News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

NGC

Zilele trecute a fost lansata licitatia [CN1050521] "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect pentru Autorizarea Lucrarilor de Construire pentru realizarea obiectivelor de investitii: Lot1 - Pasaj rutier denivelat la intersecția DN 1 km 20+750 cu DJ 101, Lot 2 - Pasaj rutier denivelat la intersecția DN 1 km 95+650 cu DJ 101R, Lot 3 - Pasaj rutier denivelat la intersecția DN 5 km 56+150 cu VO Giurgiu (DN 5D), Lot 4 - Pasaj rutier denivelat la intersecția DN 12 km 87+200 cu trecerea la nivel cu calea ferată, Lot 5 - Pasaj rutier denivelat la intersecția DN 28 km 63+290 cu DN 28D km 0+000 , Lot 6 - Pasaj rutier denivelat la intersecția DN 2A km 126+980 cu DN 22A km 85+925".

Termen depunere oferte: 31.01.2023

Valoare estimata lot 1:  792.942,75 RON fara TVA
Valoare estimata lot 2:  793.622,75 RON fara TVA
Valoare estimata lot 3:  793.122,75 RON fara TVA
Valoare estimata lot 4:  795.184,75 RON fara TVA
Valoare estimata lot 5:  795.004,75 RON fara TVA
Valoare estimata lot 6:  817.838,75 RON fara TVA

Este vorba despre pasaje noi. Are cineva timp sa le identifice pe harta si sa puna aici niste capturi?

stangabriel

Lot1 - Pasaj rutier denivelat la intersecția DN 1 km 20+750 cu DJ 101

Este intersectia cu drumul de la Corbeanca. In zona Therme, unde se construieste si un Kaufland. Insa mai este imediat la nord si intersectia cu Balotesti, tot dificila.







Powered by API/PUM imgur uploader

Lot 2 - Pasaj rutier denivelat la intersecția DN 1 km 95+650 cu DJ 101R, intrarea in Breaza.

zeckesan

Sper că le-am identificat corect


Lot 3 (DN5 x DN5D --- centura Giurgiu est)



Lot 4 (DN12 x CF --- la nord de Miercurea Ciuc, lângă Racu/Siculeni)



Lot 5 (DN28 x DN28D --- centura Iași vest)



Lot 6 (DN2A x DN22A --- lângă Hârșova)


Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Am tot sperat ca va posta @AlinC, dar nu a facut-o, asa ca pun eu o filmare "in contul anului 2022": Inaugurararea celui mai mare pod peste Tarnava, la Craciunelu de Jos, judetul Alba,  constructor BAXCOM - 18.12.2022

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mirceaeliade

QuotePodul hobanat Basarab din Bucuresti nu a fost receptionat nici la 12 ani de la inaugurare. Primaria Capitalei a lansat in SEAP procedura de achizitie a serviciilor de expertizare tehnica a Pasajului Basarab, prin procedura simplificata, astfel incat, dupa mai mult de un deceniu, receptia acestui obiectiv de investitii sa poata fi finalizata.
https://infrapress.ro/2023/01/06/pasajul-basarab-receptionat-dupa-10-ani-primaria-bucuresti-lanseaza-licitatie-pentru-expertiza-tehnica/


tom_sawyer

𝗣𝗿𝗲𝗺𝗶𝗲𝗿𝗮 𝗶𝗻 𝗰𝗼𝗹𝗮𝗯𝗼𝗿𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗿𝗼𝗺𝗮𝗻𝗼-𝗺𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗲𝗮𝗻𝗮

𝗣𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗮 𝗱𝗮𝘁𝗮, 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮 𝘀𝗶 𝗥𝗲𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝗰𝗮 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗮 𝗮𝘂 𝗱𝗲𝘇𝘃𝗼𝗹𝘁𝗮𝘁 𝗽𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝗲 𝗰𝗼𝗺𝘂𝗻𝗲 𝗶𝗻 𝘃𝗲𝗱𝗲𝗿𝗲𝗮 𝗮𝗰𝗰𝗲𝘀𝗮𝗿𝗶𝗶 𝗳𝗼𝗻𝗱𝘂𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗲𝘂𝗿𝗼𝗽𝗲𝗻𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗱𝗲𝘇𝘃𝗼𝗹𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗶𝗻𝗳𝗿𝗮𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝘂𝗿𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝘁𝗿𝗮𝗻𝘀𝗽𝗼𝗿𝘁 𝘁𝗿𝗮𝗻𝘀𝗳𝗿𝗼𝗻𝘁𝗮𝗹𝗶𝗲𝗿

Au fost depuse în cadrul programului Mecanismul pentru Interconectarea Europei (Connecting Europe Facility #CEF) primele două aplicații de finanțare comune, care contribuie la dezvoltarea conectivității infrastructurii de transport atât pe partea română, cât și pe partea moldoveană. Este vorba de dezvoltarea infrastructurii transfrontaliere Ungheni (RO) - Ungheni (MD) și Albița (RO) - Leușeni (MD).

