Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Vlad94

Interesant ca nu s-a dorit reintroducerea electrificarii pe acest tronson. Ar exista marfa dinspre Craiova spre Centura Nord, mai ales ca aceasta a fost reelectrificata recent.

TibiV

La rugaminte mea, Radu Marius Garnita a pus si cele mai relevante poze (cu explicatiile de rigoare) de la Mogosoaia si PO Aeroport...
Ii multumesc si pe aceasta cale!

Quote from: Radu Marius Garnita
Pozele de la Mogosoaia:


Pasaj cf peste DN1A, din dreapta avem 301K (linia ce se reface), M700 si o linie dezafectata

Vedere in celalalt sens. Statia a fost mutata pentru a putea reconstrui 301K

Vedere spre Chitila, aici se termina linia reconstruita, ar trebui sa urmeze lucrari pentru a putea fi folosita (curatare de vegetatie, burare)

Vedere spre statia Mogosoaia unde se termina linia reconstruita





Poze de la intrarea in statia Mogosoaia. Din stanga avem centura cf (Ramificatia Buciumeni), 301K, M700

Vedere inspre pasajul peste DN1A din acelasi loc cu poza anterioara.

Singura observatie personala: politica de dezelectrificare a CFR mi se pare greu de inteles... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Si ultimul "calup" de la Radu Marius Garnita, de data asta PO Aeroport si podul peste DN1...

Quote from: Radu Marius GarnitaSi pozele de la P.O. Aeroport (Otopeni)


Vedere spre pasajul peste DN1 de pe peronul P.O. Aeroport

=====

Structura de beton - firul nerealizat inca (vedere spre Bucuresti)

Structura de beton - firul utilizat al M700 (vedere spre Ploiesti)





Structura metalica - firul nerealizat din pasajului cf
=====

Structura de beton - firul nerealizat (vedere spre Bucuresti dinspre statia Odai)

=====

Vedere de pe pasaj cu ambele fire. Intre cele doua s-a facut o pasarela pentru a traversa DN1, de asemenea pe partea cu firul nerealizat sunt si doua scari pentru a putea utiliza pasarela.
=====

Vedere spre Ploiesti

Ca multumire, ii pun si ultima poza din album, cu titlul dat de el:

Ca de obicei, trebuie sa fie si o poza artistica pe aici...

Radu,  :cheers:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Nu stiu daca ajuta la ceva, dar daca tot am ajuns azi la Mogosoaia, am facut si o filmare cu M700 din aceasta zona. Nu m-am dus prea departe...


TibiV

Hmmm...
Vad ca instaleaza sinele si pe al treilea fir de pe pasajul peste DN1A....
Oare ce au de gand?!....

frunzaverde,
ce parere ai?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

Ionut daca imi permiti o sugestie, cred ca ar fi o idee sa pui pe filmare scurte comentarii scrise de genul directiei in care ne uitam, unde duc diverse linii care apar pe langa cea principala sau numele santierului de inlocuire a podului.

Eu sunt relativ afon la capitolul CF si abia pe la jumatatea filmuletului m-am prins de directii de exemplu.

Ionut

Eu te cred, stiu ce zici, dar imi ia timp in plus la procesare. Comentarii pun pe santierele mai importante si mai complicate (a se vedea Centura Bacau).

dr4qul4

cel mai bine, cine recunoaste zona, comenteaza in postul urmator.
Din DN1A drona merge spre Otopeni pana aproape de Gara Mogosoaia (Min 1:56) dupa care se intoarce si merge spre Chitila pana la 4:55
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Cristi N

Incer sa ma gandesc la o varianta care sa presupuna cat mai putin efort.
In ordinea descrescatoare a timpului consumat cred ca ar fi urmatoarele:
- text inserat pe video din editorul youtube - il scoatem din calcul, dureaza prea mult;
- text cu momentele din filmare inserat in descrierea filmarii;
- ideea lui dr4qul4 - comentariu cu detaliile, eventual daca apar multe comentarii si nu ii e greu lui Ionut sa faca respectivul comentariu pinned astfel incat sa ramana primul.

TibiV

Filmarea incepe cam de aici spre nord-est, cam pana aici.
Se intoarce si merge spre sud-est pana aici, dupa care revine pana la pasajul peste DN1A de aici

Piece of cake !  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

Cred ca monteaza firul trei pentru ca asa e in contractul de pasaj, sa fie complet echipat.

TVlad

Stiu ca acest tronson a fost inchis din cauza unor inundatii care au deteriorat terasamentul in zona podului pe sub M1000. Oare or fi luat in calcul eliminarea cauzelor sau numai a efectelor? Vad ca exista o cantitate apreciabila de apa statuta in santurile din apropiere; in mod normal cred ca ar fi trebuit sa fie evacuata, gravitational sau nu.

subway

Zidul de sprijin din coloane forate la rampa pasajului spre Mogosoaia are <o pauza>!!! Oare asa o fi si in proiect???

GDPR

Postasem eu mai demult ceva in legatura cu asta. Dar de atunci nici ca s-a mai facut ceva.


frunzaverde

Quote from: TVlad on May 13, 2019, 03:26:33 PM
Stiu ca acest tronson a fost inchis din cauza unor inundatii care au deteriorat terasamentul in zona podului pe sub M1000.

Inundatiile din 2005 au fost mai mult un pretext pentru inchiderea scriptica. Liniile nu mai erau folosite cel putin din 2003, de cand s-au inchis grupele in triajul Bucuresti.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!