Taxi & ridesharing de România

Started by Ionut, November 02, 2016, 07:04:52 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Dar sa-ti spuna cat te costa in timp real, exact ca la taxi?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rizzuh

Asta s-ar putea face. Nu stiu de ce nu au facut deja.

adi

Si pana la urma este si varianta cash!

Sau un Londra nu este disponibila?

dr4qul4

nope. Doar card la Londra. Ai insa posibilitatea de a lasa bacsis.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

B.Robert

Sa ma taxeze pentru ca am intarziat sa ajung la masina am patit si eu in SUA parca.
Mai o data am intarziat peste 5 min si a anulat soferul cursa, luandu-mi 5$ (asta sigur a fost in SUA). Asta e, daca nu am citit conditiile inainte si am semnat (dat next) ca primarul.

voicul

Uber introduce ,,upfront pricing" - posibilitatea de a vedea tariful exact al curselor înainte de a plasa o comandă - de pe 14 Feb.

Ionut

Detalii.

Schimbarea anunțată de Uber, în România, începând de miercuri, 14 februarie

Uber introduce ,,upfront pricing" - posibilitatea de a vedea tariful exact al curselor înainte de a plasa o comandă, începând de miercuri, 14 februarie. Până acum, utilizatorii puteau vedea doar o estimare a tarifului. Astfel, o cursă de la Dristor până la Gara de Nord, într-o oră de vârf, va fi de 15,63 de lei. O cursă de la Piața Victoriei până la aeroport va fi de 26,09 lei. Atunci când intervine tarifarea dinamică, aplicația Uber va afișa suma exactă și mesajul că tarifele sunt mărite ca urmare a cererii mari. Atunci când tariful dinamic depășește 3 X tariful de bază, utilizatorii vor fi notificați despre asta și li se va cere confirmarea.

Digi24

Ionut

Câţi bani face Uber de fapt? Gigantul american a raportat anul trecut o pierdere de 4,5 miliarde de dolari, cu 61% mai mare

Gigantul american Uber a înregistrat o pierdere de 4,5 miliarde de dolari anul trecut, în creştere cu 61%, după ce compania a publicat rapoartele financiare pe ultimul trimestru al anului, scrie CNBC. Pierderea totală a urcat de la 2,8 miliarde de dolari în 2016 la 4,5 miliarde de dolari anul trecut, în ciuda eforturilor companiei de a limita "hemoragia". În trimestrul al patrulea, primul trimestru integral al noului CEO Dara Khosrowshahi, Uber a reuşit să reducă pierderea la 1,1 miliarde de dolari, faţă de 1,46 miliarde de dolari în T3. Veniturile companiei au crescut cu 14% în aceeaşi perioadă, la 11,1 miliarde de dolari, faţă de 9 miliarde de dolari anul trecut.

ZF

Ionut

Uber introduce primele LIMITE pentru şoferi. Ce trebuie să facă aceştia după 12 ore de condus

În ciuda faptului că pe pieţele din vest, Uber este un serviciu care activează de mulţi ani, abia acum compania a decis că trebuie să impună nişte limte pentru şoferii parteneri. Astfel, în următoarele două săptămâni, aplicaţia le va permite şoferilor să fie activi doar 12 ore consecutive, după care îi va obliga să ia o pauză, scrie Go4it.

Această capabilitate a aplicaţiei va debuta în Statele Unite, unde după primele zece ore de activitate continuă pe serviciu, şoferul va primi o notificare care îl atenţionează că se apropie de limita de 12 ore, potrivit Go4it. După ce întregul timp expiră, aplicaţia nu va mai livra comenzi noi către şofer, acesta fiind obligat să ia o pauză de minimum şase ore. Măsurătoarea va fi realizată folosind coordonatele GPS pe care dispozitivul inteligent al şoferului îl trimite către server, însă timpii lungi de aşteptare precum opririle mai lungi de cinci minute nu vor fi contorizate. Opririle la semafoare şi staţionările vor fi însă considerate drept timpi de condus.

De asemenea, dacă şoferul va efectua în aceeaşi zi două sesiuni de câte şase ore la distanţă mică între ele, limita va fi impusă la sfârşitul celei de-a doua sesiuni, fiind nevoie de şase ore de odihnă pentru a putea prelua din nou comenzi. Aceste limite vor fi adaptate şi la legislaţia locală în vigoare, anumite state americane oferind legal posibilitatea de a lucra ca şofer pentru 13 ore din 24. Rivalul Uber din SUA, Lyft, are deja impusă o limită de 14 ore cu şase ore pauză.

ZF

Ionut

UBER aduce în București serviciul care va permite clienților să se deplaseze cu vehicule electrice

Compania americană de ridesharing Uber lansează în perioada imediată, în București, serviciul Uber Green, care va permite clienților să se deplaseze cu vehicule electrice. Uber Green a fost lansat până astăzi în Lisabona, Paris, Johannesburg, Bucureștiul urmând să fie primul oraș din regiune cu această opțiune. Intenția lansării serviciului, programată până la finele lunii ianuarie, a fost anunțată în octombrie 2017 de Pierre-Dimitri Gore-Coty, șeful diviziei EMEA a Uber Technologies, prezent la a doua ediție a Digital Romania International Forum.

"Bucureștiul este faimos pentru arhitectură, viața culturală și mâncarea deosebită. Din păcate, în același timp este faimos și pentru traficul său. România este una dintre cele mai importante țări din UE și vrem să continuăm aici dialogul despre viitorul transportului cu comunitățile locale. Mă bucur să vă anunț că, până în ianuarie 2018, vom introduce în București Uber GREEN, un serviciu care oferă 100% mașini electrice. Este un serviciu disponibil și în alte capitale europene, precum Lisabona sau Paris. Bucureștiul va fi primul oraș din CEE cu Uber GREEN", declara, la 31 octombrie 2017, reprezentantul companiei americane.

Profit.ro

Ionut

Consiliul Concurenţei consideră că eliminarea aplicaţiilor de tip StarTaxi este neconcurenţială şi ar putea duce la închiderea şi la stoparea dezvoltării pieţei

Consiliul Concurenţei a emis, astăzi, un aviz pentru Hotărârea CGMB 626/19.12.2017, deoarece consideră că aplicaţiile de tip agregator de pe piaţa serviciilor de taximetrie din Bucureşti este benefică ambelor părţi şi, de altfel, ajută la dezvoltarea de noi produse şi servicii inovative, potrivit comunicatului de presă transmis de StarTaxi.

Instituţia atrage atenţia că eliminiarea de pe piaţă a aplicaţiilor de tip agregator, precum StarTaxi sau Clever Taxi, este neconcurenţială, ilegală şi ar putea duce la închiderea pieţei şi stoparea dezvoltării de potenţiale noi produse şi servicii inovative. Primăria Generală a prezentat, în luna decembrie a anului precedent, proiectul de Hotărâre CGMB 626/19.12.2017, prin care urmăreşte închiderea aplicaţiilor de tip agregator, precum StarTaxi. ,,Autoritatea de concurenţă consideră că Proiectul de Regulament conţine o serie de prevederi ce ridică îngrijorări legale, în primul rând, de eliminare de pe piaţă a serviciilor conexe transportului în regim de taxi", se arată în avizul emis de Consiliul Concurenţei.

Consiliul Concurenţei a mai adăugat în comunicat, că din punct de vedere concurenţial, inovarea şi dezvoltarea de noi tehnologii facilitează interacţiunea dintre cerere şi ofertă şi, de asemenea, nu poate avea decât un efect benefic pentru ambele părţi.

ZF

TibiV

Bine ca macar Chiritoiu este cu "tiglele pe casa".
Poate o face pe "duamna" primar sa se mai gandeasca...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Malaiu dicteaza modalitatea de gandire
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Uber lansează un nou serviciu, care presupune puţin mers pe jos, dar este mai ieftin

Noul serviciu, Express Pool, este gândit să corespundă mai bine pe principiilor de bază ale conceptului de ride-sharing – mai multe persoane care împart aceeaşi maşină pentru trasee cu puncte de plecare şi destinaţii apropiate.

În acest scop, algoritmul Uber, calculând pe baza unor factori precum traficul, poziţionarea maşinilor, punctele de plecare sau destinaţiile alese, stabilesc un punct de întâlnire pentru şofer şi mai mulţi clienţi, precum şi un loc în care toţi clienţii vor coborî din maşină. Pentru şofer, acest lucru este posibil să presupună o aşteptare de câteva minute, în timp ce utilizatorul va trebui să se deplaseze până la punctul de întâlnire şi, la final, de la maşină la destinaţia propriu-zisă. Ambele puncte ar urma să fie alese la o distanţă scurtă de mers pe jos.

"Recompensa" pentru utilizatorii care vor folosi acest serviciu va consta în tarife mai mici. Conform Uber, Express Pool poate fi cu 50% mai ieftin decât UberPool şi cu 75% mai ieftin decât UberX.

News.ro

voicul

Tariful e cat la un taxi, dar interesant ca e asa scump, masina electrica avand cele mai mici costuri/km.

UberGreen, serviciul de transport cu mașini 100% electrice, disponibil începând de marți în București. Ce autoturisme sunt folosite și cât este tariful pe kilometru

Uber lansează în plin viscol serviciul UberGreen în București, cu mașini 100% electrice, fără emisii de carbon. Capitala este primul oraș din estul Europei care are parte de noul serviciu. Acesta demarează cu 20 de mașini Renault Zoe și își propune ca cel puțin 10.000 de bucureșteni să îl utilizeze până la finalul lunii aprilie.
Prețul noului serviciu este același ca la UberSELECT, respectiv 1,65 lei pe kilometri și 0,28 lei pe minut. Este nevoie, însă, ca o cursă să coste minimum 12 lei, potrivit companiei.

În Europa, Uber mai oferă opțiuni de mobilitate electrice în Londra, Paris, Madrid, Amsterdam, Lisabona, Porto și Zurich.

"Credem că viitorul transportului este electric, împărțit cu alții și autonom, dar este încă o cale lungă până acolo. Scopul acestui serviciu pilot este să facă mobilitatea electrică accesibilă unui număr de oameni mai mare ca niciodată și să contribuie la dezvoltarea transportului electric în București. Nu putem reuși singuri – vrem să încheiem parteneriate cu autoritățile, cu producătorii auto și cu alți actori din zona de energie pentru a face mașinile electrice disponibile tuturor, peste tot " a spus Nicoleta Schroeder, Uber România.
https://www.libertatea.ro/stiri/uber-lansat-marti-ubergreen-serviciul-cu-masini-100-electrice-cat-este-tariful-pe-kilometru-2159434