Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dekolor

A spus si Scriosteanu treaba asta in urma cu 2 luni intr-o postare pe facebook, de atunci nu am mai auzit nimic despre acest "proiect".

Cristi N

Dar de m-as complica sa iau bilet in avans din moment ce se poate lua direct din tren si parca e la acelasi pret?

AndreiB


fulger nc

Total de acord.
Dar , daca tot dai posibilitatea , ca , calatorul sa isi poata procura biletul in avans , macar nu il supune regulilor absurde de functionare , ptr ca nu sunt capabili sa ofere un simplu sistem de tarifare , adaptat ptr serviciul asta.
Adica , daca tot poate , sa isi procure bilet , nu il supune regulii ..cu ora de plecare.
Stau si ma intreb atunci:
-Daca faceau linia dubla??? Si pleca un tren , la fiecare 5 min???
Cum era atunci??
Catarul e schiop si ei il leaga de picioare ..sa nu rupa caruta, din viteza.

AndreiB

Problema e ca CFR nu are experienta de operare in regim suburban/cadentat. Sunt multe rute unde biletele specifice trenurilor sau vanzarea unui numar limitat de bilete e ilogic (e.g. Bucuresti - Ploiesti / Valea Prahovei, Bucuresti - Pitesti etc), dar persista rezervarea obligatorie.

Personal as vrea sa se renunte complet la rezervari obligatorii (exceptand vagoanele de dormit/cuseta) in toata tara si sa se vanda numai bilete flexibile (in nr nelimitat), care sa permita calatoria cu orice tren din ziua respectiva.

carutasul

nu erau biletele de personal valabile toată ziua? Sau asta era când eram eu tânăr? :)

Cristi N

In cazul asta CFR ar trebui sa scoata automatele de bilete de la aeroport si sa dea comanda de cateva afise in Romana/Engleza/Franceza pe care sa le puna la vedere in aeroport si Gara de Nord prin care sa promoveze cumpararea de bilet direct din tren.
Automatele alea se pot reamplasa in alte statii, sigur le gasesc ei o utilitate.

tom_sawyer

Noutăţi CFR Călători în planul de mers de tren 2021/2022

Ca urmare a deciziei CFR SA de specializare a traficului pe magistrala feroviară 700, trenurile spre Aeroportul Henri Coandă vor circula pe ruta București Nord – Pajura – Mogoșoaia fără modificarea duratei de parcurs, iar celelalte trenuri vor circula pe ruta București Nord – Chitila –  Mogoșoaia cu o durată de parcurs mai mare cu aproximativ 10 minute.

Trenurile de pe ruta București Nord – Aeroport Henri Coandă și retur au la dispoziție terminale BCR contactless (Mastercard sau Visa), pentru plata biletului de călătorie prin orice tip de dispozitiv de plată: card, telefon sau ceas inteligent. Întregul proces de cumpărare este simplu, intuitiv și rapid: se selectează tipul de călător adult / copil, iar plata se face prin poziționarea dispozitivului de plată contactless în fața terminalului BCR.

cfrcalatori.ro

tom_sawyer

Roșeanu, ARF: Biletul unic feroviar

Potrivit lui Ștefan Roșeanu, președinte al Autorității pentru Reformă Feroviară (ARF) de la 1 februarie va intra în vigoare un bilet de călătorie care va integra complet transportul feroviar spre Otopeni București cu cel de suprafață urban.

,,Noi estimam că, în săptămânile viitoare, vom avea primele legi propuse pe acest domeniu. Deja, Ministerul Transporturilor are pe circuit un ordin de ministru prin care îmbunătăţeşte sistemul de definire a categoriilor de trenuri, astfel încât să se facă o mai bună distincţie între tipurile de servicii pe calea ferată şi să apară și acest serviciu de tip metropolitan. Se lucrează la modul de tarifare, astfel încât să se poată cumpăra bilet unic feroviar. După Anul Nou, credem că maximum la 1 februarie, o să avem primul proiect pilot, tot aşa, pe linia de Otopeni, unde va exista un bilet integrat feroviar. Sunt doi operatori feroviari – cel de stat şi unul dintre operatorii privaţi care oferă serviciu feroviar – plus operatorul de metrou, care este tot în subordinea Ministerului Transporturilor, plus operatorii de transport local şi cei trei din zona București-Ilfov. Aceștia vor putea să vândă un titlu de bilet integrat celor care doresc să meargă în transportul public din această zonă", a spus Ștefan Adrian Roșeanu.

clubferoviar.ro

etravel

Quote from: AndreiB on December 03, 2021, 07:48:09 PM
Personal as vrea sa se renunte complet la rezervari obligatorii (exceptand vagoanele de dormit/cuseta) in toata tara si sa se vanda numai bilete flexibile (in nr nelimitat), care sa permita calatoria cu orice tren din ziua respectiva.
Renuntarea la rezervarile obligatorii inseamna ca scad veniturile Calatori, ori cu asa ceva nu vor fi de acord niciodata.
Pentru a lua in considerare introducerea biletelor flexibile ar trebui ca gandirea marketingului Calatori sa fie si ea flexibila, ori trista realitate ne arata ca e exact invers.

AndreiB

De ce? Solutie simpla - indexezi preturile biletelor astfel incat reforma sa fie revenue neutral.

etravel

Adica platesti pret la nivel de bilet cu rezervare de loc, dar fara sa ai totusi rezervare de loc? Not ok.
Trebuie cautat altceva.

frunzaverde

@etravel : costul rezervarii de loc e ridicol la CFR, eliminarea nu afecteaza "veniturile" (care oricum sunt slabe). Transformarea celor mai populare trenuri in RE in mod populist in 2021 a afectat veniturile mult mai rau, ca si bagatul cusetei pe zi si alte absurditati similare.

Ai face mult mai multi bani daca ai vinde paturi la WLB (adica vinzi si patul 3) la vagon dormit cu trei paturi (acum tot traficul intern se vinde WLA, din prostie), daca ai vinde exclusiv Bc (6 paturi), nu AcBc la cuseta (cum face ZSSK, MAV si CD) etc. etc.. Ca cererea e mare la dormit, si locurile oricum se epuizeaza si cu o luna in avans... Nu mai zic ca 20-30 vagoane noi de dormit si 20-30 cusete si-ar scoate singure banii...

@AndreiB : Flexibilizarea e grea din lipsa de vagoane disponibile...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

Stiu, dar cresterea numarului de vagoane ar trebui oricum sa se faca. Fara rame noi si alte briz-brizuri. 1,000 de vagoane noi UIC si am rezolvat toate problemele de capacitate.

Vlad94

As adauga ai achizitia de vagoane cu post de comanda pentru unele rute.