Proiectele comune RO-MD prevăd:

1️⃣ 𝗨𝗡𝗚𝗛𝗘𝗡𝗜 - 𝗨𝗡𝗚𝗛𝗘𝗡𝗜

𝗣𝗮𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗿𝗼𝗺𝗮𝗻𝗮
✅️ dezvoltarea legăturii cu infrastructura rutieră existentă în România prin modernizarea DJ249A la un profil de drum național, care va face legătura cu noul pod peste Prut, aprobat deja cu finanțare CEF. Această infrastructură va funcționa și după conectarea podului de la Ungheni cu Autostrada A8, ca nod rutier cu drumul național din proximitate.
✅️ achiziționarea și instalarea echipamentelor la PTF.

𝗣𝗮𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗥𝗲𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝗰𝗶𝗶 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗮
✅️ construirea infrastructurii de acces între noul pod de la Ungheni și rețeaua de drumuri existentă, precum și a punctului de trecere a frontierei în Republica Moldova;
✅️ achiziționarea și instalarea echipamentelor la PTF.
🔹� Valoarea totală a proiectului este de 66.372.078 euro, din care contribuția Uniunii Europene este de 33.186.039 euro (valori fără TVA).

2️⃣ 𝗔𝗟𝗕𝗜𝗧𝗔 - 𝗟𝗘𝗨𝗦𝗘𝗡𝗜

𝗣𝗮𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗿𝗼𝗺𝗮𝗻𝗮 - scopul principal vizează fluidizarea traficului în PTF prin:
✅️ dotarea Punctului de Trecere a Frontierei existent cu echipamente care vor fi exploatate de către reprezentanții Administrației Naționale a Vămilor Romane;
✅️ reorganizarea fluxului de mărfuri care intră în țară, prin extinderea și relocarea Agenției de Cântărire Albița în vecinătatea stației de tratare a biroului vamal, înainte de intrarea în terminalul de mărfuri și înainte de controlul poliției de frontieră;
✅️ în paralel, Ministerul Transporturilor din România realizează documentația tehnică pentru un nou pod peste Prut în locul celui existent, cu 2 benzi pe sens, care, de asemenea, va fi propus spre finanțare din programul CEF.

𝗣𝗮𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗥𝗲𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝗰𝗶𝗶 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗮
✅️ Infrastructură de acces la podul Albița-Leușeni - lărgirea la 4 benzi de circulație a drumului, pe o lungime de cca. 1km (având în vedere lărgirea proiectului podului în curs de dezvoltare de către autoritățile române);
✅️ fluidizarea traficului prin modernizarea dotărilor existente la punctul de trecere a frontierei, dotări care vor fi operate de către reprezentanții Serviciului Vamal Moldovenesc;
🔹� Valoarea totală a proiectului este de 19.653.952 euro, din care contribuția Uniunii Europene este de 9.826.976 euro (valori fără TVA).

ℹ️ 𝗢𝗯𝗶𝗲𝗰𝘁𝗶𝘃𝘂𝗹 𝗴𝗲𝗻𝗲𝗿𝗮𝗹 al proiectelor constă în asigurarea unei capacități adecvate a infrastructurii, a interoperabilității și eficienției serviciilor de trecere a frontierei dintre principalele vămi RO-MD, la Ungheni (RO) -Ungheni (MD), respectiv Albița (RO) - Leușeni (MD), în conformitate cu reglementările în vigoare.

ℹ️ Punctele de trecere a frontierei #PTF asigură un flux continuu al traficului de mărfuri și de persoane, inclusiv cu rol umanitar, venind în sprijinul accesibilității Republicii Moldova către rețeaua trans-europeană de transport (conceptul căilor de solidaritate ale Uniunii Europene).

https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu

paullie

Quote from: zeckesan on December 23, 2022, 01:28:35 PMLot 6 (DN2A x DN22A --- lângă Hârșova)
Al dreaq dar 3 km de ocolitoare la Hârsova e o avere? Chiar trebuie sincer.

