Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vlad94

Ar fi o sutie si sa duci M2 paralel cu A3 pana la T2 dupa modelul aeroportului Atena. Linia ar fi subterana intre Pipera si Gherghitei si apoi va fi amplasata suprateran in stanga autostrazii pana la noul terminal. Acea magistrala ar putea fi convertita intr-una cu metrouri autonome. La urmatoarea propunere de modernizare a M2 se poate propune asta.

EugenRo

^^
Extinderea metroului M2 e oricum in plan, practic ar fi fost un avantaj sa se ajunga printr-o legatura de suprafata la aeroport si nordul capitalei.
Metroul M6 ma indoiesc ca va fi facut la suprafata (desi s-ar fi putut gasi un traseu prin spatele orasului Otopeni, dar cu costuri f. mari)

Ideea acestei legaturi schitate mai sus este si in masura in care vrem sa mai reducem si presiunea traficului auto din nord.

Statia comuna cfr-metrou va fi Otopeni cand va ajunge un metrou (subteran sau suprateran) la Otopeni.
Pana una alta, la gherghitei-petricani ar fi fost, practic, o (a doua) statie comuna/ multimodala, realizabila in Era noastra.

Traseul desenat este/ poate fi vazut si ca un inel: Gara de Nord-(subtraversare pista)-T2 Otopeni-cf suprafata-CB-M2-Gara Baneasa-Gara de Nord.
Nici ideea cu metrourile autonome al lui @Vlad94 nu e rea.

dr4qul4

M6, daca se va face pana la aeroport, va ajunge doar pana la T1. Adica va dubla calea ferata care se construieste acum, si nimic mai mult.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

subway

Prelungirea M2 prin tarlalele patriei e problematica rau de tot...

EugenRo

^^ pai nu ziceau ca "au lasat un culoar" pentru extinderea M6?  :o

dr4qul4

@subway, si o eventuala CF pe acelasi traseu e mai putin complicata?
referitor la prelungirea M6 catre T2, poti te rog sa spui daca este posibila (si fezabila) sau nu.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AndreiB

Poti detalia te rog un pic de ce ar fi complicat, subway?

@dr4qul4

Din cate stiu pista nordica a ramas in functiune cand s-au construit tunelurile pentru Heathrow Express. Dar si mai simplu, Otopeni are nevoie de doua piste? Gatwick are c.200k de miscari aeronave pe an vs. 120k pe Otopeni si are o singura pista. Geneva are 180k de miscari si tot o singura pista. Nu zic ca ai nevoie sa o inchizi permanent, dar cat ar dura forarea (doar daca e necesar, din orice motiv) nu pare problematic.

nenea_hartia

@dr4qul4: asta a fost săpată relativ recent cu aeroportul operațional și terminalul deja construit, și cu toate astea au făcut gară sub el. La noi e câmp încă, deci un mare avantaj.

@TVlad și Deutschländer: mulțumesc mult pentru poze!

rizzuh

^ ba da. Linia simpla dintre Gara Baneasa si Gara de Nord este o problema mare, ar trebui macar dublata, ceea ce nu se poate face decat cu costuri foarte mari.

subway

@EugenRo

Am zis M2 nu M6 sau nu stii sa numeri?

EugenRo

@subway
Ii raspundeam lui @dr4cul4 (de aia am scris ^^ si nu ^)
Nu stii sa citesti?  :lol: O:-)

subway

@dr4qul4

De loc, e clar mai complicata, trebuie alt traseu separat, in rest ma abtin sa comentez cat de utila sau sustenabila, nu tot ce zboara se mananca...si nu vreau sa-mi iau castane de la prieteni usr!
Prelungirea M6 e posibila, fezabilitatea unei prelungiri de cca. 2km e de discutat.

subway

@AndreiB
OTP e si baza militara aeriana nu doar aeroport civil.

AndreiB

Da, insa care e diferenta dintre M2 si M6 in OTP din punctul de vedere al bazei militare?

stangabriel

S-a mutat pe mijloc amenajarea podului pentru dublare peste Dn1, cablurile de utilitati sunt jos pe partea vestica. Gardul hotelului e demontat iar grinzile sunt asezate pana la ultima pila ridicata a viaductului.








Powered by API/PUM imgur uploader