News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC20 on May 11, 2016, 12:24:47 PM
Ofertele pentru "Finalizarea lucrarilor, rest de executat aferente obiectivului PASAJ DENIVELAT PE VARIANTA DE OCOLIRE ARAD PESTE LINIILE CF BRAD - CF CURTICI - DJ 709B":

In 25.05.2016, deci in timpul evaluarii ofertelor pentru licitatia de "Finalizarea lucrarilor, rest de executat aferente obiectivului PASAJ DENIVELAT PE VARIANTA DE OCOLIRE ARAD PESTE LINIILE CF BRAD - CF CURTICI - DJ 709B", DRDP Timisoara a scos la licitatie "Elaborare "Expertiza tehnica" necesara stabilirii masurilor de remediere a lucrarilor executate la obiectivul de investitii "Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile CF Brad - Curtici - DJ709B""!

Pentru o discutie mai ampla a subiectului, vedeti si comentati aici.

nenea_hartia

@vancouver: Jos pălăria pentru poze!

@NGC20: nici nu mai vreau să aud de licitația asta :(. E simbolul neputinței și incompetenței CNADNR. E suficient să vedem lucrările în derulare pe care le urmăresc de câteva luni colegii noștri: un pasaj superior CF și o rampă de acces pe un pasaj (!). Asta spune totul despre stagnarea aproape totală a investițiilor în infrastructura din România. N-a mai rămas aproape nimic de pozat...

captiva

Quote from: TibiV on June 16, 2016, 10:34:47 PM
NGC mi-a sugerat sa mut aici...
Dar intre timp s-a mai scris/citit, asa ca doar voi copia si aici...

https://www.facebook.com/catalin.drula?fref=ts

QuoteConsiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a respins prin decizia nr. 1010/2016 ca nefondate toate contestațiile privind atribuirea contractului pentru pasajul de la Domnești de pe Centura București. Este vorba de (deja) faimosul proiect în cazul căruia am fost acuzat de prea multă transparență pentru că am informat cetățenii că s-a terminat licitația. Decizia CNSC arată, fără echivoc, că atribuirea contractului s-a făcut în mod legal.

A venit acum momentul ca domnii din "grupul de reformă" (inclusiv faimosul semnatar al contractului Bechtel) din CNADNR să răspundă în justiție pentru calomniile la adresa mea.

Cît despre pasajul Domnești, să sperăm că companiile implicate în contestații vor dovedi responsabilitate față de cetățeni și societate. Dacă decizia CNSC nu este atacată la Curtea de Apel (ceea ce ar mai prelungi cu cîteva luni această procedură), contractul de proiectare și execuție poate fi semnat. Este desigur dreptul dumnealor de a utiliza această cale de atac, dar orice drept trebuie utilizat în mod responsabil.

La Mai Mare !
:cheers:

A contestat ICM S.P.A. - http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000337907&id_inst=2

:bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:

NGC


TibiV

Comunicat din 29 iunie...
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/com%20de%20presa%20receptie%20pod%20oituz.pdf

