Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

^ nu, spune clar ca PO-ul e în cadrul proiectului de conectare la aeroport, nu în cel de dublare a liniei până la Balotești. Deci e de la Țiriac.

COVID-ul se pare ca prelungește viața liniei acestia, tocmai au publicat un proiect de HG prin care decaleaza (teoretic până în 2027) termenele de implementare a planului strategic pentru Otopeni (a se vedea topicul de la aviație).

Sorinus

Stiu ca nu ma pricep, dar nu era mai simplu sa se opereze macazul de la racord din statia Mogosoaia, iar la Otopeni sa faca ceva un pic mai scump cred, dar automatizat, avand in vedere ca e doar un macaz. Gen cum intra metroul la Dristor2.


Asa, nu mai era nevoie de IDMi, iar la aeroport era doar un hc (halta cu vanzator de bilete).

dan tm

Asa cum au facut pe Lugoj -Ilia totul comandat din Faget si cum e pe Ciceu - Ghimes sau pina unde (totul comandat dintr-un loc) puteau si aici sa faca.
Sa nu mai spun cum e la Filiasi ramificatia spre Turceni, care e in cimp  si dincolo dinspre Turceni toate macazurile alea si bretelele precum si racordul spre Strehaia cred ca sint manevrate de statia Gura Motrului.
BLA clasic.
Racordul Glogovat e inglobat in statia Aradul Nou.
ram Golenti e a statiei Golenti si e destul de departe.
Nu-mi vin in minte toate acuma.

cutter



tonică

Wow, super pozele, edificatoare!
Nu îmi pare a fi nimic diferit la cortul așa-zis patinoar al lui tiriac însă dacă vad bine, au lăsat gol deasupra stației, un rand de plexiglas,  pentru aerisire. În rest, aproape pe final, păcat ca încă nu au gândit nimic pt traversarea dinspre stație spre clădirea aeroportului. Bine, păcat de multe lipsuri, dar n-are rost sa par moara stricata, bine ca se termina și cum necum exista alternativa la transportul auto.

cutter

Din ce am văzut de la sol acum câteva luni, sunt trei deschideri cu o grindă suplimentară (5 în loc de 4 grinzi). Presupun că acolo vine punctul de oprire "Patinoar".

Cred că sunt cele pe care le-am marcat pe poză:


vlad_gero

buna ziua, care ar fi explicatia faptului ca linia de cale ferata a fost ridicata pe un viaduct de la o distanta asa de mare fata de DN? si de ce nu s-a folosit terasament in loc de grinzi? multumesc anticipat

Vlad94

@vlad_gero,din mai multe considerente. Terasamentul necesita un spatiu de expropiere mai mare, necesita se asemenea lucrari de arta (subtraversari) si ar fi aratat mult mai rau dpdv al aspectului.

tom_sawyer

Pentru că intersectează multe drumuri de acces la proprietațile din zonă și canale de irigații. Terasamentul le-ar fi blocat.

AndreiB

Canalele de irigatie (care oricum nu mai au ce cauta intr-o zona de facto urbana - din incapacitate administrativa sunt uneori retinute si in extinderi urbane in Ilfov) se puteau traversa la nivel cu podete. Accesul proprietatilor insa era dificil la nivel - e mai bine pentru dezvoltarea ulterioara pe viaduct. Era si mai bine prin tunel.

carutasul

canalele cred că nu (mai) sunt de irigații ci mai degrabă de deversare. Am și eu unul pe aproape, toată zona  Bucureștiului e destul de inundabilă

fulger nc

cu toate relele sale , solutiile alese , consider totusi conexiunea asta un plus
recent am fost in pe acasa si la dus am mers cu o dubita din parcare pana in Galati
timp de parcurs aproximativ 5 ore
la intoarcere am mers cu trenul tfc
plecare din galati la 7 si ceva si la 11 in bucuresti
cam 4 ore si ceva
prefer trenul oricand , chiar daca automotorul tfc nu era chiar cel mai intretinut sau curat , dar per total e peste cursa cu dubita
legatura asta va fi cat de cat o legatura civilizata , sper doar ca sa aiba o cadenta cat de cat ok
chiar daca celor familiarizati cu " constructiile ", infrastructura , unele solutii le pot parea total aiurea ..ptr ca nu sunt gandite si ptr dezvoltari ulterioare , utilizatorului final ..solutiile mici pot fi ..decizia de a folosi ceva sau nu
e pacat ca autoritarile tin gara de nord ..intr-un fel de paragina semiintretinuta si ca nu inteleg lucrurile simple care fac diferenta intre a decide intre ceva si altceva
autobuzul din gara de nord spre aeroport nu va reprezenta o alternativa la tren , nici in cele mai rele scenarii
duminica fiind ,  fara aglomeratie ,peste 45 de minute ..faptul ca trebuie sa cauti o casa de bilete care sa iti vanda bilet , sa cauti statia , ptr ca nu sunt deschise duminica si nu poti cumpara la sofer...
daca trei responsabili de prin ministerele astea ar simula un traiect din pct a in b ar vedea cate lucruri simple si fara sa coste se pot face ptr a usura viata utilizatorului

Feri

Categoric un plus, mai ales pentru cei din afara Bucurestiului care vin cu trenul si calatorii straini

cristi5

#1499
Stai sa vedem orarul. Parca vad ca ajunge in GdN la 5 min dupa trenul de Brasov. Sau la 1 min inainte.

De o sa ajung iar sa iau Uber la gara Baneasa. Dialogul e acelasi de fiecare data: Unde la Baneasa? La fantana Miorita ziceti? Dar ce, acolo e gara? ... Dar uitati ca e inchisa. Aha, aia mai incolo...