News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

Fudulia este cea mai mare forta ce catalizeaza proiectele punctuale cum e asta. Si bagam si pila de combustie sa ne fudulim pana la capat.

Pacat ca PiSi sau sau DX12 nu sunt proiecte punctuale ca ne fuduleam repede la Ford, Dacia...

Cel mai haios ar fi sa cumpere trenurile si sa nu fie gata podul, sa mearga la PO aeroport. Sa fie ca pe rutier, ne fudulim cu Maybach pe DNuri.

Si chiar daca va fi gata si cu hidrogen, din pacate cu Otopeni T1 nu me putem fuduli. Am trecut chiar azi pe acolo, senzatia de lumea a 3a e covarsitoare, de la aterizare la taxi printre buruieni, la autobuzele de poarta, la buzile inghesuite si insalubre, la automatele de taxi care dau taxi dupa minim 100 de incercari, la parcarea dezorganizata prin care am trecut ca sa ajung la Uber etc etc etc

vancouver

Aia cu scandalul cu viitorii riverani e o mare aberatie si IN NICI UN CAZ NU TREBUIA FACUT IN SUBTERAN DIN ACEST MOTIV. In majoritatea tarilor vest-europene, inclusiv la mine in Frankfurt, sunt zeci de kilometri de linii de cale ferata pe estacada, care trec pe sub sau deasupra geamurilor oamenilor din oras. Iar la Tiriac nu discutam de nici un oras, ci de o amenajare sportiva....
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

nenea_hartia

^ N-am vrut să spun că trebuia să se țină cont de ce spun Țiriac (un personaj care mi-e profund antipatic) sau viitori riverani, nu așa se fac proiectele mari, voiam să spun că dacă se făcea cu cap, adică subteran, nu doar că asigura posibilitatea prelungirii spre T2 și într-un viitor îndepărtat spre alte orașe, dar ca efect secundar scăpau și de scandalurile care le plac unora la televizor. Că suntem maeștri și la asta, reporteri care îi intervievează pe unii în coloane nesfârșite, ,,da, domnișoară, așa circulăm, jale mare, asta-i Românica", iar apoi, când începe în sfârșit lărgirea drumului și se circulă în regim de șantier, aceiași reporteri și aceeași coloană: ,,da, domnișoară, moarte de om acilea, am făcut 15 ore din X până în Y, așa-i la noi în Românica". :lol:

Ionut

SCS Transport si CM POIM, 17-18 iulie 2019, Timisoara
Prezentare oficiala CFR
Conexiunea CF GdN-OTP



TibiV

Noaptea mintii ce mai apare prin presa...

Quote
Pista de la Otopeni nu trebuie mutată pentru trenul de aeroport. Mingea e în terenul Romatsa

Pista numărul 1 de la Otopeni nu trebuie mutată din cauză că în apropierea ei va trece trenul de aeroport, așa cum a apărut luni o știre falsă preluată de o parte din mass media. Într-adevăr, proximitatea liniei ferate va crea unele probleme, care însă pot fi rezolvate de Romatsa.

"Surse din aviaţie susţin că pista ar trebui mutată la cel puţin 400 de metri" – așa suna, pe scurt, știrea difuzată luni de un post de televiziune și preluată ulterior de mai multe mass media.

Realitatea este cu totul alta. În primul rând, mutarea pistei ar fi o operațiune extrem de costisitoare – ar putea costa mai mult decât racordul feroviar spre aerogară, drept pentru care nu s-ar susține economic. Și asta pentru că o pistă aviatică nu înseamnă doar betonul propriu zis folosită la decolare-aterizare, ci și bretetele de acces, instalațiile de semnalizare și multe altele.

În al doilea rând, nu se impune mutarea pistei, ci doar unele investiții adiacente. "Calea ferată trece aproape de firul director al pistei 1. Asta ar putea duce la declasificarea pistei de la CAT III B la CAT II sau chiar CAT I. Adică, pe vizibilitate redusă (ceață sau ninsoare abundentă) să nu se mai poată ateriza pe această pistă", au declarat pentru Club Feroviar surse din cadrul Aeroportului Henri Coandă. Acestea au precizat că situația poate fi evitată dacă Romatsa își îmbunătățește semnificativ instalațiile pentru ILS (Instrumental Landing System).

https://clubferoviar.ro/trenul-de-aeroport/
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

^ Sigur că sunt aberații, dar celor din presă nu li s-a explicat de ce și cât de păgubos este actualul proiect, cum putea și trebuia făcut și ce înseamnă asta. Din fericire, pentru alte proiecte API, ASCORO, Moldova vrea autostradă, etc, au interacționat cu presa și au încercat să lămurească ce e bine și ce e rău, tăind din macaroana unor alde Neaga sau Ghizdeanu, dar pe proiectul ăsta ziariștii n-au avut ,,informații" decât de la inepți precum Cuc.

Sorinus

Teoretic, la sfarsitul lui August e gata proiectarea si se apuca de treaba, nu?

cristi5

Exista proiect aprobat de CFR? Exproprierile parca sunt facute. Autorizatie de construire daca exista trebuie sa fie, sau sa apara, pe site-ul MT. Link-ul e in semnatura mea ("legaturi utile")

http://mt.gov.ro/web14/informatii-de-interes-public/alte-informatii/interes-alte-informatii-autorizatii

Hef

Zilele trecute am fost sa astept pe cineva la aeroport. E un haos maxim in parcarea de la terminal Sosiri. Acea parcare este subdimensionata. Sensurile de circulatie sunt haotioce. Autobuzele abia incap la terminal.
Cand va ajunge acolo si trenul probabil va fi reconfigurat. Se are in vedere mutarea parcarii? Reamenajarea ei? Este cunoscut fluxul de calatori? Pe unde coboara? Cum ajung la terminal Plecari? Prin exterior? Prin interior? Parcarea de la ultimul nivel va mai fi mentinuta?
Exista vre-un plan in acest sens sau va fi dezvoltat dupa ce se va da in folosinta statia de tren?

GDPR

Prevad ca ne prinde campionatul cu ambele proiecte CF in plina executie, asa ca haosul o sa fie de doua ori mai mare.

Ionut


razvan96

Mai e mult pana departe dar momentan avem prima AC pentru lucrari la viaduct.E vorba de fundatii, elevatii pile viaduct P25 pana la P37 si pereti mulati.

O puteti gasi aici, daca functioneaza link-ul desigur.

TibiV

Sunt doar 507 metri...
Intrebarea este: includ supratraversarea DN1?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

razvan96

Nici nu am vrut sa zic ca e AC pentru tot viaductul, sper ca nu se intelege gresit mesajul meu anterior.

Din ce am vazut pe planse, DN1 e supratraversat la km 18+500 iar zona cu AC incepe de la km 18+550.Deci nu ar include supratraversarea.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)