Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

JohannDB

Siguranța circulației la...alții; mai precis pe autostrăzile germane.



    Ați putea spune că imaginea este OF TOP, imagine ca asta putând fi văzută și la noi!
        Așa este se poate vedea și la noi, DAR ceea ce m-a frapat a fost faptul că fiind cu stația pornită și fiind și pe canalul 22, unde mai conversam cu șoferii români, în zonele unde erau aceste echipe de intervenții pe carosabil, încă dinainte de-a vedea utilajele, se auzea o atenționare în limba română, de genul "Atențiune, urmează o zonă periculoasă" atenționare repetată de o voce robot feminină !!!
        Am fost mai mult decât plăcut surprins de acest lucru!  Pe când și la noi ? 

P.S. Dacă totuți nu este locul imaginii aici, se poate transfera !

dr4qul4

Incredibil cati doibitoci azi pe A2......

Intai unul care dadea cu spatele....ratase intrarea intr-un spatiu de servicii....nici macar benzinarie. BMW de BH.

Apoi una cu un jeep care schimba banda fara semnal desi era la 5 m de mine. Frana, volan stanga, claxon...se da inapoi...o depasesc...si ea radea ca proasta.

Apoi....accident la valea dacilor, 2 camioane tamponate, unul oprit pe banda 2, unul pe cea de urgenta. Lemne (deseuri) imprastiate pe carosabil, coada 5-10 km.....si plin de neanderthalieni pe banda de urgenta.
Cand oare vom vedea ridicari de permise pentru asa ceva? La un moment dat, o motocicleta de politie care venea pe banda de urgenta din sens invera i-a mutat pe toti....
Dar vreau sa vad permise luate pt asa ceva! Daca era accident cu mai multe victime.....pe unde treceau ambulantele?


Si ca sa fie paharul plin, la nodul A2-A4, un Seat (cred) rosu de DJ dadea cu spatele....ratase iesirea spre mamaia......probabil nu a vazut marcajele din cauza ochelarilor de soare si in loc sa mearga pana la Agigea(pe unde ar fi intrat in CTA, ocol de maxim 10 min), "creier de gaina" s-a gandit ca e ok sa dai cu spatele.......desi acolo nimeni nu incetineste, ca doar de aia ai 4 benzi.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

la cate s-au intamplat vara asta, si la ce descrieti aici si ce a mai aparut prin presa, normal ar fi si politia rutiera sa fie in patrulare continua. cu girofare aprinse. Ar calma multe asemenea spirite.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Cred ca e de ajuns sa ridice carnetele de 2-3 ori + filmari si mediatizare in presa (tv).
Multi cred ca autostrada e doar un DN mai lat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

igorashu

Quote from: dr4qul4 on August 14, 2015, 03:18:35 PM
...si plin de neanderthalieni pe banda de urgenta. Cand oare vom vedea ridicari de permise pentru asa ceva?
Am prins un accident pe A2 într-o duminică și cred că peste 100 mașini au depășit pe banda de urgență. Dacă îi înregistram crezi că făcea Poliția ceva?

iuli

Politia nu facea pentru ca legal nu pot sa faca. Camera ta nu era omologata de Institutul National de Metrologie.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

igorashu

Asta era valabil pe codurile vechi :)

Quote
Codul de procedura penala - Interceptarile si inregistrarile audio sau video
Art. 916: Verificarea mijloacelor de proba

(1) Mijloacele de proba prevazute in prezenta sectiune pot fi supuse expertizei tehnice la cererea procurorului, a partilor sau din oficiu.

(2) Inregistrarile prevazute in prezenta sectiune, efectuate de parti sau de alte persoane, constituie mijloace de proba cand privesc propriile convorbiri sau comunicari pe care le-au purtat cu tertii. Orice alte inregistrari pot constitui mijloace de proba daca nu sunt interzise de lege.

Un proces în care a fost admisă proba video pe o cameră neomologată: http://razvanbb.ro/2013/11/inregistrarea-video-de-pe-o-camera-neomologata-este-admisa-ca-proba-in-instanta.html


adiarc

#938
@dr4qul4

E într-adevăr durere..probabil pe majorit.Dn-urilor si A-urilor principale.......eu astăzi am fost pana la Bv....3 accidente pana acolo si blocaje fara număr , am circulat intr-o coloana continua.....niciodată in ultimii 18 ani nu am văzut acest drum atat de aglomerat , chiar si in August.....in Fagaras e durere....
PS - vezi ca motto-ul tău cu " bad karma " nu mai e valabil....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Mi-e mi s-a plans cineva ieri de cat de aglomerat a fost Brasov - Sibiu. Acum tu zici ca si azi a fost la fel.
Da, luna august pune o presiune mare pe drumurile din zona. Dupa cum am spus: concediile localnicilor + concediile "italienilor" creaza haos.

alecu26

da, da...foarte aglomerat mai ales ca era o zi oarecare de Miercuri inainte de pranz.

La fel si dupa Brasov...pe valea Prahovei efectiv coloana, pe sensul Brasov-Bucuresti Miercuri la pranz...daca va puteti imagina.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Parcul auto a crescut ca numar si calitate, plus un combustibil ieftin scoate lumea la plimbare pe distante mai mari. Cu o Dacie veche nu te duceai departe de prima padure pentru gretar, acum mergi cat mai departe. Sunt schimbari pe durata lunga, dar cam acesta e trendul.

adiarc

De acord....dar e deosebit de frustrant ( nu mai vorbim de modul cum evoluează infrastructura ), ca Poliția nu are nici o treaba cu prevenția.....stau ascunși cu radarele prin toți boscheții si nu au nici o treaba cu multele probleme semnalate de Dracula sau alte lucruri întâlnite de mine astăzi , cum ar fii zeci de căruțe si utilaje pana la Bv , fara bun simt , fara semnalizare de nici un fel si fara minime cunoștințe rutiere


Zilele trecute am avut o discuție mai încinsă cu un prieten de la Pol.Rutiera si mi-a explicat f clar ca șefii cer rezultate doar pe câteva chestiuni ( care teoretic ar fii prp.responsabile pt accidente ) , cum ar fii - viteza excesivă sau neacordarea de prioritate si nepurtarea centurii de siguranta .....restul Dumnezeu cu mila.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

Exact, v-am intrebat acum cateva luni si pe voi  daca politia Rutiera mai exista in Bucuresti,  pentru preventie.

Dar ma gandesc , daca pe majoritatea drumurilor s-ar merge cu viteza regulamentara, toti ar spune ca nu s-ar putea circula, drumurile sunt depasite. Presiunea va creste pe autoritati, dar mai pun inca 10 ani, cand toti tinerii de la tara vor avea masina si vor vrea drumuri bune pe care  sa mearga...ca gropile ii trezesc din betie(aici ma refer la accidentul din Parcare)

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog