News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cezar.ionescu

Cred ca nu mai este nimeni naiv sa creada astfel de raspunsuri din partea CNADNR.
Este pur si simplu o minciuna impachetata intr-un raspuns aparent civilizat. Nu cred ca au niciun fel de activitate in desfasurare legata de crearea unui astfel de site. Licitatia o fi lansata  pe undeva insa nu cred ca se va finaliza cu ceva concret.
Cred ca e clar: mecanismul de access la informatii publice este doar mimat. Nu functioneaza cata vreme una din parti [adica statul] nu crede de fapt in acest mecanism. Adica forme fara fond. Situatia nu se poate schimba decat prin actiuni disruptive: dizolvarea institutiei, iesitul masiv in strada sau ocupatie straina.

Dizolvarea institutiei ar fi cea mai la indemana insa vad ca Ciolos nu vrea, nu poate, se teme, who knows. Iesitul in strada nu ne caracterizeaza [aseara la Universitate erau mai multi jandarmi decat protestatari]. Cu ocupatia probabil mai avem ceva de asteptat insa banuiesc ca nu ne va ocupa cineva ca sa ne educe ci ca sa ne exploateze.

Ma raliez si eu semnaturii lui Adiarc,poate poate reusim sa facem o masa critica. Eu zic ca ar trebui sa cerem in mod oficial primului ministru sa actioneze in directia dizolvarii CNADNR.

adiarc

Cred ca e importanta discuția asupra ceea ce va urma dupa.

Daca creeam un nou CNADNR in actualele condiții legislative,administrative...aceea noua str.va ajunge in scurt timp la fel de îneficienta ca str.actuala.

Pt inceput,mi se pare o idee f.buna ca proiectele de anvergura NOI ( începând cu SB -Pitești si continuând conform MP)sa fie trecute in administrarea unei noi str ,total noua,cu putini oameni,max 100, din toate domeniile de interes,fie ca vb de acte,expropieri,SF sau construcția efectivă.

Multumesc pt sprijin.

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

SILVIUFG

Sa fie chiar atat de multa lume nebuna si proasta si sa se ceara desfiintarea CNADNR degeaba?

http://www.rfi.ro/economie-87906-desfiintati-cnadnr


NGC

#678
Ce ispravi au mai facut cei de la CNADNR? :lol:

Subiectul de astazi este "Finalizarea lucrarilor, rest de executat aferente obiectivului PASAJ DENIVELAT PE VARIANTA DE OCOLIRE ARAD PESTE LINIILE CF BRAD - CF CURTICI - DJ 709B".

Mai intai sa reluam niste fragmente din mesaje mai vechi.

Quote from: mariansb on March 09, 2015, 05:35:47 PM
Stire auzita azi la Radio Romania: contractul pentru pasajele de pe centura de nord a Aradului va fi reziliat si lucrarile vor fi continuate de catre Directia Regionala de Drumuri Timisoara.

CNADNR a confirmat aici rezilierea din Martie 2015.

Pana la urma, in 10 Decembrie 2015 au lansat licitatia pentru "Finalizarea lucrarilor, rest de executat aferente obiectivului PASAJ DENIVELAT PE VARIANTA DE OCOLIRE ARAD PESTE LINIILE CF BRAD - CF CURTICI - DJ 709B".

Pentru pregatirea licitatiei au avut destul timp la dispozitie, dar tot am avut amanari.

Quote from: NGC20 on May 09, 2016, 12:13:53 PM
Azi se deschid in sfarsit ofertele pentru licitatia pentru "Finalizarea lucrarilor, rest de executat aferente obiectivului PASAJ DENIVELAT PE VARIANTA DE OCOLIRE ARAD PESTE LINIILE CF BRAD - CF CURTICI - DJ 709B".
Au trecut 5 luni de la lansarea licitatiei si a fost nevoie de 5 amanari. ???

In lunile trecute intre rezilierea contractului (Martie 2015) si lansarea licitatiei (Decembrie 2015), au facut o expertiza tehnica, dar pentru celalalt pasaj.

Quote from: NGC20 on July 22, 2015, 10:21:28 AM
Deocamdata s-a semnat in 07.07.2015 un contract pentru expertiza tehnica la "Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad ( DN 7 km 540+248 ) peste CF Arad - Bucuresti" cu firma CONSIT, expertiza care ar trebui sa fie gata in 7 zile de la ordinul de incepere.