Skynick

Si sa nu mai opresti la Penny din centru sa iei mici din aia buni?

mirceaeliade

QuoteUn nou pasaj cu bani din PNRR peste Magistrala CFR București-Constanța : CNAIR a aprobat parteneriatul cu Consiliul Județean Călărași pentru un pasaj rutier la Lehliu-Gară
https://economedia.ro/un-nou-pasaj-cu-bani-din-pnrr-peste-magistrala-cfr-bucuresti-constanta-cnair-a-aprobat-parteneriatul-cu-consiliul-judetean-calarasi-pentru-un-pasaj-rutier-la-lehliu-gara.html
QuoteConstructorii BogArt, Dormacons, Ness Proiect și PORR au depus oferte la contractul CJ Prahova pentru proiectarea și execuția unui pasaj suprateran pe Drumul Național 1 – Centura Ploiești Vest în zona intersecției de la Buda
https://economedia.ro/pasaj-pe-dn-1-centura-ploiesti-vest-bogart-dormacons-ness-proiect-si-porr-au-depus-oferte-la-licitatia-cj-prahova-pentru-podul-de-100-de-milioane.html

Earthchild

#3731
"Intersecția" de la Buda nu mai există de când s-a instalat parapet New Jersey pe DN1. Doamna Podaru a atașat la articolul de presă o captură de pe google maps de pe la 1900 toamna din septembrie 2012, dar ce contează amănuntele dezinformările acestea...

Dan_s

Din fericire parapetii au salvat multe vieti in acel "punct negru" dar a creat un ocol pentru Buda si parcul indsustrial din zona.
Insa acel pasaj cred ca se contruieste de CJ PH pentru imensul teren dintre DN1 si Ploiesti unde primaria Blejoi vrea sa faca cartier si parc industrial (aici). Pentru intrarea sau iesirea din Ploiesti este inutil in actuala configuratie a strazilor.

tom_sawyer

Au fost transmise spre validare la Agenția Națională pentru Achiziții Publice #ANAP documentațiile de atribuire pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și Proiect pentru Autorizarea Lucrărilor de Construire pentru încă 6 pasaje rutiere pe drumurile naționale.

✅️ Pasaj rutier denivelat pe DN 6 (km 9+200) intersecție cu Strada Cristalului Bragadiru (zona Strada Smârdan)
📍 localizat în orașul Bragadiru, județul Ilfov

✅️ Pasaj rutier denivelat pe DN 1 (km 27+500) intersecție cu DJ 101B (km 11+200)
📍 localizat în zona satului Tâncăbeşti, județul Ilfov

✅️ Pasaj rutier denivelat pe DN 2 (km 55+800) intersecție cu DN 2A (km 0+000)
📍 localizat în Municipiul Urziceni, județul Ialomița

✅️ Pasaj rutier denivelat pe DN 1 (km 79+580) intersecție cu DJ 100F (km 0+000)
📍 localizat între localitățile Bărcăneşti și Bănești (spre Băicoi), județul Prahova

✅️ Pasaj rutier denivelat pe DN 1 (km 80+700) intersecție cu DJ 720 (km 30+000)
📍 localizat între localitățile Bărcăneşti și Bănești (spre Floreşti), județul Prahova

✅️ Pasaj rutier denivelat pe DN 28 (km 56+136) intersecție cu CF 613 Lețcani – Dorohoi (km 1+632)
📍 localizat între localitățile Podu Ilioaiei și Lețcani, județul Iași

ℹ️ Cele 6 obiective de investiții de mai sus sunt finanțate 50% de Banca Europeană de Investiții #BEI.
ℹ️ Este prevăzut un termen de 180 zile pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și 60 zile pentru Proiectul de Autorizarea Lucrărilor de Construire.

https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu

tom_sawyer

[...]au fost transmise spre validare la Agenția Națională pentru Achiziții Publice #ANAP documentațiile de atribuire pentru elaborarea Studiilor de Fezabilitate pentru:

1️⃣ 𝗣𝗼𝗱 𝗻𝗼𝘂 𝗦𝘁𝗮𝗻𝗰𝗮 (𝗥𝗢) - 𝗖𝗼𝘀𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 (𝗠𝗗)
2️⃣ 𝗣𝗼𝗱 𝗻𝗼𝘂 𝗕𝘂𝗺𝗯𝗮𝘁𝗮 (𝗥𝗢) - 𝗟𝗲𝗼𝘃𝗮 (𝗠𝗗)
3️⃣ 𝗣𝗼𝗱 𝗻𝗼𝘂 𝗙𝗮𝗹𝗰𝗶𝘂 (𝗥𝗢) - 𝗟𝗲𝗰𝗮 (𝗠𝗗)

Durata celor 3 contracte este de 6 luni pentru fiecare proiect.

https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu