News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

perfidus

Podul de la Malu Mare, coşmarul şoferilor. Când vor începe lucrările

GdS - Calvarul-de-pe-dn-55-s-ar-incheia-la-finele-anului-2019

Quote
Miile de şoferi care traversează zilnic Drumul Naţional (DN) 55 Craiova – Bechet vor mai avea de îndurat încă un an până când vor putea circula pe aici în condiţii normale. Calvarul acestui drum, podul de la kilometrul 11 de pe raza comunei Malu Mare, unde se circulă cu restricţii din august 2016, ar putea lua sfârşit în acest an.

Noiembrie 2019, ultimul termen de finalizare a lucrărilor
Pe lângă podul de la Malu Mare, unde ieri îşi făcuseră apariţia trei muncitori, italienii de la SECOL ar mai avea de reabilitat alte patru poduri, la Făcăi (peste pârâul Valea Fetii), Secui (peste pârâul Valea Leului), Murta (peste Valea Murta) şi Sadova (peste Valea Sadova), şi ar trebui să construiască un pod nou peste canalul de la Bratovoieşti. În afară de acestea, ar mai fi de montat 5,9 kilometri de parapet metalic şi de realizat doi kilometri de rigole deschise. Pentru podul de la Bratovoieşti, durata de realizare ar fi de trei luni de la începerea efectivă a lucrărilor.



Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Harry

,,Prim-miniștrii Bulgariei, Boyko Borisov și României, Viorica Dăncilă, au convenit ca săptămâna viitoare să se facă primele măsurători pentru un nou pod peste Dunăre, care va fi între Svishtov și Zimnicea. Acest lucru a fost anunțat chiar de către Borisov în fața jurnaliștilor din Dubrovnik. El participă la o întâlnire în format 16+1 cu China (prim-miniștrii din 16 țări europene și prim-ministrul Chinei). Acolo avut loc si întrevederea cu premierul Dăncilă în urma căreia a reieșit clar disponibilitatea de a continua proiectul.

Primul-ministru a declarat că formatul este deja 17 plus China, deoarece și Grecia s-a alăturat țărilor europene. Reuniunea a luat de asemenea o decizie de a începe să se constituie un corp de experți pentru a căuta domenii de cooperare între părți.

http://orasulzimnicea.ro/al-3-lea-pod-peste-dunare-va-fi-intre-svishtov-si-zimnicea/?fbclid=IwAR0Lrc26DPaXvqqplnRrzBrgsH2-churOq7UmafECNrpUnvf2IdNPbBSjv4

:o :o :o

Harry


SergiuSerj

"Pod modern din anul 2019"

https://www.facebook.com/criatian.dan/videos/671807213239000/

In curand podul peste Aries o sa pice, iar atunci probabil acest drum o sa devina mai prioritar... Destul de trist si foarte foarte PERICULOS!!!

alexV

^
Au trimis ieri documentatia de licitare "spre SICAP". Estimat la 7 milioane de lei refacerea podului de la Turda. Proiectare si executie, in total 12 luni.

Odata public anuntul poate il adauga NGC la sinteza. Speram sa mearga repede si fara contestatii.
Ce vreau sa remarc, la ultima vizita la sediul DRDP au zis ca liciteaza podul in Aprilie, si pare-se ca se tin de cuvant in cazul asta.

NGC

^^^ Numai ziceti si se rezolva. :lol:

Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare si executie Reparatii pod DN1 km 444+840 peste raul Aries la Turda".

Valoare estimata: 7.000.682,90 RON fara TVA

Durata contractului: 14 luni (60 zile - durata de proiectare 12 luni - durata de executie)

Termen depunere oferte: 08.05.2019

Fonduri: Bugetare

QuoteClauza rezolutorie: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul in care indiferent de motive, obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, AC va aplica prevederile art. 212 alin.(1) lit.c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica.

Dominik

Serios ? 12 luni perioada de executie  ??? >:( :lol:
You're in Steelers Country

adyneamtu

#2842
După grinzi căzute in apă la Căpud, acum grindă răsturnată de pe pod în comuna Stoina.
Podul e peste râul Amaradia, dar nu știu unde exact se construiește.

GDS: Patru muncitori răniți, după ce traversa unui pod s-a prăbușit la Stoina.
Accent In Gorj

LE: Podul se construiește AICI




tom_sawyer

#2843
Quote from: Harry on April 12, 2019, 11:34:54 PM
,,Prim-miniștrii Bulgariei, Boyko Borisov și României, Viorica Dăncilă, au convenit ca săptămâna viitoare să se facă primele măsurători pentru un nou pod peste Dunăre, care va fi între Svishtov și Zimnicea. Acest lucru a fost anunțat chiar de către Borisov în fața jurnaliștilor din Dubrovnik. El participă la o întâlnire în format 16+1 cu China (prim-miniștrii din 16 țări europene și prim-ministrul Chinei). Acolo avut loc si întrevederea cu premierul Dăncilă în urma căreia a reieșit clar disponibilitatea de a continua proiectul.

