News:

.

Main Menu

Trenurile in Europa

Started by vancouver, October 29, 2016, 09:27:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Green Cargo Suedia și Rail Cargo Group lansează un serviciu de transport direct între Malmö și Viena



Ruta directă cu trei trenuri pe săptămână în fiecare direcție reprezintă cea mai rapidă, sigură și eficientă modalitate de transport între Suedia și Austria. Emisiile de dioxid de carbon sunt reduse cu 63% în comparație cu transportul rutier pe aceeași rută, reducând și congestia pe șosele.

Mobilitate.eu

Ionut

VTG și DB Cargo dezvoltă un nou tip de vagon platformă pentru o gamă largă de transporturi



Lucrând împreună pentru transportul feroviar de marfă al viitorului, parte a proiectului m2, VTG și DB Cargo dezvoltă un vagon plat multifuncțional și modular. Principalul obiectiv este adaptabilitatea prin asamblarea vagonului plat dintr-o varietate de componente standardizate, realizând posibilitatea în alegerea lungimilor individuale, a boghiurilor, a osiilor montate și a configurațiilor de frânare. Vagonul va rămâne, de asemenea, extrem de flexibil pe tot parcursul ciclului său de viață: un design modular va permite ca structura vagonului plat să fie aliniată la necesitățile curente ale clienților pe tot parcursul duratei sale de viață. Astfel, partenerii proiectului planifică să sporească performanțele și capacitățile logistice ale transportului feroviar de marfă.

Proiectul m2 reprezintă o continuare a cooperării deja reușite între VTG și DB Cargo. Cele două companii s-au bucurat de o colaborare strânsă și de încredere pe un proiect inovator de vagoane de marfă, sponsorizat de Ministerul Federal al Transporturilor al Germaniei și finalizat la începutul anului 2019. Scopul este ca noul vagon să fie autorizat în 2021. VTG și DB Cargo îl vor comercializa independent.

Mobilitate.eu

Ionut

Stadler va livra 18 rame Kiss pentru DB Regio



DB Regio și Stadler au semnat un contract pentru dezvoltarea, construirea și livrarea a 18 trenuri etajate de tip KISS pentru utilizarea pe rețeaua electrică de Est. Trenurile cu patru vagoane urmează să fie implementate acolo din schimbarea mersului trenurilor din 2022. Mai mult, utilizarea noului sistem de control al trenurilor, GUARDIA, marca Stadler, marchează o altă etapă importantă pentru Stadler în eforturile sale de a-și extinde activitatea de semnalizare. Sistemul de control al trenului va fi implementat atunci când legătura de pe Fehmarnbelt va fi extinsă.

Mobilitate.eu

Ionut

CLIP și CFL mltimodal au anunțat lansarea autostrăzii feroviare între Poznan-Swarzędz și Luxembourg



Trenul va începe cu 4 călătorii pe săptămână și va fi dedicat pentru containere, semi-remorci cu încărcătură, precum și semi-remorci neîncărcabile, datorită tehnologiei Lohr Railway System. Acest tren va acoperi o distanță de peste 1.000 km și va avea o capacitate de transport de 37 de unități intermodale. Terminalul intermodal al Bettembourg Dudelange este deja echipat cu două platforme și oferă legături regulate mai departe spre sud, inclusiv spre Lyon, Le Boulou și Barcelona. Dl Fraenz Benoy, director general al CFL mltimodal: "Obiectivul nostru este de a conecta terminalul din Bettembourg-Dudelange cu principalele centre economice din Europa. Această nouă autostradă feroviară regulată între Bettembourg-Dudelange și Swarzędz ne permite să extindem oferta de servicii intermodale către Europa Centrală și să abordăm piața remorcilor care nu pot fi încarcate cu macarale".

Mobilitate.eu

Ionut

Stadler a câștigat primul contract pentru ramele Flirt Akku cu baterii pentru autoritatea de transport public din Schleswig-Holstein



Stadler este câștigătorul licitației lansate de autoritatea de transport public Schleswig Holstein GmbH (NAH.SH) pentru furnizarea a 55 de unități multiple FLIRT Akku cu baterii. Stadler a fost pe primul loc în cadrul primei licitații competitive pentru vehiculele cu sisteme de acționare alternative (fără motorină) în Germania. O perioadă de contestații de zece zile începe acum după notificarea ofertanților respinși, cum că Stadler a câștigat contractul. Acest termen de prescripție trebuie să expire înainte de a fi semnat un contract, fiind obligatoriu din punct de vedere juridic.

Astfel, Stadler a reușit să găsească primul cumpărător pentru trenurile sale cu noua tehnologie de acționare cu baterii. Stadler a prezentat publicului vehiculul FLIRT alimentat de la baterii pentru prima dată la InnoTrans 2018. În plus, Stadler urmează să fie contractat și pentru întreținerea vehiculelor pe o perioadă de 30 de ani.

Mobilitate.eu

cristi5

https://m.hotnews.ro/stire/23264246

Un ONG din Elvetia vrea sa reintroduca trenuri de noapte, atasand vagoane de dormit la... trenuri de marfa. E logic, ca alea circula mai mult noaptea.

Trenurile de noapte din Elvetia au disparut in 2009.

Ionut

Cum arată trenul elvețian Goldenpass Express. Schimbă ecartamentul din mers





Trenul Goldenpass Express, al cărui design este realizat de renumitul designer italian Pininfarina, va fi operat de compania elveţiană de căi ferate MOB (Montreux Oberland Bernese). Trenul va conecta trei dintre cele mai spectaculoase destinaţii turistice din Elveţia: Montreux, Gstaad şi Interlaken. O provocare pentru inginerii care au creat acest tren a fost faptul că pe traseu există două tipuri de cale ferată, cu ecartament îngust de la Montreux la Zweisimmen şi cu ecartament european de la Zweisimmen la Interlaken. Inginerii au creat o soluţie revoluţionară, astfel încât garnitura îşi poate modifica ecartamentul din mers. Astfel, pasagerii îşi pot continua călătoria fără să fie nevoiţi să schimbe trenurile.



ClubFeroviar.ro

NGC

"Solutie revolutionara"? :o In Spania exista de ani buni trenuri care schimba in mers intre ecartament normal si ecartament lat.

Liviu M

Pai in Spania e de la normal la lat. In Elvetia va fi de la normal la ingust. Cu totul altceva...
:lol:

Ionut

Bombardier livrează trenuri regionale TALENT 3 pentru servicii transfrontaliere italo-austriece



În cadrul unei conferințe de presă, la Bolzano, reprezentanți seniori ai provinciei autonome italiene Bolzano-Bozen, Strutture Trasporto Alto Adige (STA) și liderul Bombardier Transport au sărbătorit lansarea planului de mobilitate durabilă pe termen lung pentru regiunea Italiei Tirolului de Sud. Ajutând la susținerea acestui plan, Bombardier oferă șapte trenuri regionale BOMBARDIER TALENT 3 dintr-un acord-cadru din 2019, deja în vigoare cu STA, pentru până la 32 de trenuri noi și până la 30 de ani de servicii de întreținere a flotei. Trenurile vor funcționa în Tirolul de Sud și vor furniza servicii transfrontaliere între Italia și Austria, făcând acest lucru un alt pas important către o cooperare mai strânsă în Euroregiunea Tirol-Tirol de Sud-Trenitino.

Noile trenuri TALENT 3 vor avea o capacitate de până la 300 de locuri pe tren, precum și sisteme moderne de informare a călătorilor și aer condiționat. Confortul, siguranța și accesibilitatea pentru toți pasagerii reprezintă o prioritate pentru această platformă de material rulant, cu acces ușor și spațiu amplu alocat utilizatorilor de scaune cu rotile, precum și zone destinate bagajelor, bicicletelor și echipamentelor de sport de iarnă. Trenurile cu fiabilitate ridicată și accelerare rapidă, cu viteze de până la 160 km / h, vor ajuta operatorul să mențină programele transfrontaliere. Trenurile vor fi, de asemenea, echipate cu trei sisteme de propulsie și trei sisteme de semnalizare, inclusiv sistemul european de control al trenurilor (ETCS).

Aceasta este prima dată când Bombardier va furniza trenuri regionale în Italia, lărgind portofoliul italian de soluții Bombardier, care include deja trenuri de mare viteză, tramvaie, locomotive pentru pasageri și transport de marfă, persoane care se deplasează la aeroport, precum și sisteme de semnalizare și soluții de service și întreținere.

Mobilitate.eu

Ionut

Alstom va livra patru trenuri regionale suplimentare Coradia Lint către Nordjyske Jernbaner în Danemarca



Alstom a primit o comandă de la Nordjyske Jernbanen pentru 4 trenuri suplimente Coradia Lint ce se vor adăuga la flota lor actuală de 13. Coradia Lint a arătat deja o mare fiabilitate și un standard general ridicat. Datorită construcției ușoare, se mândrește cu un consum redus de combustibil. Viteza maximă de funcționare este de 140 km / h. Trenurile cu 2 unități comandate de Nordjyske Jernbaner au un număr total de 120 de locuri și până la 135 de locuri atunci când includ pasageri în picioare. Trenurile sunt, de asemenea, echipate cu Wi-Fi, aer condiționat, sisteme de informații și supraveghere video pentru confortul și securitatea deplină a pasagerilor.

