Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

Deci se poate opera fără restricții cu 3 Desiro cuplate?

frunzaverde

Nu se poate opera, cum sa se poata? Ultimul automotor e dincolo de semnalul de iesire si inductorul asociat, ceea ce e inacceptabil pentru operare, din doua motive : 1. nu se poate da indicatie de iesire, 2. blocul din fata trenului ramane ocupata. Marca de siguranta a macazului pare, din poza 1, sa fie si ea depasita, ceea ce mi s-a spus si de catre oameni prezenti la test.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

tom_sawyer

#2312
În poze e același tren de automotoare, fotografiat din ambele capete. Și-a lăsat o marjă, putea să oprească și mai aproape de capătul dinspre terminal.

Roțile automotorului nu depășesc inductorul. Nu este depășită nici marca de siguranță. În poza de mai jos număr 6 traverse între marca de siguranță și vopseaua galbenă.

Marca de siguranță
:


sursa

etravel

Quote from: AndreiB on July 12, 2021, 04:51:13 PM
(cred ca intra 5 vagoane)
Trei etajate Regio ar fi ok, pentru moment? Au capacitate mai mare decat Desiro ...  Stiu, trebuie si locomotiva.

tom_sawyer

Au capacitate tot cât Desiro (120 de locuri pe scaune) și îți trebuie două locomotive, nu se poate rebrusa. Nu are sens sa faci așa ceva.

AndreiB

Solutii exista totusi - e.g. un Stadler KISS de 4 segmente are 102m si o capacitate totala de 900 de pasageri (inclusiv in picioare, probabil cu bagaje mai putin). Asta cred ca e viitorul, daca o sa fie nevoie de capacitate, avand in vedere peronul scurt. Automotoare etajate, probabil cu baterii sau hibride.

rizzuh

Etajate la aeroport... what?! Cine urca la etaj cu valizele dupa el? Aproape nimeni.

anacronox

La Viena ai CAT-ul care e format din etajate si din cate imi aduc aminte de fiecare data era aproape plin.

dan tm

Daca trag trenul mai aproape de opritorul fix, nu încap 3 Desiro cuplate?

hvm

Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

AndreiB

#2320
Si la Zurich sunt o gramada de double deckere fara problema. Nu toata lumea calatoreste la aeroport cu 2x genti de 23kg. Sunt multi calatori cu bagaje doar de mana usoare (printre care ma numar si eu de obicei). As sugera ca cei cu bagaje multe/grele sunt mai predispusi sa ia taxi/Uber oricum. In plus, linia opreste si la statii de naveta - unde nu au nici o problema cu bagajele, si in plus nivelul inferior e 100% low floor.

Avand in vedere peronul limitat, daca capacitatea depaseste maximul posibil, chiar si dupa frecventa de 2tph (post dublare), imho material rulant etajat e solutia naturala. Dar sa ajungem noi in punctul ala - momentan Desiro mai are multa capacitate de umplut.

hvm

Nu mai tin minte unde (Amsterdam or Zurich) am mers relaxat la etaj cu 2x23kg + 2x10kg + 2x ghiozdan laptop (2 persoane). cred ca Amsterdam totusi.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

frunzaverde

Off, oameni buni, nu, nu incap. Asta a fost concluzia testului.

Trebuie ca trei chestii sa se indeplineasca simutan:

- Nici o parte a trenului nu poate fi peste marca de siguranta. Voi ziceti ca nu e peste marca de siguranta, omul ala care a fost la testul respectiv zice ca a fost peste - dar ma rog, fie ca voi.
- Nici o parte a trenului nu poate fi peste inductorul INDUSI al semnalului.
- Nici o parte a trenului nu poate depasi, sub nici o forma, semnalul de iesire.

Si nu, nu s-a lasat nici o marja de siguranta. Mai e un inductor si la tampoane, il vedeti? Inteleg wishful thinking-ul, dar prea mult wishful thinking a fost cu linia asta pana acum (de la tren la 15 minute pana la "incap automotoare"). Nu incap. S-au facut trenuri de doua automotoare si cand a fost cerere ferma de bilete cu ocazia sosirii suporterilor austrieci la Euro.

Cat despre etajate, si ce mare scofala faceti cu ele?

Un etajat tip 26-16, din alea cum are CFR are 120 de locuri si 26.4 metri. Doua locomotive au 34 de metri (ca-ti trebuie doua locomotive, ca nu ai cum face manevra). Deci incap fix trei double deckere din astea, daca-ti incap 3 Desiro. Deci cresti capacitatea cu fix 20 de locuri dar dublezi costurile de combustibil, si imobilizezi si locomotive degeaba...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

Automotoare etajate (noi), nu 26-16 + 2xDA-uri, la care consumul cred ca ar fi catastrofal la 70 de trase. Dar doar daca mai e nevoie de capacitate in plus post dublarea liniei, care sa permita o frecventa de 2tph.

catalin_i