Podul peste Dunăre între Zimnicea și Svishtov se va realiza în parteneriat public-privat

Guvernul a aprobat în ședința de astăzi un Memorandum cu privire la realizarea  Podului peste Dunăre între Zimnicea - Svishtov, un proiect discutat la nivelul celor doi prim-miniștri și în cadrul reuniunii cvadrilaterale din 29 martie, de la Snagov.

Acest proiect de anvergură este necesar în condițiile în care traficul între România şi Bulgaria s-a intensificat, urmare a dezvoltării schimburilor comerciale şi a circulaţiei de tranzit, iar în condiţiile actuale de infrastructură transfrontalieră, traversarea fluviului Dunărea se desfăşoară cu dificultate.

Soluția propusă pentru realizarea acestui obiectiv este cea a parteneriatului public-privat. Podul peste Dunăre Svishtov - Zimnicea se corelează cu alte obiective de investiţii de infrastructură propuse să se realizeze în parteneriat public-privat în zona de sud a României, respectiv cu Autostrada Bucureşti - Alexandria - Craiova - Drobeta Turnu Severin - Lugoj, cât şi la nivel de regiune România - Bulgaria.

Proiectul va contribui și la realizarea unor coridoare de tranzit pentru traficul rutier, cu asigurarea legăturii între Europa Centrală şi de Nord spre zona de Sud a Europei respectiv Turcia, Grecia, Albania prin România şi Bulgaria.

Având în vedere prevederile legale diferite, obiectivul de investiţii poate fi realizat prin coordonare unitară, dar distinctă pe teritoriul fiecărui stat. Este de menţionat că în conformitate cu un alt act normativ adoptat de Guvern, HG nr. 643/2018, printre proiectele de parteneriat public-privat aprobate se regăseşte şi "Complexul hidrotehnic Turnu Măgurele - Nicopole" pe fluviul Dunărea, proiect complementar care prevede realizarea unei legături rutiere şi de cale ferată între cele două ţări riverane.

Ministerul Transporturilor şi Comisia Naţională de Strategie şi Prognoză (CNSP) vor face în regim de urgenţă demersuri legislative şi organizatorice pentru implementarea cu prioritate a proiectului "Pod peste Dunăre între Svishtov-Zimnicea".

gov.ro

pasadia

Sa fie deja 3 sau 4 ani de cand e distrus podul de pe DN11 de la Poiana Sarata? O vreme a fost semafor, apoi au facut o varianta in amonte pentru sensul BC-BV, varianta care a ajuns acum sa arate mai rau decat un drum de TAF.

Mno, nu stiu cum sa zic, dar incepe sa fie tot mai evident pentru mine ca o sa ajungem si cu rutierul in aceeasi situatie ca si cu feroviarul. Investim mult si fara rost si in timpul asta nu intretinem ceea ce avem nevoie.

Pe DN11 sunt o multime de probleme:

- podul de la Onesti,
- acest pod de la Poiana Sarata,
- 2 podete la Bretcu - unul cu limitare oficiala, prin indicator, de 10km/h
- cel putin un podet intre Tg. Secuiesc si Cernat cu limitare la 30km/h
- podul de la Fierastrau Oituz cu limitare de tonaj

Si nu mai pomenesc de asfaltul execrabil pe toata bucata Harman - Onesti

Pe DN15 stiu de o ingustare stupida pe la Tulghes, datorata unei alunecari, plus asfalt groaznic si o multime de alunecari intre Poiana Largului si Bicaz.

Dar mno, bine ca vrem autostrada...

dacianova

E normal să vrem și autostrăzi. Nu zice nimeni că nu sunt necesare, ba din contră. Din păcate avem de-a face cu incompetența celor de la CNAIR care nu sunt în stare să întrețină drumurile.
Dacă ai să te uiți tot ceea ce a fost reabilitat nu mai este întreținut.
Un exemplu: parapeții de pe DN-uri și autostrăzi. Dacă intră un șofer în ele stau cu anii până sunt înlocuite.
Ăsta e CNAIR-ul, ce să-i faci!

pasadia

Eh, esti tu tanar si inocent. Pe aici pe forum mai sunt unii care se uita la cifrele de trafic, la capacitatea de managment a CNAIR-ului si la bugetul de investitii existent si care viseaza ca modelul actual sa fie schimbat cu unul in care acceptam ca autostrazile sunt necesare acolo unde e trafic si ca in rest, pe multe coridoare, se poate accepta un half-profile amenajat ca 2+1. Dar care mai ales isi doresc ca banii sa fie investitii cu cap astfel incat sa produca cele mai bune rezultate. Dar mno, nu e discutie pentru acest topic, aici doar punem pariuri cu privire la care va fi primul pod prabusit.

Iar in privinta asta Turda vad ca scapa, Onesti-ul nu. Mai intra in joc un pod din Brasov, de pe vechea centura industriala (zona CET - dar acolo ar trebui trasa de urechi primaria locala). Si mai sunt pretendenti pe DN1A prin Prahova.

Earthchild

^^^
QuoteSi mai sunt pretendenti pe DN1A prin Prahova.

Podurile peste Teleajen? Unde?


Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova