Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alex8

Ati poziționat statia de metrou pe o viitoare platformă pentru aeronave, prin urmare nu ii vad utilitatea acolo. Dacă ați retrage statia destul de mult atunci nu este necesara închiderea întregi piste.
Referitor la folosirea doar a pistei 08R-26L pe o perioadă limitată trebuie facute căile de degajare rapida pe amândouă direcțiile ca sa îi crești capacitatea.

subway

Quote from: AndreiB on May 27, 2020, 11:20:06 PM
Da, insa care e diferenta dintre M2 si M6 in OTP din punctul de vedere al bazei militare?
Era vorba despre utilitatea existentei a doua piste nu a doua linii de metrou.

stangabriel

Azi dimineata foreza era parcata langa hotel. Nu  am vazut daca lucra.


Dan_s

Linia Gara de Nord - Aeroportul Otopeni: Au fost montate șinele de cale ferată în zona stației de la aeroport
QuoteProiectul legăturii feroviare între Gara de Nord și aeroportul Otopeni înaintează, termenul de finalizare și punere în uz fiind în continuare 26 august 2020. Stația de la Aeroport se apropie de finalizare, iar în ultimele zile a fost montată calea ferată până în zona peroanelor și pe viaductul construit până în DN1. Tot la stație au fost montate și benzile rulante de acces la peron.

Pozele au fost publicate miercuri de către Compania de Aeroporturi București.




Hotnews

Spectre

Din acelasi articol de pe Hotnews: "Traseul linie Gara de Nord - Otopeni va avea 19,1 km și trenurile ar trebui să-l parcurgă în 21 minute."
A mai crescut timpul de acum o luna?
Se laudau Ministrul si cu Giga Popescu ca o sa facem 15 minute.

Pana la urma probabil 40?
Siemens Desiro Series 312

IosuaT

Au de gând  ca in viitorul  apropiat sa  faca ceva cu parcarea din fața statiei? Saa faca un culoar de trecere acoperit? Sau oamenii  ce vor merge cu trenul vor trece printre mașini... pe vreme rea numai zic...
Ce sa zic mi se pare ciudat, parerea mea.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti, A0 Centura Bucuresti,  A7 Ploiesti - Bacau - Pascani, A3 Cluj - Oradea ; Importante. A8 Iasi-Targu Mures, A13 Sibiu - Brasov - Bacau; A3 Ploiesti - Brasov; DX 12 Pitesti - Craiova.

TibiV

Proiectul asta a fost atat de inept din start, incat nu are rost sa cauti raspunsuri...

Eu de exemplu nu vreau sa ma gandesc ce va fi pe culoarul interior dintre terminalul "Sosiri" si cel de "Plecari", mai ales pe vreme rea...  :(
Bucurestenii care beneficiaza de "placerea" schimbarii liniilor de metrou intre M1 si M2 (si viceversa) la "Piata Unirii", printr-un tunel mult mai larg, vor intelege ce vreau sa spun.
Iar la Piata Unirii 99% dintre cei care trec prin tunel nu au valize, trolere, carucioare samd...

LE
Am dat cautare, dar nu am gasit nici o poza cu acel culoar interior "Plecari-Sosiri" de la OPT.
Daca are cineva o poza cu acel culoar, ar lamuri mai bine haosul care va fi creat de 2 fluxuri contrare de pasageri cu bagaje, neamuri, catei, purcei...
(Este adevarat, asta se va intampla doar daca respectiva cale ferata va avea "succes" - adica numarul de calatori la care spera cei care au lansat proiectul. Eu insa ma cam indoiesc...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Deutschländer

^ Pe langa faptul ca culoar intre "terminale" este prea mic si plin de curba, ai un mic lift, o scara rulanta de la plecari spre sosiri si scari simple directia sosiri (tren) spre plecari.
Cine stie...posibil asta a fost idea cu reabilitarea de halta spre Balotesti. De acolo vin plecari si la PO Aeroport plec dor sosiri. Orice posibil aici...

Referitor la status de santier: relocari s-au terminat si Züblin a revenit in forta. Cred ca o sa fie treaba de 2 saptamani si au terminat si pana la sfarsitul iuliei sigur avem toate pile, la ce viteza are Arcada.
Nu stiu daca adevarat au rezolvat totul referitor expropierile pentru ca terenul de la doamna M. este inca neatins. Deci acolo vad problema pentru termen din August. Daca asta e rezolvat sunt optimist o sa avem din sfarsitul August proiectul gata...si inca 2-3 ani pana avem primul tren pe noua ruta.

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

subway

Foreza Zublin n-a stat in somaj, in perioada asta a lucrat non-stop la pasaj Mogosoaia pe DNCB.


hefaistos

Nu cred ca traficul va semana cu cel de la Unirii M1-M2. Pemtru ca va fi cam de 10 ori mai mic.
In primul rand pentru ca traficul total e mai mic.
In al doilea rand pentru ca probabil va atrage maxim 30-50% din traficul aeroportului.
In al teilea rand pentru ca va fi unisent ni maras majoritate. Ceid e la sosiri merg direct in statie, prin pasaj trec doar cei ce merg de pa statia tren la placari si eventuali rataciti pe contrasens.
Dar in principiu solutia de transfer aeroport-tren e varza recunosc.
Si nici statia nu are cine stie ce capabilitati de prluarea pasagerilor in asteptare. Peroanele parca sunt facute de tatal sgarcitilor.
E trist, mai ales ca vom ramane cu solutia asta cel putin 10 ani.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dristor

E un mare pas inainte aceasta conexiune, insa, ca de obicei, e un lucru negandit cap-coada in perspectiva. O sa fie un labirint de la tren la check-in/controlul de securitate. Voi ati vazut macar un proiect in Ro, fie el investitie publica sau privata, unde sa se fi gandit cineva in mod activ, atent la fluxurile pietonale?

miahi

^ Nu cred ca exista conceptul de "flux pietonal" in vocabularul oricarei autoritati locale/centrale sau in proiecte de infrastructura publica.

cezar-mario2012

^ Din câte am înțeles vor fi frecvențe de 30 min. la tren, mai mult de 50 de pax nu vor merge cu trenul. Capacitatea orară va fi poate de 100 de călători, un avion are între 45-240 locuri, deci nu cred ca va atrage prea mult din traficul aeroportului.