Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Radu Marius Garnita

#540
Poze de astazi de pe liniile 301K, 301L si 301Y.
Am facut si o harta cu locatia aproximativa a pozelor.

Si o explicatie cu codificarea liniilor (nu este oficiala, este concluzia la care am ajuns dupa ce am pus cap la cap informatii culese din mai multe surse):
- Linia 301K este firul 2 ce vine de la statia Mogosoaia, trece prin pasajul pe sub Soseaua Chitilei, apoi prin pasajul pe sub M300/500/1000, iar apoi urca si se uneste cu M300/500/1000 dupa statia Depoul Bucuresti Triaj.
- Linia 301L este firul ce se desprinde din 301K la sud-vest de pasajul pe sub Soseaua Chitilei iar la sud de pasajul pe sub M300/500/1000 urca si se uneste cu liniile din Triajul Bucuresti.
- Linia 301Y este firul ce se desprinde din 301L la sud de pasajul pe sub M300/500/1000 ce se termina la Post Rudeni, unde se uneste cu linia de centura CF.
Pozele la rezolutie mare sunt la adresa: https://imgur.com/a/9y4UkAO.




Nu este tunel, este pasaj.
Pasajul M700 pe sub 301Q - vedere dinspre nord (301Q este linia utilizata de marfa de evitare a M300/500/1000, se desprinde din M800 in zona Pasajului Constanta si se termina inainte de statia Chitila)

Pasajul M700 pe sub 301Q - vedere dinspre sud

Cine a zis ca nu este gabarit de electrificare are dreptate.

M700 de pe pasarela din statia Depoul Bucuresti Triaj - vedere spre Gara de Nord, in dreapta este M300/500/1000

M700 de pe pasarela din statia Depoul Bucuresti Triaj - vedere spre Chitila, in stanga este M300/500/1000

Apoi am urmarit linia 301K, varianta cea mai scurta pentru dublarea M700. Varianta aleasa cu 301K, 301L si 301Y este cu circa 1,2 km mai lunga deoarece iese la sud in centura CF si apoi M900.


Linia 301K - vedere spre Chitila

Linia 301K - vedere spre Gara de Nord. Ambele poze sunt facute din statia Depoul Bucuresti Triaj.

Un semnal ce functioneaza pe o linie pe care o credeam dezafectata.

Si o locomotiva ce se deplasa pe linie. Ajuns acasa am vazut ca 301K se uneste cu o a patra linie ce vine dinspre Chitila (ca si locomotiva, de altfel).



Multa vegetatie pe linia 301K.

Si am revenit la lucrari:

Linia 301Y - vedere catre post Rudeni.

Linia 301Y in stanga, 301L in dreapta si in extrema dreapta 301K, vedere catre pasajul pe sub M300/500/1000.

Linia 301L in stanga si 301K in dreapta, vedere catre pasajul pe sub Soseaua Chitilei.

In stanga avem 301L si in dreapta 301K, vedere catre pasajul pe sub Soseaua Chitilei.

In dreapta avem 301L si in stanga 301K, vedere dinspre pasajul pe sub Soseaua Chitilei.



Cum arata mecanismele aparatelor de cale montate.

Ca de obicei, nu se poate fara un cadru frumos cu calea ferata.

Si cu insotitorii mei din preumblarile de astazi.

Concluzia este ca au terminat de montat toata sina de cale ferata, au pus si ceva balast, dar inca mai trebuie burata si aliniata linia pentru a putea fi considerata ca si finalizata lucrarea.

TibiV

Cool... :(


Se vede clar ca sinele NU MAI AU NICI UN FEL DE PRINDERE de traverse...
Le-au scos baietii cu reciclarea....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdanstancu

Cand era data in care trebuiau sa anunte catigatorii pentru bifurcatia spre aeroport?

razvan96

Deocamdata "pe surse":

QuoteS-a stabilit firma care va conecta Aeroportul Otopeni la rețeaua feroviară

Câștigătoare a fost desemnată asocierea SC Arcada Company SA – SC ISPCF SA – DB Engineering & Consulting GMBH.

