News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
DEx12 Pitești-Colonești.

Main Menu

Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

subway

Exclus...
In rest o golanie romaneasca, Arcadienii+sclavii lor ISPCFisti, pe blat cu DB pentru <sustinere dezinteresata> care vor toca aiurea niste bani grei pe un proiect de toata kakaoaua...chiar nu se gaseste nimeni cu sange in instalatie sa le dea peste bot???
:(

frunzaverde

Poate prima oara eu si @subway suntem de acord... E o mizerie totala proiectul ala in forma curenta.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

razvan96

Contestatie nu a depus nimeni.Dar nu stiam ca au HG pentru ITE aprobat.

QuoteContractul privind proiectarea, execuţia şi modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti va fi semnat marţi în prezenţa ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, şi a consilierului Primului - Ministru, Gheorghe Popescu, scrie Agerpres.

Restul pe Economica.net.E ciudat ca este citat Agerpres, nu am gasit articolul acolo.

TibiV

Trenul Gara de Nord - Aeroportul Otopeni: CFR a semnat contractul de 400 de milioane de lei. Termen: mai 2020. Va fi construit un viaduct peste DN1

CFR a semnat, marți, contractul pentru proiectarea și execuția a 3 km de cale ferată și stația de la terminalul sosiri de la Aeroportul Henri Coandă. Lucrarea va conține și un viaduct lung de mai bine de 1,5 kilometri care vasupratraversa DN1 în zona aeroportului. Lucrările ar trebui să înceapă vara aceasta și să fie gata în mai 2020, înainte de meciurile organizate de București la campionatul european de fotbal.

Asocierea Arcada - ISPCF SA – DB Engineering & Consulting GMBH va conecta aeroportul Otopeni la reţeaua feroviară, printr-un contract de 398,16 milioane lei fără TVA. CFR a semnat, marți, contractul la sediul Ministerului Transporturilor.

Proiectul "Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti",Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti (proiectare şi execuţie)" prevede realizarea unei noi linii de cale ferată în lungime de 2,95 km, din care 1,52 km va fi un viaduct care va supratraversa DN1. Proiectul se va termina într-o stație supraterană peste sensul giratoriu din dreptul parcării de la terminalul sosiri (T1) al aeroportului.

Contractul are oficial o durată de 14 luni (2 luni pentru proiectare şi 12 luni pentru execuţie), însă reprezentanții CFR dau ca tyermen de finalizare mai 2020, chiar înainte de meciurile organizate de București în cadrul EURO 2020 (Campionatul eropean de fotbal.

În paralel, CFR mai desfășoară un contract cu Porr Construct pentru dublarea liniei de cale ferată (8 km) între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti, proiect în valoare de 50,5 milioane lei, cu finanţare asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat.

FOTO - Planșe despre proiect:










VIDEO - Simularea proiectului:


Sursa: https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-23198123-foto-trenul-gara-nord-aeroportul-otopeni-cfr-semnat-contractul-400-milioane-lei-termen-mai-2020-construit-viaduct-peste-dn1.htm
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Quote from: razvan96 on June 11, 2019, 09:56:46 AM
Contestatie nu a depus nimeni.Dar nu stiam ca au HG pentru ITE aprobat.

Pai n-au. Si-au dat si ei seama, iar pe agenda sedintei de Guvern de maine a fost inclus si PROIECTUL DE HOTĂRÂRE pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti - Faza I: Racord c.f. la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti", lucrare de utilitate publică de interes național.

Proiect HG
NF
Anexa


GDPR

Din ciclul "sa radem cu cuc":

QuoteMarţi, la sediul ministrului de resort, a avut loc semnarea contractului pentru proiectarea şi execuţia obiectivului de investiţii "Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti", în valoare de 398,16 milioane de lei, fără TVA.
...
Şeful de la Transporturi i-a solicitat constructorului să scurteze perioada de proiectare, astfel încât să finalizeze cât mai repede proiectul.

"Deşi aveţi o perioadă de proiectare de două luni, v-aş ruga să finalizaţi, să ne impresionaţi - pentru că s-a mai întâmplat lucrul ăsta şi pe obiectivele de infrastructură rutieră - să finalizaţi cât mai repede, poate în 2-3 săptămâni această proiectare, astfel încât să vă apucaţi de lucrul propriu-zis.

economica.net

De ce nu 2-3 zile?

Btw, nu-i si pe aici vreo magistrala de gaz, cum a fost la Turdas?  :p

Ionut

Ieri am avut un program infernal, nu am apucat sa dau decat la RFI un sincron legat de conexiunea GdN-OTP. Dar macar la RFI am intrat. :)

elphax

la cum e gandit traseul suspendat azi - credeti ca este posibil ca , ulterior,  adica in cativa ani:
- imediat dupa pasajul peste DN, inainte sa faca curba spre stanga (spre parcare) - sa desprinda inca o linie spre dreapta ?
- sa coboare noua linie in subteran si sa o duca in zona viitorului Terminal 2 pe sub taxiways ?

frunzaverde

Exclus. E nevoie de o declivitate de cam 4.5% ca sa faca asta (inclusiv loc de racord), ceea ce nu este fezabil nici macar cu rame dedicate.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

GDPR

Din punctul meu de vedere, ar fi o singura sansa sa se finalizeze proiectul pana pe 30 mai 20-20: sa faca trecere la nivel cu DN1  :lol: Value Engineering curat.  :D

Gendan

@frunzaverde

[LoL] O fac cu cremaliera. [/LoL]

elphax

cu primul taxiway inchis :)
si bagata in subteran inainte de al doilea. am facut si un taxiway nou dar care nu are nici o acoperire "stiintifica"




Powered by API/PUM imgur uploader

cavver

Chiar ca nu are nici o acoperire pentru ca depaseste linia de holding pentru pista. Linia de holding e acolo unde se termina buzunarul de pe TXY A.

TibiV

^^

Aha...
Cand or primi acordul SPP/SRI/SIE (or fi si altele) pentru a realiza o mina sub taxiway-ul V-V-VIP...
(De regula se vorbeste despre mine anti-tanc sau anti-oersonal. Dar originea istorica a cuvantului "mina" se potriveste perfect in acest context.... NU o sa vezi asa ceva aprobat vreodata...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cavver

^
Si asa o dam in teoria conspiratiei a superserviciilor supersecrete....