Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danvoicu

Frumos la toate capitolele. Deci se poate!

dr4qul4

cred ca e primul proiect care micsoreaza distanta parcursa. Chiar ma mir ca nu au facut o bucla sa-l puna la 10m de cel vechi. Oare cine si-a permis sa gandeasca modificarea drumului de carute?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dumbravaandrei

Din ultimii 10 ani, da. Dar DN13 a avut o poveste similara cand s-a scos din sate.

danvoicu

Deci nu e chiar asa de greu. Se poate.Acolo unde este cazul, evident. Mai trebuie sa se si vrea.

danutzu_1069

Mai este si meritul constructorului...
N-ar fi exclus sa ii vedem pe cei de la MRS si la licitatii mai "grele"

dumbravaandrei

pai au si podurile de peste Dunare reabilitate.... parca au si ceva DN-uri in lucru.

TibiV

Da, corect...
https://maristar.ro/category/lucrari-non-rezidentiale/lucrari-infrastructura/

Au si un video frumos (nelistat): MRS Construct Reabilitare pod Iunie 2023
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Cand m-am referit la licitatii mai "grele" am vrut sa zic... alea de autostrada, ceva scurt, pentru inceput...

stangabriel

#3848
https://economedia.ro/cnair-incepe-reparatii-la-podul-peste-prahova-de-pe-dn-1-bucuresti-ploiesti-circulatia-va-fi-restrictionata-de-luni-21-august-pana-pe-11-septembrie.html

Sunt semnele deja puse dar intoarse, ca tot pusesem poza acum ceva vreme cu armatura grinzilor expuse sub.

Podul peste Prahova de pe DN 1 București – Ploiești intră în reparații, iar circulația va fi restricționată de luni 21 august până pe 11 septembrie. Compania de Drumuri anunță lucrări la rosturile podului peste Prahova dintre Potigrafu și Puchenii Moșneni, iar din cele patru benzi ale podului două vor fi închise. Sectorul de drum București – Ploiești (DN 1) este printre cele mai aglomerate șosele din țară, cu vârfuri de trafic de 50.000-60 000 autovehicule pe zi pe sectorul de la Otopeni (Ilfov). Până pe 30 august va fi închisă prima bandă a ambelor căi, iar din 31 august până pe 11 septembrie pe banda a doua a ambelor sensuri, a transmis vineri Direcția Regională de Drumuri și Poduri București (DRDP București).

,,Luni, 21.08.2023 încep lucrările de înlocuire a dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatație pe Podul peste râul Prahova pe DN 1 la km 42+955, în zona localității Puchenii Moșneni

– Etapa I – în perioada 21.08.2023 – 30.08.2023 se vor institui restricții de circulație pe banda 1 a drumului național, pe ambele sensuri de deplasare, circulația desfășurându-se pe banda 2, aferentă fiecărei direcții de deplasare!

– Etapa II – în perioada 31.08.2023 – 11.09.2023 se vor institui restricții de circulație pe banda 2, pe ambele părți ale drumului, circulația desfășurându-se pe banda 1aferentă fiecărei direcții de deplasare ! Vă rugăm circulați cu prudență și respectați semnalizarea rutieră instituită temporar !", a transmis DRPD București.

Restricția de la Podul peste Prahova ar putea duce la formarea de cozi vineri, sâmbătă și duminică când fluxul de trafic este cel mai ridicat spre Valea Prahovei și Brașov. De asemenea DN 1 București – Ploiești și apoi DN 1 B Ploiești – Buzău sunt rute alternative pentru DN 2 – E 85 București – Urziceni – Buzău. Tot pe DN 1 București – Ploiești se aplică o deviere locală între Otopeni și Balotești în Ilfov pentru lucrări la Autostrada Bucureștiului (lotul 2 UMB) după cum Economedia a explicat aici.

Konter

Quote from: danutzu_1069 on August 12, 2023, 10:36:39 PMMai este si meritul constructorului...
N-ar fi exclus sa ii vedem pe cei de la MRS si la licitatii mai "grele"
Au fost deja la licitatia pentru largirea centurii Bucuresti si altele, dar momentan fara succes.
Si Erbasu a ofertat vreo 5-6 ani pana cand sa prinda prima VO.

tom_sawyer

Miercuri, 30 august, la București, secretarul de stat Bogdan Mândrescu (răspunde de domeniul aviației) a discutat cu Dimitar Nedyalkov, ministrul adjunct al transporturilor și infrastructurii din Bulgaria și a anunțat că, în perioada imediat următoare se vor clarifica aspectele ce țin de finanțarea podului și dacă va fi unul rutier sau mixt (rutier și feroviar așa cum este și primul pod peste Dunăre) :

,,Întâlnirea pe care am avut-o astăzi la sediul MTI cu ministrul adjunct al transporturilor și infrastructurii din Bulgaria, Dimitar Nedyalkov, a fost una de succes. Dialogul deschis pe care l-am purtat cu partenerul bulgar a vizat aspecte ce țin de proiectul Fast Danube, de noul pod Giurgiu-Ruse precum și de redeschiderea trecerii cu bacul la Giurgiu-Ruse.

