Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

Quote from: AndreiB on November 16, 2021, 11:38:51 AM
De la noul mers revine Regio Calatori pe ruta Aeroport - Bucuresti din pacate.

De unde știi că revine?

frunzaverde

Apare pe Infofer, dar nu e clar daca e doar un "carry forward" sau e o reintrare.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

BGP2597

Pe Infofer apar multe erori până se definitivează baza de date, inclusiv multe trenuri sezoniere apar în circulație luna viitoare. Toate trenurile RC care apar spre aeroport sunt dublate de trenuri CFR Călători la aceeași oră, deci foarte probabil sunt trasele din mersul vechi la care au renunțat.

AndreiB

#2523
Da, se pare ca m-am inselat eu, din fericire (nu ma uitase
la ore). Acum daca am scapa si de TFC ar fi ideal :).

Duta C

Am mers de curind cu sageata albastra de la GDN la Mogosoaia si e foarte buna conexiunea,ajungi imediat .Am ramas uimit de un lucru si anume ca troncanea de ziceai ca se rupe efectiv.Niste ragalii.O rusine pt CFR!

cristi5

Linia va intra curand in reparatii pe timpul noptii. Parca trebuia sa intre deja...

nenea_hartia

Culmea, pe mine porțiunea nouă OTP-Mogoșoaia m-a șocat. Trenul se bălăngăne ca în filmele cu căile ferate istorice din India.

Sorinus

Eu cred ca e si de la Desiro-ul rablagit, scartaie si paraie la cea mai mica miscare.

nenea_hartia

^ Nu în cazul meu. Linia nouă este extrem de prost construită. Între Mogoșoaia și București trenul a mers lin, în ciuda bălăriilor de pe terasament. E drept, impresia generală la Mogoșoaia e că ai ajuns la periferiile abandonate ale Prîpeatului. Un marfar al unei companii private, garat pe o linie alăturată, era pe jumătate îngropat în vegetație.

tom_sawyer

Nu de puține ori, călătoria cu trenul la Aeroportul Otopeni, care trebuia să dureze doar 20 de minute, s-a prelungit chiar și până la o oră.
[...]
Odată cu intrarea în vigoare a Mersului Trenurilor 2021-2022, aceste inconveniente ar trebui să fie reduse la minimum, dacă nu chiar să dispară cu totul.

Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători CFR Călători a decis să reruteze prin stația Chitila toate trenurile Regio care circulă pe relația București Nord-Urziceni și retur. Este vorba de un traseu de 20 km de la București la Mogoșoaia, în loc de 13 km pe ruta directă. Din acest motiv, cele șase perechi de trenuri zilnice vor parcurge această rută în 25-31 de minute, în loc de 21-23 de minute în prezent.

https://clubferoviar.ro/noul-mers-al-trenurilor/

cristi5

Sunt 72 de trenuri de aeroport pe zi nu? Cum ajuta daca scoti 12 trenuri?

dobrogean

Cele 12 trenuri care vor circula pe ruta Bucuresti Nord - Chitila - Ram. Buciumeni - Mogosoaia - Urziceni nu fac parte din cele 72 de trenuri de aeroport, erau suplimentare si consumau capacitate de circulatie pe distanta Bucuresti Nord - Pajura - Mogosoaia. In acest fel cele 12 trenuri de Urziceni nu se vor mai intersecta cu cele 72 de trenuri de aeroport decat in statia Mogosoaia si pe distanta Mogosoaia - Racord Aeroport, unde este linie dubla.

AndreiB

De fapt mi se pare ca nici nu folosesc linia Mogosoaia - Racord Otopeni ca linie dubla. Firul I e folosit exclusiv pentru trenurile de aeroport si firul II exclusiv pentru trenurile de Urziceni. Nu stiu de ce au facut asa. Poate se schimba dupa instalarea macazului nou aproape de DNCB.

Sorinus

Mie mi se pare hilara ultima fraza din articolul de pe ClubFeroviar: ''În concluzie, navetiștii din nordul orașului Otopeni pot răsufla ușurați: cea mai modernă stație feroviară din România nu se închide.''

Care navetisti?

Cine nu stie, are impresia ca e o situatie gen S-Bahn, cu zeci/sute de navetisti dintr-o suburbie ce au nevoie sa ajunga la munca in metropola.

Ce middle class va lua personalul jegos de Urziceni, sa faca 40min pana la GDN, cu o frecventa mizerabila? Nici macar blatistii nu se vor deranja.