarea construcţie va fi de 1.150 de metri, iar de la noua staţie până la linia de Centură de încă 1.350 de metri. Construcţia va fi realizată pe sensul de mers dinspre Strada Turnu Măgurele către linia de centură a Capitalei.

Noua staţie de metrou va fi realizată prin supraînălţare şi va avea parter cu etaj tehnic, la care se vor adăuga spaţii conexe. De asemenea, accesul pietonal se va realiza de pe ambele sensuri , prin pasaje subterane. Parţial, infrastructura există deja, ca linie de transport, dar va fi dublată cu încă o cale de rulare. Totodată, la ambele capete de metrou ale Magistralei 2 de metrou vor exista în viitor parcări de tip Park&Ride, pentru ca persoanele care locuiesc în afara Bucureştiului să poată lăsa maşinile, pentru a continua drumul prin Capitală cu metroul.

Protocolul de colaborare dintre Metrorex şi Primăria Sectorului 4 prevede că primăria de sector va asigura finanţarea infrastructurii de transport, societatea de transport va pune la dispoziţie calea de rulare, iar al final lucrările vor fi predate în concesiune către S.C. Metrorex S.A.

economica.net

sab

O statie absolut inutila, la fel ca Pantelimon.
Nu vad de ce si-ar lasa cineva acolo masina sa astepte 15 min un metrou care sa il duca o singura statie, dupa care sa schimbe. De ce nu ar merge direct pana la Berceni, unde are metrou la 2 min la ora de varf ? Ca locuitori in zona nu prea sunt, cine ar veni acolo, vine din comunele din jur.

Pe de alta parte, nu stiu cum justifica Primaria Sector 4 o investitie intr-un obiectiv care nu este al Primariei, ci al Guvernului. Poate o sa le spuna cineva ca nu prea este in regula....

Si abia astept sa vad cum va functiona aceasta prelungire in iernile grele, cand se stie ca metrourile sunt nevoite sa "inopteze" in tunelul dintre Aparatori si Dimitrie Leonida de "frica" gerului si a zapezii.

Inteleg ca deja s-au cheltuit 1.3 milioane lei doar pentru studiul pentru aceasta investitie aberanta (sursa : https://www.mediafax.ro/economic/metroul-va-fi-extins-in-zona-berceni-apare-o-noua-statie-va-avea-o-singura-linie-si-se-va-astepta-15-minute-17751433)

GDPR

"Noua staţie de metrou va fi realizată prin supraînălţare". Ce mama masii inseamna asta?  :o  :lol:

danutzu_1069

Pun pariu ca este vorba lui Baluță Lăbuță...
Are el ce are cu supra....
Supraînălțare, supralargire, etc...

sab

#100
Adica mai pun niste piatra si inalta linia. Apoi peronul statiei va fi mai sus decat linia, deci deja vorbim de SUPRA-inaltare. :D
Mie mi-a placut aia cu "construcţia va fi realizată pe sensul de mers dinspre Strada Turnu Măgurele către linia de centură a Capitalei". Pe moment am crezut ca traverseaza sos Berceni cu linia de metrou...
Interesanta mi se pare partea cu "pasajele subterane". Sa fie vorba de pasaj dinspre Popesti-Leordeni ?

voicul

Nimic nou in afara de cateva randari "cum ar putea arata statia" (sper ca sunt de la M2 si nu luate din alte tari  :lol: )

O nouă stație de metrou. Când va fi gata
https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/o-noua-statie-de-metrou-cand-va-fi-gata-1043168

danutzu_1069

Pai au zis ca este doar cu o singură linie, randarea este cu doua... asa ca...

voicul

Pai poate e randarea finala/de la statia finala. Macar in poze sa arate bine si lux, ca in realitatea ... daca in 2 ani vedem statia aia, cu 1 linie ... e bine.

sab

Daca nu avem un proiect, randarea cu ce date s-a facut ?   :o