News:

Video 18.06 Autostrada A0 A1-DN6, DN4-A2, A2-DN3 și DN3-DN2.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Harry

Podul vechi de la Agigea u.c.


voicul

Am zis ca mai degraba legat de pod, decat de A1.

VIDEO. Ministrul transporturilor, huiduit pe autostradă

Huiduieli pentru ministrul Transporturilor şi pentru şefii Companiei de Drumuri, în timpul unei vizite pe şantierul podului de la kilometrul 36 de pe Autostrada București-Pitești. Supăraţi că stau cu orele în coloane kilometrice, din cauză că reparaţiile decurg foarte lent, şoferii au claxonat îndelung şi le-au adresat vorbe grele oficialilor. Răzvan Cuc pare să fi receptat mesajul - a cerut ca lucrarea să fie gata în cel mult 30 de zile, cu două luni mai devreme decât termenul prevăzut în contract.


https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/video-ministrul-transporturilor-huiduit-pe-autostrada-1129376

alin2pas

Oare chiar e nevoie să meargă ministrul în fiecare șantier să vadă starea lucrărilor? La CNAIR este un director general, sunt mai mulți directori, șefi, șefuleți, ..., oameni care sunt plătiți să monitorizeze activitatea din șantiere. Presupun că fiecare lucrare contractată de CNAIR are un grafic de execuție și modul de respectare al graficului și calitatea lucrărilor efectuate trebuie verificate de angajați CNAIR sau de firme special plătite în acest scop. Un singur om nu poate fi prezent zilnic pe toate șantierele din toată țara, dar poate să facă altceva. Câte contracte a anulat cu firme care trebuie să monitorizeze lucrările din șantiere și nu și-au făcut treaba și câți angajați CNAIR au fost concediați din acest motiv? Dacă lucrările ar fi fost monitorizate de cine trebuie, nu mai trebuia să meargă ministrul în șantiere în ceasul al 12-lea să vadă că sunt lucrările întârziate, putea să ia măsuri din birou mult mai repede. Dacă toate acestea nu sunt decât pentru campanie electorală pentru alegerile din această lună, să nu uite că mai vin încă 3 rânduri de alegeri și vor trebui să se vadă și rezultate.

GDPR

^Conform reportajului Digi24, termenul contractual este 01 august 2019. Asa ca amenintarile lui Cuc sunt apa de ploaie: "Acesta este testul directorului Dinu: are o lună să finalizeze podul. Nu îl finalizează s-a terminat, și cu constructorul și cu Dinu, cu toată lumea" a declarat Răzvan Cuc, Ministrul Transporturilor". Atat Dinu cat si constructorul pot lejer sa-l dea in judecata pentru abuz si sa castige despagubiri in instanta, in caz ca isi pune amenintarile in practica.

AlinC

Pod peste raul Mures, la Capud, judetul Alba:


voicul

Au de gand sa si asfalteze zona podului?

Dominik

Mi se pare foarte ingust, era ok 1 metru mai lat.
You're in Steelers Country

Granata06

La fel au facut si pt podul de la Radesti. Mai trebuia o grinda in sectiune transversala, deci 3 grinzi in total.

AlinC

Podul peste raul Mures de la Capud:


rebel

^^ AlinC ce-au de gand sa faca cu grinda din apa, o scot sau o lasa acolo?

Vice33

La care grinda din apa te referi? Eu nu vad nici o grinda in apa...

AlinC

Sunt 2 grinzi in apa, dar e mare Muresul. Se vad intr-o filmare mai veche.

tom_sawyer

Quote from: NGC on April 18, 2019, 01:35:06 PM
Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare si executie Reparatii pod DN1 km 444+840 peste raul Aries la Turda".

Un singur ofertant, ARL Cluj, in evaluare financiara.

alexV

#2863
Unic ofertant, deci si castigator, ca doar cine sa conteste. Poate vine un anunt oficial saptamana asta.

45 zile de proiectare. Trebuie acord de mediu pt santier, fiindca lucreaza in albia Ariesului. Pilele vor fi renovate, iar toate grinzile inlocuite.
Lucrari efective pe undeva la sfarsitul verii. Daca tot va fi cu inchiderea totala a traficului, atunci poate e o idee buna sa re-asfalteze si celelalte doua poduri de acolo. Magistrala de apa ramane prinsa de pod in continuare.

dragos76

alexV la ce alte două poduri te referi? Mai e podul de pe Arieș de pe DN15 (direcția C. Turzii), dar ăla a fost reabilitat acum câțiva ani, e în regulă.
Dar e neapărată nevoie de repararea străzilor Armatei și 21 decembrie, dacă se va închide total traficul pe DN1.