Mobilitate.eu

Ionut

NS testează trenurile conduse automat

Calea ferată devine din ce în ce mai populară, iar numărul pasagerilor de tren crește brusc. De aceea, NS investighează soluții inovatoare pentru a face ca mai multe trenuri să ruleze mai repede, eficient și la distanțe scurte. În acest an, NS efectuează o primă încercare cu un pilot de tren automat cu un Sprinter pe linia dintre Lelystad și Zwolle. Testarea are loc fără călători și sub îndrumarea unui mecanic care este prezent în cabină în timpul deplasării.

Astfel, în această toamnă NS aduce primul test drive cu un tren de tip SNG pe linia Hanseatic de la Lelystad la Zwolle. O unitate computerizată care controlează trenul este introdusă în cabină. Computerul știe totul despre tren și infrastructură și este capabil să conducă trenul prin colectarea și analiza acestor informații. În timpul testului, operatorul rămâne în cabină. Operatorul poate interveni în timpul deplasării și poate lua măsuri atunci când este necesar. Similar cu prezența pilotului în cabina de pilotaj a avioanelor. Implementarea soluției în viitorul apropiat va duce la realizarea unui mers eficient de tren, cu ritmicitate maximă și intervale minime între garnituri.

Mobilitate.eu

Ionut

Stadler și FNM prezintă modelul FLIRT pentru Lombardia



Împreună cu compania italiană de transport TNM, Stadler a prezentat modelul noului FLIRT diesel-electric la târgul internațional de feroviar EXPO Ferroviaria 2019 din Milano. Macheta este un model demonstrativ în mărime originală. Acest lucru va oferi vizitatorilor târgului oportunitatea de a examina pentru prima dată modelul trenului la dimensiuni reale. Stadler și FNM au semnat acordul-cadru pentru 50 de unități multiple în noiembrie trecut. În același timp, FERROVIENORD a lansat o comandă inițială pentru 30 FLIRT, destinate operațiunilor feroviare regionale în Lombardia. Conform contractului, livrarea primelor vehicule este programată pentru sfârșitul anului 2021. Această ofertă se bazează pe ceea ce este stabilit prin programul de achiziții de trenuri noi, aprobat și finanțat cu 1,6 miliarde de euro de la Regione Lombardia.

Noile trenuri au fost dezvoltate cu un accent special pe durabilitatea mediului. Trenul este alimentat de un pachet de putere care conține patru motoare diesel de ultimă generație, cu emisii reduse (stadiul V cu convertor catalitic SCR) și două seturi de baterii. Datorită bateriilor și tracțiunii diesel-electrice, noul tren poate intra în stațiile din zonele suburbane cu emisii reduse. Pe lângă emisii, zgomotul poate fi redus și în stații. Se estimează că consumul de combustibil va fi cu 30% mai mic decât în cazul flotei actuale, ceea ce corespunde unei economii estimate de 3 milioane de euro pe an. Emisiile de CO2 vor fi, de asemenea, reduse cu 12.400 de tone pe an. Aceasta reprezintă echivalentul a 8600 de mașini pe drumuri. În plus, poziția motoarelor în mijlocul trenului asigură un confort ridicat al pasagerilor, deoarece zgomotul și vibrațiile nu sunt transmise vagoanelor.

Mobilitate.eu

Ionut

Siemens a livrat locomotiva Vectron #100 pentru DB Cargo



Siemens anunță continuarea livrărilor de locomotive Vectron către DB Cargo, totalizând 3 versiuni ale locomotivei livrate către acest operator, locomotiva livrată recent fiind cea cu numărul 100 ajunsă la DB Cargo. Locomotiva este autorizată pentru a circula în Germania, Austria, Polonia, Cehia, Bulgaria, Olanda și Slovacia.

Mobilitate.eu

tom_sawyer

#254
S-a lansat un nou tren de noapte Viena-Bruxelles, cu opriri în Germania

Un nou tren de noapte Viena-Bruxelles, cu opriri în Germania, a fost lansat duminică seara de căile ferate austriece OBB.

Responsabilii OBB spun că ruta Viena – Bruxelles va include opriri în Nuremberg, Frankfurt şi Koln, printre alte oraşe.

Trenurile de noapte spre Bruxelles sunt programate să circule duminica şi miercurea din Viena, cu plecare la 08,38 PM, şi din Innsbruck, la 08,44 PM, ora locală. Călătoriile de întoarcere au loc cu o zi mai târziu.

Cele două trenuri au vagoane clasă, cuşete şi vagoane de dormit şi parcurg întregul traseu de la Viena sau Innsbruck și până la Bruxelles în 14 ore.

OBB oferă conexiuni cu trenuri de noapte spre Berlin, Hamburg, Zurich şi Roma. Aceste servicii vor fi extinse treptat până în 2026.

https://clubferoviar.ro/tren-de-noapte-viena-bruxelles-2/