CFR a trimis participanților comunicarea privind desemnarea asocierii menționate drept câștigătoare, potrivit informațiilor deținute de Club Feroviar. Ceilalți doi participanți sunt Porr Construct SRL şi Mapa Inşaat VE Ticaret AŞ.

ClubFeroviar.ro

Ionut

Dacă așa stau lucrurile, este posibil ca Porr sa renunte la bătălie și să nu depună contestație. Chiar sunt curios ce vor face. De ceilalti nu stiu daca vor lupta în continuare.

voicul

Sper ca am nimerit topic-ul

S-a decis cine va construi calea ferată dintre Gara de Nord și Aeroportul Otopeni

Asocierea companiilor Arcada Company - ISPCF - DB Engineering & Consulting GMBH a câştigat procedura de licitaţie publică pentru proiectul "Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti (proiectare şi execuţie)", cu o ofertă financiară depusă în valoare de 398,16 milioane de lei, fără TVA.

Potrivit unui comunicat al CFR SA, la licitaţia deschisă au mai participat, în vederea atribuirii contractului sectorial de proiectare şi execuţie, Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, firmele Porr Construct şi Mapa Inşaat ve Ticaret A.Ş.

"Menţionăm faptul că valoarea totală estimată a contractului, care are o durată de 14 luni (două luni pentru proiectare şi 12 luni pentru execuţie), este de 420.113.085 lei, fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri de coeziune şi buget de stat, aferente cadrului financiar 2014-2020", se menţionează în comunicat.

Obiectul contractului "Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti" Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, are drept scop asigurarea unei legături directe între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă prin construirea unei căi ferate duble în lungime de 2,95 km, a unui viaduct de 1,52 km care va traversa DN1, trei podeţe, instalaţie de centralizare electronică şi o staţie
de călători la terminalul T1.

Lucrările pentru racordul C.F. sunt incluse în obiectivul de investiţii "Modernizarea liniei Bucureşti Nord – Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti", în cadrul căruia CFR SA a semnat în luna aprilie şi contractul de lucrări pentru dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti, proiect în valoare de 50,5 milioane lei, cu finanţare asigurată din fonduri de la bugetul de stat.

CFR SA, prin implementarea programului "Modernizarea liniei Bucureşti Nord – Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti", care cuprinde cele două contracte de lucrări – "Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti (Faza I)" şi "Dublarea liniei de cale ferată Mogoşoaia – Baloteşti" – va asigura prima legătură directă pe calea ferată între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, contribuind astfel la creşterea calităţii serviciilor de transport public de călători, prin introducerea în circulaţie de trenuri cu mers cadenţat, cu o frecvenţă favorabilă, atât transportului de călători spre şi de la aeroport, dar şi transportului de călători de navetă spre şi dinspre Capitală. AGERPRES


https://www.money.ro/s-a-decis-cine-va-construi-calea-ferata-dintre-gara-de-nord-si-aeroportul-otopeni/

Sorinus

Deci Porr si Arcada. Cand incepe Porr treaba pana la Odaile? Si Arcada, cand poate sa intre in teren?

subway

Cand le va putea da ISPCF un proiect tehnic fezabil...

hefaistos

Termen de executie 14 luni (2+12)
Termen pana la primul meci de la Bucuresti 12 luni si 12 zile

Si contractul nu e inca semnat.
Facem pariuri daca e sau nu gata la timp? 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Sorinus

O sa deschida cu mers la cale libera, halta din aeroport la nivel de peron simplu, viaductul peste DN1 gata pe un singur sens...stuff like that. Asta daca semneaza maine.

elphax

pai ce e mai greu -  sa faca structurile suspendate sau capatul din aeroport ?
calea ferata se pune repede daca ai structura . acolo o sa fie mult de lucru la stalpi, grinzi, suprabetonare, parapeti etc

Ionut

Racordul din M700 pana la OTP este linie SIMPLA. Linia este dubla de la PO Odai mai departe, spre oras. Bine, corect este "VA FI dubla", ca acum este tot simpla. Caiet de sarcini si planse aici.

Vlad94


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vlad94

Sunt curios daca macar termina dublarea pana la primul meci.