Quote
Podul rutier peste Oituz la Poiana Sărată a fost recepţionat

     În data de 02 iunie 2016 a avut loc recepţia pentru lucrările executate în cadrul proiectului
,,Construcţia Podului rutier peste Oituz la Poiana Sărată pe DN11 km 90+450".
    Valoarea totală a Proiectului este de 4.236.002,71 lei din care valoarea totală eligibilă este de
3.358.811,66 lei. Contribuţia Comisiei Europene prin Fondul European de Dezvoltare Regională este
de 85% din valoarea totală eligibilă a Proiectului respectiv 2.854.989,91 lei, restul sumei fiind asigurată
de la Bugetul de Stat.
     Obiectivul principal al proiectului a constat în asigurarea finanțării necesare în vederea construirii
unui pod la Poiana Sărată peste Oituz pe DN11 km 90+450.
     Prin prezentul proiect s-a construit un pod peste Oituz la Poiana Sărată cu o singură deschidere de
22.4m, în lungime totală de 38.87m, vechiul pod aflându-se într-o stare avansată de degradare, cu
restricţii de circulaţie. Calea pe pod are partea carosabilă cu lăţimea de 6.90m şi două trotuare cu
lăţimea utilă de 0.8m.
    Îmbunătățirea condițiilor generale de circulaţie, sporirea gradului de siguranță al traficului şi
creşterea vitezei de deplasare de la 30 km/h pentru vehicule uşoare şi grele la 60 km/h pentru vehicule
uşoare şi 50 km/h pentru vehicule grele sunt doar câteva dintre beneficiile ce au fost create prin
construirea podului de la Oituz, Poiana Sărată.
    Lucrările au fost executate de firma S.C. FREYROM S.A. şi beneficiază de o perioadă de garanţie
de 24 de luni de la semnarea procesului verbal de recepţie a acestora.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: NGC20 on June 10, 2016, 08:56:27 PM
Quote from: NGC20 on May 17, 2016, 07:57:00 AM
Quote from: NGC20 on May 06, 2016, 08:46:09 PM
Quote from: NGC20 on March 09, 2016, 10:15:55 PM
^^^ Nu cred ca am scapat asa usor pentru "Proiectare si executie Pasaj Suprateran pe DJ602 Centura Bucuresti - Domnesti".

[...]

cutter: "Va informez, dragi cetateni, ca astazi ar trebui sa se faca comunicarea cistigatorului de la pasajul Domnesti. De astazi ar trebui sa curga cele 10 zile, dupa care, daca nu mai contesta nimeni procedura, ramine definitiv cistigatorul licitatiei.

Nu va grabiti, pentru ca s-a contestat.

CNSC a respins azi pe fond cele 2 contestatii (MALTAURO si DRUMURi SI PODURI GHEORGHENI). Sa vedem daca va urma si CAB.

Iar au aparut informatiile mai intai pe forum. :lol: :lol: :lol:

MALTAURO a contestat la CAB, deci se mai prelungeste.

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000337907&id_inst=2

Si a contestat si DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI.

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000338122&id_inst=2

TibiV

http://www.economica.net/cnadnr-mai-prelungeste-cu-15-zile-restrictiile-de-circulatie-pe-podul-vechi-de-la-agigea_121962.html

Quote
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) mai prelungeşte cu jumătate de lună, până la 15 iulie, restricţiile de circulaţie de pe podul vechi de la Agigea, la care lucrările de consolidare încă nu au fost finalizate, a anunţat vineri compania.

Restricţiile au fost deja prelungite de mai multe ori în acest an, ultima dată până în 30 iunie, deşi termenul iniţial până la care urmau să fie aplicate era 15 aprilie.

CNADNR a anunţat că traficul va rămâne permis pe pod doar pentru autovehicule destinate transportului de persoane sau pentru cele care se deplasează în regim de urgenţă.

"Precizăm, de asemenea, că traficul rutier se va desfăşura pe benzile centrale ale podului, iar viteza de deplasare va fi limitată la 50 km/h", precizează compania de drumuri.
(...)
Lucrările la podul vechi de la Agigea au fost începute în 2010 şi urmau să fie finalizate în februarie 2013. Lucrările au fost mult întârziate, iar ultimul termen avansat de CNADNR pentru terminarea lucrărilor este luna aprilie 2017.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

  Podul Giurgiu-Ruse filmare din 18-20 iunie 2016:

https://youtube.com/v/o8voOYBu5uQ

  Ieri am venit din Bulgaria pe același pod lucrările au avansat foarte puțin, iar pe covorul asfaltic nou pus au început să se facă șleauri de la TIR-uri.

cezar-mario2012

  Și o filmare din 3 iulie 2016. Sa trecut totuși repede 12 minute cu vama inclusiv. Pe 25 când am plecat am stat 45 minute.