Am subliniat dorința României de finalizare a proiectului Fast Danube în acord cu Memorandumul semnat de Guvernele noastre în martie 2019. Acest obiectiv este foarte important pentru noi deoarece astfel navigația în sectorul comun se va putea desfășura în parametri optimi, ceea ce este în avantajul ambelor state.

Totodată, prin discuția de astăzi, am convenit ca în perioada imediat următoare să clarificăm aspectele de natură tehnică referitoare la noul pod Giurgiu-Ruse, aspecte ce țin de finanțarea proiectului și de modurile de infrastructură ce vor fi deservite. I-am mulțumit partenerului nostru din Bulgaria pentru rezultatele obținute până în prezent și am convenit că dialogul început să continue în aceeași notă de deschidere și respect reciproc." – Bogdan Mândrescu, secretar de stat.

economedia.ro


Nu pot să cred că le-a trecut prin cap să nu facă podul cu cale ferată pe el.

pasadia

Stai ca nu inteleg - podul actual are CF pe el, de ce ar trebui sa dublam CF-ul in traversarea Dunarii? Un pod nou, in mod firesc, va fi oarecum mai departe atat de Giurgiu cat si de Ruse (mai ales daca il facem pentru trafic de tranzit, de autostrada, trafic care nu are de ce sa intre prin orase sau pe centura acestor orase). Prin urmare daca punem CF pe podul nou atunci si acesta va fi departe de orase.

Mie chiar imi pare solutia normala la cap - podul nou doar pentru rutier, cu profil de 2+2, podul vechi ramane pentru CF si foarte-foarte putin trafic auto (de exemplu marfuri speciale - agabaritice, perisabile, etc...).


tom_sawyer

#3852
Pentru redundanță. Podul actual are deja 70 de ani. Ar fi păcat să nu îi pui și cale ferată, mai ales că soluția constructivă va fi ca la Calafat, cu piloni în albie, nu pod suspendat ca la Brăila care nu permite CF (nu e trafic maritim).

Cred că ar avea și șanse mai mari la finanțare europeană dacă include CF.

La bulgari, deși sunt linii simple, sunt 2 ramuri electrificate care converg spre pod: Varna și Veliko Târnovo.

Și la noi vor fi tot 2 ramuri electrificate care converg la Pod: se electrifică atât Videle-Giurgiu, cât și București-Giurgiu.

PS: probabil e suficient un singur fir de CF pe noul pod, ca la Calafat.

JohannDB

   :lol:  :lol:  :lol:  :lol: """""....si foarte-foarte putin trafic auto (de exemplu marfuri speciale - agabaritice, perisabile, etc...).  8) 
    Cred că nu știi ce înseamnă să te duci să închizi podul de pe partea bulgară ca să poți trece cu un rahat de 4,00m lățime cu pod închis, în maximă siguranță.... Vorbește cu poliția de frontieră română apoi cu ce-a bulgară. Apoiiii...., sincronizează-te și la urmă vezi ce faci !!!!! Și mai ales că dai de turcii naibii și bulgarii de rahat care nu țin cont de nimic.... De ucrainieni în ultima vreme, ai parte de MARASM, chiar în termianlul bulgar de la Russe, se comportă de parcă aș fi la ei dincolo de...Siret..... !!! Nicidecum în BG sau RO...!!!! Și-au "luat nasul la purtare" de parcă suntem pe teritoriul lor...!!!!! La fel ca și-n port la Constanța, dacă "te pune dracul să-i deranjezi" că stau ca la ei pe câmp sau pe unde le vine lor bine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
....

Vlad94

Am gasit randarea asta cu podul:
https://youtu.be/eBSQl4wY0IE?si=9u7eI-9-vSZqEVyX
Stiu ca nu e varianta finala, dar arata bine. Podul vechi nu mai face fata traficului si nu se poate electrifica decat foarte greu. Si da, are aproape 70 de ani.