Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

survola


tom_sawyer

TFC a preluat de la Regio Călători două trenuri de Aeroport. CFR Călători – restul de 18

CFR Călători  nu a preluat toate cele 20 de trenuri de Aeroport la care Regio Călători a renunțat de joi, 1 iulie. Două au fost preluate de Transferoviar Călători, operator deținut de omul de afaceri Călin Mitică.

"Pentru a permite în continuare mobilitatea cetățenilor, începând de astăzi, 1 iulie 2021, CFR Călători va opera 60 de trenuri pe ruta București Nord- Aeroportul Henri Coandă și retur, după ce un operator privat de transport feroviar de călători a renunțat la această rută. " se arată într-un comunicat dat publicității joi după-amiază de operatorul feroviar de stat.

Consultând mersul trenurilor de aeroport, pe site-ul Infofer.ro, rezultă că în locul a două dintre cele 20 de trenuri care erau operate de Regio Călători, circulă acum garniturile Transferoviar Călători.

https://clubferoviar.ro/trenuri-de-aeroport/

Knattspyrnufelag

Cred că acum are sens să îți faci abonament. Trenurile la ore care contează sunt operate de CFR Călători.

subway

Cifra de 9000pas/zi la tren imi pare un pic umflata. In lipsa unor statistici exacte, o compar cu cifra vehiculata de 17000pas/zi in aeroport.


subway

Asa e mai credibil, inseamna 1285pas/zi cu o incarcare de 18pas/tren si incasari de 72lei/trasa!!!
Cine are impresia ca 72lei venituri/cursa e o solutie economic viabila e ori naiv ori prostalau rau intentionat...parerea mea!

subway

Bun, daca s-a lamurit treaba asta as face cateva comentarii privind peronul de la Mogosoaia.
Prima remarca e ca e prea excentric fata de localitate.
A doua remarca priveste traficul Mogosoaia-Bucuresti.
In zilele lucratoare e preponderent de navetisti, principalul obstacol fiind giratoriul ala nenorocit de pe centura. Daca e sa ne incredem in promisiuni in octombrie problema dispare prin finalizarea pasajului.
In weekend problema se muta pe relatia Bucuresti-Mogosoaia cu aglomeratia de vilegiaturisti. Principala problema pentru acestia e lipsa locurilor de parcare in zona de distractii ceea ce creeaza ambuteiaje majore pe DN1A in dreptul benzinariei. Peronul ar fi atractiv pentru cei care vor sa bea o bere daca peronul nu ar fi asa de excentric, ca nimeni nu e dispus sa mearga o distanta apreciabila prin hartoape...asa ca as zice sa nu ne lasam imbatati cu apa chioara!
Mai am si niste remarci pertinente atat despre statiile de la patinoar cat si de la aeroport.
Oraselul Otopeni are doua zone distincte, zona de nord putin dezvoltata si zona de centru-sud unde e centrul de greutate al populatiei si al activitatilor economice. Intre cele doua e un hiatus substantial datorita pistei de aterizare ce genereaza o zona pustie pe o lungime considerabila de-a lungul DN1.
Din cauza asta cele doua puncte de oprire n-au cum sa aiba cine stie ce atractivitate pentru navetisti, sperante desarte.
Dezvoltarea durabila nu se face pe fente fotbalistice!
:lol: :p
Eu obisnuiesc sa mai si gandesc nu doar sa ingurgitez...

tom_sawyer

#2287
Care-i înainte? Care-i la dreapta?

(mai multe despre lipsa de inspirație/neștiința/neglijența în designul indicatoarelor aici; plus multele discuții despre indicatoare rutiere pe forum; cred că avem o problema ca societate cu asta)



sursa: https://www.facebook.com/BucAirports/


fulger nc

Pe panoul respectiv , daca incadrau mesajul de sus si pe cel de jos , separat , se facea o separare pe verticala si o unificare a mesajului..adica:
-tren in fata
-servicii ridesharing la dreapta
Asa ..produci confuzie in mintea cititorului.
Simplificarea mesajului si folosirea de simboluri si acronime intelese si de catel sunt esentiale in semnalizare.
E o chestie vazuta in graba ..ce trebuie inteleasa cu o fractiune a subconstientului..nu sa faci un tetris mental sa o intelegi.
Dar asta e o problema generalizata ..nu e vorba doar de acel panou.
Ai senzatia ca de chestiile astea se ocupa femeia de serviciu ..cand e plictisita.

bgd77

Deci nu e ok daca fac dreapta pentru tren?  :lol:

Fiindca la prima vedere asta as fi facut, si mi-au trebuit cateva secunde bune sa-mi dau seama ca ceva nu e ok acolo.

fulger nc

Ba da , e ok sa faci la dreapta.
Serviciile ridesharing trebuie sa fie in parcare exact pe parcursul spre gara.
In dreapta , sau stanga depinzand pe ce parte vii.
Ideal , semnalizarea aceea cum e facuta ea , pe un singur panou , trebuia sa aiba casetate:
-serviciile ridesharing , directia de urmat.
-gara , directia de urmat.
Puse in ordinea in care le gasesti in drum cu directia de urmat , separat dreapta , dupa denumirea obiectivului ..cu denumirile incolonate pe verticala si directiile la fel.
Nu o denumire dreapta ..semn stanga , denumire stanga , semn dreapta.
Ca in minte mesajul sa fie clar.
-ridesharing dreapta
-gara fata
Prin aeroport au mai lucrat la aspectul semnalizarii ..dar la nivel general in capitala e ..putin cam praf.
Din moment ce placutele STB-ului sunt scrise de mana pe un format 10 pe 10 cm ..ce te poti astepta.

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on June 27, 2021, 08:15:05 PM
Lângă patinoar, Țiriac zice că vrea să faca: piscină olimpică, academie de tenis, sală de gimnastică, stadion.

Îi dă înainte. Din gura deocamdată:

Acesta a menţionat că lângă patinoarul de la Otopeni va construi şi un centru de tenis cu 30 de terenuri.
"[...]Dar eu vă promit că dacă nu ne pune nimeni beţe în roate, centrul de tenis, academie sau cum îi spunem, de la Otopeni, îl facem. Şi îl facem cu 25-30 de terenuri unde să vină zilnic cel puţin 200 de copilaşi", a precizat Ţiriac.
Preşedintele Federaţiei Române de Tenis, Ion Ţiriac, a participat, luni [...]
economica.net

subway


tom_sawyer

M700 a ajuns la saturație. CFR SA vrea să înceapă lucrări pentru creșterea capacității de trafic

După ce, la finele anului trecut, au fost introduse trenurile pe relația Gara de Nord-Aeroport Henri Coandă, M700 a ajuns la saturație pe intervalul București-Mogoșoaia. Regionala București a Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA vrea să remedieze această situație și a lansat o licitație pentru creșterea capacității de trafic.

Deocamdată este vorba doar de etapa preliminară, însă este primul pas care trebuia făcut pentru descongestionarea liniei de cale ferată.

În sistemul electronic de achiziții publice a fost postat joi anunțul de licitație ce are ca obiect "Lucrări de creștere a capacității de circulație pe distanța București Nord-PM Pajura-Mogoșoaia (expertiză și DALI)".

Valoarea totală estimată a contractului, ce va trebui dus la bun sfârșit în terme de opt luni de zile (șapte luni prestarea servicilui propriu-zis și o lună pentru perioada de aprobări în Consiliile Tehnico-Economice ale Regionalei București și CNCF CFR SA central) este de 137.700 de lei, echivalentul a aproximativ 28.000 de euro.

clubferoviar.ro