News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Un Desiro are capacitatea de 213 locuri - evident, fara calatori in picioare...4

Adica, la 2 trenuri pe ora, capacitatea liniei va fi de 426 pax/sens/ora, sau 852/ora in ambele sensuri.

Dar probabil ca in practica nu vor fi mai mult de 50 de calatori, hai 100 pax (cu "insotitori" cu tot) si maxima bunavointa din partea noastra...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

elphax

Asta iarna cautam variante sa ma duc cu bagajul de snowboard de la Gara de Nord la OTP si sa nu iau taxi ca sa ma complic cu un bagaj de 180 cm. Asa un tren mi-ar fi fost perfect cata vreme aveam timp destul intre tren si avion. Pentru cine vine cu trenul in Buc linia asta este excelenta chiar si cu micile imperfectiuni. Si multi straini, turisti, care nu vor dori sa se complice cu masina si nici nu se grabesc tare de tot, vor gasi destul de OK ca pot sa ajunga cu metro la gara si apoi sa ia un tren.

Un alt avantaj este ca in cazuri de flux mare de pasageri, evenimente etc, frecventa se poate creste mult, prin comparatie cu traficul rutier care nu se poate ajusta prea mult. Nu poti sa pui 2 benzi la DN cand e un meci de fotbal sau un festival, dar poti sa pui 6 trenuri in loc de 2

AlexxC

Ce lungime are peronul de la Otopeni? Au loc 2 Desiro cuplate ?

TibiV

Da.
Dar atat.

LE
Vei vedea 2 Desiro cuplate la "evenimente astronomice/cataclismice" de genul "Euro 2021/ex-2020, Sfarsitul Pamantului, bilete gratuite cu avionul pentru toata lumea..."  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

@elphax: Mici imperfecțiuni :o? Și la ce te referi când spui că frecvența se poate crește mult? Uite aici analiza lui @frunzaverde, maxim 2 trenuri pe oră, și chiar și cadența asta greu de realizat. Iar la momentul analizei lui nu apăruse încă oprirea intermediară în pseudostația lui Țiriac.

AndreiB

Apropo de materialul rulant - au in plan o revizie cat de cat pentru 4 automotoare necesare pentru o frecventa de 2tph (presupunand 2 rame cuplate la orele de varf)?

Majoritatea DESIRO cu care am fost aratau absolut ingrozitor si la inauntru si afara.

TibiV

Obisnuieste-te cu ideea ca asta vei avea pe GdN-OTP....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan tm

Poate ca nu toate trenurile o sa opreasca in PO Tiria sau Tiriac halta, depinde ce nume o sa aleaga?

@Tibiv, cum adica doar doua Desiro cuplate incap la peron cind ele sint gindite sa circule 3 cuplate?

oare nu se putea proiecta si executa acuma ca tot e deranj si o pasarele acoperita peste parcare pina la aeroport?

AndreiB

@TibiV

S-ar putea ca fudulia functionarilor sa ne salveze de asta (mentalitatea "Ce o sa creada strainii de noi?"). Mi se pare relativ usor de rentabilizat paza - faci biletul 10-15 lei.

TibiV

Mea culpa...  O:-)
Nu stiu de ce tinusem minte ca perronul are ~140 metri lungime.
Dar da, la peroane de 184 metri lungime intra si 3 Desiro cuplate... (Calatori sa aiba....)

Quote from: Ionut on February 12, 2019, 02:56:23 PM
ARHITECTURA - Varianta selectata: 2a
SOLUTIE MAXIMALA


Plan de situatie.


Despre pasarela acoperita... Au obosit gandind mizeria de legatura feroviara. Vrei sa transpire gandind si o copertina pentru calatori?!?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

IosuaT

Era prea mult sa gândească... Dar o sa faca după ce va fi în trafic... ca la romani...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti, A0 Centura Bucuresti,  A7 Ploiesti - Bacau - Pascani, A3 Cluj - Oradea ; Importante. A8 Iasi-Targu Mures, A13 Sibiu - Brasov - Bacau; A3 Ploiesti - Brasov; DX 12 Pitesti - Craiova.

AndreiB

Scarile spre Vest vor fi deschise in mod uzual? Am inteles ca sunt de urgenta, insa ar fi ideale pentru conexiunea cu autobuzele regionale de pe DN1, care au capat la PPL prost legat la reteaua de metrou/tramvai.

sursasecreta

Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

mirceaVRo

https://www.facebook.com/894054857296050/posts/3444631145571729/

CFR Infrastructură a postat pe pagina de Fb câteva poze și informații foarte elocvente...
Eu unul aștept cu entuziasm luna August să folosesc noua linie de "mare viteză" .

Knattspyrnufelag

Foarte bună observația lui @AndreiB, ar trebui gândit un nod intermodal cel puțin cu autobuzele interurbane (deși ar trebuie și park&ride etc.)