Pentru celalalt pasaj ar trebui sa fie gata lucrarile de "Relocare si protectie conducta transport gaze naturale DN400 racord 3 CET lignit zona bretea acces CET Arad si depozit cenusa aferent obiectivului de investitii Pasaj Denivelat pe VO Arad peste liniile CF Brad-Curtici DJ 709B" contractate in 27.11.2014 cu TRANS AR TRUST INSTALATII ARAD.

Sa vedem acum ce anume s-a scos la licitatie in Decembrie 2015.

Mai intai, sa vedem una dintre cerintele curioase.

Mai jos este raspunsul 4 din clarificarea 1. Tunele? :lol:



Iar acum sa vedem ce anume s-a cerut.

Aici sunt cerintele din caietul de sarcini.



Mai jos este raspunsul 2 din clarificarea 3.



Iar in raspunsul 4 din clarificarea 7 avem explicatia pentru modalitatea de determinare a cantitatilor de lucrari.



Si sa trecem acum si la surpriza.

Ce credeti ca a scos la licitatie DRDP Timisoara in 25.05.2016, deci in timpul evaluarii ofertelor pentru licitatia de "Finalizarea lucrarilor, rest de executat"?

Ati ghicit! :lol:

"Elaborare "Expertiza tehnica" necesara stabilirii masurilor de remediere a lucrarilor executate la obiectivul de investitii "Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile CF Brad - Curtici - DJ709B""!



De ce nu s-a facut acest lucru inaintea lansarii licitatiei?

Sa vedem si cine a aprobat caietul de sarcini al licitatiei curente (Decembrie 2015).



Este cumva o surpriza? Sa fie oare acelasi om care a semnat contractul cu Bechtel si se revolta saptamanile trecute pe FB?

Atunci sa il rugam sa ne explice si noua niste lucruri.

1) Care este logica? De ce nu s-a facut expertiza tehnica pentru acest pasaj (care este gata in proportie de 70% conform CNADNR) inainte de lansarea licitatiei pentru "Finalizarea lucrarilor, rest de executat"?

2) Ce se va intampla daca expertiza gaseste noi probleme? Cum poate fi atunci vorba in actuala licitatie de "Finalizarea lucrarilor, rest de executat"?

3) Ce se va intampla daca expertiza gaseste noi probleme si trebuie lucrari suplimentare? Cum vor fi acestea rezolvate? Se va organiza o noua licitatie? Va face CNADNR in regie proprie? Va folosi procentul de cheltuieli neprevazute din actuala licitatie?

Daca va mai vin idei / intrebari, scrieti-le aici. Sa vedem acum cat este de revoltat acel domn si daca ne explica si noua situatia. ;)


alecu26

Radu Gaspar a fost și cel care a condus echipa care a coordonat proiectul Bechtel din partea CNADNR.
Drumurile noastre POATE;

aditd

"Potrivit Consililului Fiscal, România a alocat în ultimii 8 ani, în medie, 5,31% din PIB pentru investiţii, mai mult decât bulgarii, ungurii sau polonezii. Anul trecut, asta a însemnat cheltuieli de 18,3 miliarde de lei. Investiţile făcute de Compania de Drumuri au reprezentat peste 13% din această sumă, adică mai bine de 2,4 miliarde de lei. Degeaba, dacă banii nu au fost cheltuiţi inteligent, spun analiştii."

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Proiecte+romanesti+scrise+de+experti+straini

yetiman

Comunicat de presa
QuoteBucurești, iunie 2016
A fost finalizat contractul de asistenţă tehnică pentru măsuri de publicitate aferente proiectului
,,Achiziţie autofreze de curăţat zăpada şi vehicule echipate pentru intervenţii speciale pe timp de iarnă"
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România S.A. a finalizat în data
de 26 iunie 2016 contractul de servicii Asistenţă tehnică pentru măsuri de publicitate
aferente proiectului "Achiziţie autofreze de curăţat zăpada şi vehicule echipate pentru
intervenţii speciale pe timp de iarnă" în valoare totală de 24.780 lei (fără TVA).
Valoarea totală a Proiectului "Achiziţie autofreze de curăţat zăpada şi vehicule echipate
pentru intervenţii speciale pe timp de iarnă" conform Actului adiţional nr.2 la Contractul de
Finanţare nr. 308/20.11.2015 a fost de 146.713.134,88 lei din care valoarea totală
eligibilă este de 117.174.682,00 lei, iar 85% din valoarea eligibilă constituie finanțare
nerambursabilă acordată de către Comisia Europeană din Fondul European de
Dezvoltare Regională, diferența până la valoarea totală fiind asigurată de la Bugetul de Stat.
Obiectivul principal al contractului a constat ȋn furnizarea de servicii de informare și
publicitate privind asistența financiară nerambursabilă asigurată din fonduri publice pentru
proiectul ,,Achiziţie autofreze de curăţat zăpada şi vehicule echipate pentru intervenţii
speciale pe timp de iarnă".
Prin implementarea contractului ,,Asistenţă tehnică pentru măsuri de publicitate aferente
proiectului ,,Achiziţie autofreze de curăţat zăpada şi vehicule echipate pentru intervenţii
speciale pe timp de iarnă"" s-a urmărit realizarea de materiale publicitare pentru
Promovarea Proiectului în scopul informării publicului larg cu privire la asistența financiară
nerambursabilă asigurată din fonduri publice, ceea a condus la creșterea gradului de
conștientizare în rândul cetățenilor cu privire la sprijinul financiar nerambursabil acordat
României de către Uniunea Europeană.
Contractul de servicii ,,Asistenţă tehnică pentru măsuri de publicitate aferente proiectului
,,Achiziţie autofreze de curăţat zăpada şi vehicule echipate pentru intervenţii speciale pe
timp de iarnă"" a fost atribuit prin Achiziţie directă, firmei SC FOTOSFERA MEDIA SRL.
Contractul a avut o perioadă de implementare de 2 luni.
Persoană de contact:
CATALIN HOMOR, Director General CNADNR SA., fax: (+4 021) 312.09.84
Serviciul Relatii Publice - CNADNR SA., fax: (+4 021) 318.66.36, e-mail: presa@andnet.ro
Mobilitate în România. Conexiuni cu Europa.
www.ampost.ro
Proiect cofinanțat de Uniunea Europeană prin Fondul European de Dezvoltare Regională.
DIRECTOR D.F.T.I.
Cristina AMĂRĂZEANU
Compartiment Publicitate Proiecte Verificat: Monica SIMA, Ofiţer Publicitate
Întocmit, Constanţa COCOCI
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu


TibiV

Bilantul lui Dan M. Costescu la final de mandat.
http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1236-07-07-2016

Quote
Reforma CNADNR - Cea mai mare restructurare de la înfiinţarea CNADNR

-au fost eliminate 68 de funcţii de conducere
-au fost introduse departamentele de proiectare şi control (ca departamente vitale pentru noua companie de investiţii)
- au fost create Unităţi de Implementare a Proiectelor la nivel local
- s-a asigurat tranziţia spre separare activitate investiţii/mentenanţă
- au fost scoase la concurs 60 de posturi de specialist, pentru a transparentiza procesul de angajare şi a crea un nucleu de profesionisti pentru noua companie)

"Textul OG de separare a CNADNR în două companii separate de Investiţii şi de Mentenanţă este deja elaborat, fiind programat pentru prezentarea în vederea aprobării în Guvern în august a.c. În baza acestei Ordonanţe, România poate operaţionaliza în acest an Compania de Investiţii Rutiere !" a precizat Dan M. Costescu

Am respectat intru totul bulduirile si sublinierile din textul original...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

^^Vazand un asemenea bilant, chiar nu inteleg de ce l-au demisionat?  O:-)

yetiman

QuoteComunicat de presă
08.07.2016
Urmare informaţiilor apărute în Evenimentul Zilei: ,,Atentat la siguranţa naţională. CNADNR pune
parapete care ne omoară cu zile | bătaia de joc a drumarilor în țara fără autostrăzi", facem
următoarele precizări:


http://cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2008%2007%202016%20ref%20%20informatii%20aparute%20in%20mass-media%20cu%20privire%20la%20separatoarele%20de%20sens.pdf

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu


Allex

Primul video aduce foarte mult cu cele din campania electorala. Se gandeste oare dl. Homor sa conduca CNADNR si dupa interimat? Mie asa mi-a lasat impresia, mai ales prin ultima fraza.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

marisRO

... Exe­cuţia bugetară pe prima jumătate de an este dezas­truoasă. Dintr-un buget anual de 1,9 mld. lei, cheltuielile făcute de CNADNR, Compania de Drumuri şi Autostrăzi, sunt de doar 152 milioane de lei, adică 8% din disponibilul pe tot anul de şi 20% din cel pe 5 luni.

....Dintr-o singură companie de stat, să se nască două. Vă daţi seama, ce negocieri acum, care şi unde se duce, cine şi cum ,,îşi parchează" furnizorii mai bine. Două companii, două rânduri de directori, de maşini şi de secretare, două bugete anuale diferite.

Sursa: http://www.zf.ro/eveniment/de-ce-ati-cheltuit-doar-152-mil-lei-din-1-9-mld-lei-alocati-pentru-sosele-si-autostrazi-cine-raspunde-15523033