Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dan_s


nenea_hartia

^ Mulțumesc. Are cineva idee care este rostul treptelor în acel loc? În partea opusă terminalului? Se pare că vor rămâne deschise publicului, deci nu sunt pentru accesul echipelor de întreținere. Dar mă întreb cine va urca pe acolo. Poate că au rolul de a asigura încă o ieșire în caz de accident/incendiu/etc? Dar cât de mult ar fi costat niște scări rulante? Oare proiectanții nu realizează că mulți din cei care folosesc aeroportul călătoresc cu bagaje de cală?
N-am idee nici ce rol vor avea stâlpii de pe peron, însă orice panou de afișaj sau iluminat ar urma să susțină putea fi foarte lejer și estetic agățat de structura metalică a acoperișului, în loc să mai creeze un obstacol pe peron.

miahi

^Legat de stalpii de pe peron. In Romania sau cel putin in Bucuresti nimic nu se construieste luand in calcul fluxuri pietonale. Pe o artera noua nouta care a costat zeci de milioane de euro (Fabrica de Glucoza ) nici macar nu au reusit sa puna stalpii de iluminat  cat mai aproape de bordura pentru a nu obstructiona imensul trotuar de 60 de cm...

Quote from: TibiV on July 25, 2020, 03:16:49 PM


Asa sunt mai toti stalpii de iluminat, la 20-30 cm de margina bordurii, fix spre mijlocul trotuarului...

rizzuh

Quote from: frunzaverde on January 06, 2020, 12:57:22 AM
Scrie clar ca orice perturbatii suplimentare introduse de noi obstacolari radioelectrice [..] pot conduce la depasirea limitei de toleranta admise. Un sistem de electrificare la 25 kV si 50 Hz este o ditamai perturbatie radioelectrica. Mi-e greu sa ma gandesc la una mai mare... Sa operezi un ILS la cativa zeci de metri de o linie de inalta tensiune? Sa fim seriosi.

Ar mai fi varianta de electrificare cu sina a 3-a la 750V DC, daca este suficient loc. Trenuri s-ar gasi la englezi, si noi si second-hand, multe. Insa se merita costurile de implementare si operare pt. un nou sistem de electrificare, unic in Romania? Pentru o singura linie de cativa kilometri?

TibiV

Sistemul propus de tine (cu "sina a treia" si alimentaree 750 V, CC) se numeste "metrou"....
(Subway, nu este nevoia sa imi daii + ....  ;) )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh


voicul

Eu am fost hater si nu am crezut ca termina lucrarea asta inainte de EURO 2020  :D , dar ...


Calea ferată Gara de Nord - Aeroportul Otopeni este gata în proporție de 97%, anunță CFR Infrastructură

Linia de cale ferată Gara de Nord-Aeroportul Otopeni este finalizată în proporție de 97%, a anunțat, miercuri, CFR Infrastructură. ,,Pe întregul traseu a fost montată linia de cale ferată, constructorul executând în prezent ultimele lucrări de buraj și profilare mecanică", a transmis compania.

Sunt si niste poze, dar nimic nou fata de video de mai sus:
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/calea-ferata-gara-de-nord-aeroportul-otopeni-este-gata-in-proportie-de-97-anunta-cfr-infrastructura-1365590

rizzuh


Dan_s

^^
Totusi ar fi o noutate, primul vehicul feroviar care traverseaza DN1  ;)


Hotnews

Ionut

Dacă nu ma înșel, este utilajul acela care burează calea ferată.

Dan_s

Quote from: nenea_hartia on September 09, 2020, 12:12:44 PM
N-am idee nici ce rol vor avea stâlpii de pe peron, însă orice panou de afișaj sau iluminat ar urma să susțină putea fi foarte lejer și estetic agățat de structura metalică a acoperișului, în loc să mai creeze un obstacol pe peron.
Iata pentru ce:

Clubferoviar.ro

nenea_hartia


tom_sawyer

Scări rulante, pe lângă scari normale, sunt în partea dinspre terminal. La capătul opus al peronului probabil nu se justificau dat fiind fluxul mic de pasageri acolo. Și poți lua și liftul la o adică, mai mergi 200 m.

reed

Cum a zis și colegul,semnalele luminoase trebuiau "agățate",arata că dracu,oricum totul arata ...stil romanesc

GDPR

^Evacuarea in caz de incendiu trebuie sa fie pe doua directii.