Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Andrei I

Aveti idee de ce nu au pus un singur peron, pe mijloc?

hefaistos

Trebuia latita estacada pe lungime mult mai mare, liniile au o anumita geometrie.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.


Vlad94

Cum de a fost utilizat un tren Transferoviar Calatori?

BGP2597

Automotorul mai mult ca sigur este închiriat de către CFR Infra sau de constructor. Probabil CFR Călători nu a avut niciun Desiro disponibil.

Dominik

You're in Steelers Country

punktnet

Just kidding.

milo1981

Quote from: Vlad94 on September 13, 2020, 12:29:29 PM
Cum de a fost utilizat un tren Transferoviar Calatori?
Automotorul nu aparține operatorului feroviar de stat CFR Călători, ci firmei private Transferoviar Călători din Cluj Napoca. "Au răspuns mai prompt la solicitarea noastră decât cei de la CFR Călători", a declarat pentru Club Feroviar inginerul Liviu Trenchea, șeful șantierului de la Otopeni al Arcada Company, firma gălățeană care construiește noua legătură feroviară.

https://clubferoviar.ro/tren-de-test-la-aeroportul-otopeni-2/
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

tom_sawyer

14 septembrie 2020

Referitor la afirmația apărută în spațiul public potrivit căreia CFR Călători nu a răspuns solicitării pentru a efectua testele pentru noua linie feroviară spre Aeroportul Henri Coandă, precizăm că aceasta este falsă.

Facem precizarea că CFR Călători nu a primit o astfel de solicitare.

Menționăm, de asemenea, că CFR Călători a solicitat în urmă cu câteva săptămâni trasele de la compania națională de infrastructură feroviară și planul de mers pentru a realiza transportul între Gara de Nord București și Aeroportul Henri Coandă din Otopeni.

Mai mult, compania a avut întâlniri cu reprezentanții firmei care realizează construcția pentru a pune la punct detaliile privind amenajarea spațiilor ce urmează să fie ocupate de personalul CFR Călători în stația de cale ferată din Aeroportul Henri Coandă.

Având în vedere că informația total nereală a fost preluată în spațiul media, vă rugăm respectuos să preluați și poziția CFR Călători.

Apreciem că neverificarea informațiilor preluate de pe alte site-uri conduce la o dezinformare a opiniei publice și la o prejudiciere voită a imaginii și implicit a activității CFR Călători.

https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/precizare-4/

Floria89

Un scurt video cu trenul în teste

Precizez ca videoclipul nu îmi aparține

GDPR

Ma intreb daca este vreun motiv pentru nefinalizarea montajului panourilor fonoizolante. Vad ca au lasat niste "gauri" pe ici pe colo.

subway

E pentru dna reclamagioaica, sa auda ca vine trinul sa nu creada ca e f'un cutremur!
:) :) :)

AlexxC

Eu cred ca doamna respectiva ar trebui mai degraba sa ceara Cnair panouri pentru zgomotul de pe DN1 si apoi celor de la aeroport restrictii la decolari in orele de odihna :)) nebun sa fii sa iti faci casa la 2 pasi de aeroport.
3 trenuri pe ora ruland pe sina noua cu 30kmph e absolut nesemnificativ ca poluare fonica.
Cred ca vroia sa vanda dar nu cumpara nimeni din cauza zgomotului...si s-a gandit ca poate iese o expropriere totala.

punktnet

Just kidding.

Xenos

Mi se pare irelevant cine a furnizat trenul de proba. Mai interesant e cine va asigura transportul pe ruta respectiva. E un drept divin al CFR Calatori? E prima optiune, desigur, dar ce conditii ofera, concret?