https://youtube.com/v/i8JuYc1BciQ

north

Ca urmare a faptului că NGC20 a (re)postat pe thread-ul de A3 documentația pentru Nădășel - Mihăiești, m-am gândit că în curând ar urma să înceapă construcția unui alt mare viaduct de autostradă în România: cel de la Nădășel(u), de 734 m, peste DN 1J și CF 300 (a cărui construcție chiar se va putea urmări frumos de pe DN 1J sau din trenurile de pe ruta Cluj - Huedin):



Ca atare, m-am gândit deci să fac un top al lucrărilor de artă de autostradă cu lungime de peste 500 m din România, pentru tronsoanele executate / în execuție / contractate. Am utilizat diverse surse (monografia IPTANA pentru podurile A2, documentații de licitație de pe cnadnr.ro, Google Earth pentru A1 centura Pitești) și a ieșit ceva de genul topului de mai jos (legendă: în folosință / în construcție/contractat / în... conservare):

1. A3: Viaduct Suplacu de Barcău: 1800m --
2. A2: Pod peste Dunăre la Cernavodă: 1640m - 1986
3. A1: Viaduct Aciliu: 1100m - [2014]
4. A2: Pod peste brațul Borcea: 970m - 1986
5. A3: Viaduct peste Arieș: 960m - 2009
6. A1: Viaduct Centura Pitești peste Pârâul Doamnei și DN 73: 900m - 2007
7. A3: Viaduct Nădășel: 734m --
8. A1: Pod peste Mureș la Uroi: 720m - 2012
9. A3: Viaduct Luna de Sus: 640m - 2009
10. A3: Viaduct Gilău: 600m - 2009
.


Poate că lista conține greșeli și de asemenea este (privind lucrările în execuție/contractate), probabil, incompletă (în mod special privind eventualele lucrări de artă relevante de pe A1 Lugoj - Deva, A10 și A3 Câmpia Turzii - Târgu Mureș rezultate prin optimizarea soluțiilor din SF). Rog corectați și completați :)
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

alecu26

Ăsta e prima țintă a optimizarilor. Vreo 600 metri va mai fi viaductul de la Șoimus a lui UMB.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Quote from: NGC20 on June 08, 2016, 10:12:16 AM
Quote from: NGC20 on May 31, 2016, 10:27:49 PM
Quote from: NGC20 on May 09, 2016, 12:13:53 PM
Cealalta licitatie, cea pentru "Finalizarea lucrarilor, rest de executat aferente obiectivului "PASAJ DENIVELAT PE CENTURA DE OCOLIRE ARAD (DN 7 KM 540+248) PESTE CF ARAD - BUCURESTI"", este in continuare suspendata de mai bine de 4 saptamani incoace.

Avem acum si o explicatie oficiala a suspendarii.

http://www.cdep.ro/interpel/2016/r9619A.pdf

Astazi s-au implinit 2 luni de la suspendarea licitatiei si nu se vede nimic la orizont.
Stim de explicatia oficiala de mai sus conform careia "procedura [...] este suspendata in vederea clarificarii unor aspecte legate de existenta unor materiale necesare executarii acestui pasaj care sunt la dispozitia beneficiarului si urmeaza sa fie puse la dispozitia antreprenorului", dar totusi ce fac de atatea saptamani? :o
Numara cumva cate pietre sunt intr-un metru cub de piatra sparta sau cate suruburi le-au ramas? :D

Azi s-au implinit 3 luni si tot nu se vede nimic la orizont.
Greu cu numaratul! :lol:

horatiu.cosma

Ma poate ajuta cineva cu o plansa a giratoriului suspendat de la Domnesti? Sunt pe telefon si nu pot deschide documentatia tehnica de pe site ul cnadnr. Mersi anticipat.

TibiV

Astea le vezi ?











Astea sunt imagini "resized".
Daca vrei iti pot pune si varianta mare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)