Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Nu, CFR Calatori nu este prima optiune; nu mai au privilegiul asta ("pachetul IV"), toti sunt egali.

Operatorii trimit cereri de trase la CFR, CFR le asigura in limita planului de trase disponibil. Daca exista subventionare, aceasta se face de catre ARF, care anunta un pachet de subventii care e licitat de operatorii dornici.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Xenos

Si dl Udriste si toti comentatorii de pe clubferoviar care vorbesc de o crima de lezmaiestate pt amaratul ala de automotor TFG nu stiu lucrurile astea? Oamenii aia par a fi ancorati in anii 80 toamna.

punktnet

Așa sunt toți cei din aparatul"de stat". Criteriu la angajare că și ăștia mai tineri sunt la fel de comuniști
Just kidding.

fulger nc

sincer as prefera sa opereze tfc linia ..cu conditia sa cumpere ceva mai nou
nu ca ar fi chiar rele automotoarele pe care le opereaza acum , cel putin pe ruta galati-buc si galati-birlad , cu care am circulat
ruta galati birlad sub cfr ..ajunsese aproape de desfiintare , doua trenuri pe zi cu 2 ore de la tg.bujor la galati , de unde mergeam de obicei
tfc ..cu reabilitari minime la terasament , inlocuire de traverse ..reuseste un timp de o ora si 30 minute , are o cadenta decenta , conditii bune ptr un personal , angajatii sunt mult mai profesionali , seriosi decat cei de la cfr
asa ca as prefera un operator privat care sa asigure o cadenta a trenurilor de acord cu orarul aeroportului si a legaturilor din gara de nord ..decat sa ajung pe mana indolentilor de la cfr ..si la un an de zile sa ajunga la 2 trenuri pe zi si totul in paragina ..in delasarea tipica companiei de stat

GDPR

#1534
^Pe vremuri, respectivii se numeau oameni ai munci, cu un singur i.

PS nu stiu unde sunt "sutele" de comentatori indignati, pe pagina de FB Club Feroviar sunt doar cateva comentarii.

AndreiB

Sper doar sa nu castige Astra cu IC2-uri.

Automotoarele TFC au podea joasa la nivelul peronului fara trepte la intrare? Asta mi se pare o conditie esentiala pentru calatorii de aeroport datorita bagajelor. Personal, mie Desiro mi se pare ca are compartimentarea interioara ideala pentru naveta de aeroport.

dr4qul4

Nu merge bagat un autobuz? Abia au invatat soferii sa mearga pe linie  8)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rizzuh

Sa mutam si noi autobuze pe sasiu de vagon de marfa, ca englezii? :lol:


Vlad94

Nu trebuie să mergem până în Anglia. Avem model de inspirație din Ungaria.




Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Se stie care va fi frecventa de circulatie?
Presupun ca va fi non-stop programul.

rizzuh

Nu stiu cat de corect & oficial este, de pe Facebook dintr-un comentariu la postarea lui Vitalie Cojocari:



(pare dubios scris de mana pe caiet; timpii de circulatie par sa fie corect calculati)

Feri

Posibil asta sa fie mersul. Sa speram ca va fi cerere care sa justifice marirea frecventei.
Eu as vedea un tren din jumatate in jumatate de ora ziua si din ora in ora noaptea.

Sorinus

Nici macar dimineata nu incearca macar la 30 minute?

ciprebbe

Cam tarziu primul tren, pierde primul bloc de plecari de la 6.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

subway

La asemenea hal de program metroul i-ar bate la fund...