News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#3690
C.N.A.I.R. S.A. cu sediul în Bucuresti, B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul ,,Pod pe DN 25A, km 5+980, județul Galați", amplasat în extravilanul localității Fundeni, jud. Galați.
CNAIR

SITUAȚIA CERTIFICATELOR DE URBANISM EMISE ÎN LUNA IULIE 2022
Pod pe 25A km 5+980, județul Galați(desființare și construire pod nou pe același amplasament)
CJ Galați
Amplasament


Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA, titular al proiectului "Construire pod pe DN 54 km 64+001, judetul Teleorman si desfiintare pod existent", propus a fi amplasat în comuna Islaz, judetul Teleorman, anunta publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare de către APM Teleorman, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului pentru proiectul "Construire pod pe DN 54 km 64+001, judetul Teleorman si desfiintare pod existent"
CNAIR


CNAIR are în reabilitare mai multe poduri. Se pare că o parte din ele vor fi reconstruite:
https://floteauto.ro/cnair-va-reabilita-22-de-poduri-de-pe-soselele-din-7-judete/

rocklee

#3691
in urma cu trei zile sa inaugurat pasajul peste cf 200 de langa A1zona Ilia ... Si sau apucat de demontarea grinzilor de la vechiul pasaj ...pentru continuarea lucrarilor la cf 200...
pun mai jos o filmare si cateva magini facute de domna rocklee  :) ...cu noul pasaj ...

din pacate ceva nu da bine  ...se pare ca sau facut lucrurile pe repede inainte ....si pe bretele sunt doua adincituri in asfalt de toata frumusetea ...cred ca sunt in zona unde ar trebui sa fie rosturile de dilatare ...si sa exagerat cu montare de multi stalpi de iluminat ...foarte desi si pe o parte si pe cealalta... la un drum de 1+1...




rocklee


TibiV

Felicitari doamnei rocklee!
S-a descurcat foarte bine...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

montaniardul

Este foarte interesanta strunctura podului rutier de peste CF. Astfel de structuri se intalnesc de obicei la poduri CF.

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on November 01, 2022, 12:24:09 PM27.10.2022
The European Commission is ready to co-finance the construction of a third bridge over the Danube River, as well as a project to improve navigation on the river. The funds may come from the Connecting Europe Facility, but before that Bulgaria and Romania must sign an agreement to start the construction of the bridge facility.

We are signing a third bridge over the Danube with Romania in December

November 12, 2022

Bulgaria and Romania are due to sign an agreement on the construction of a third bridge over the Danube in December.

This became clear from the words of the Minister of Transport Hristo Alexiev during the parliamentary control. Thus, finally, the two countries will formally confirm their desire to build "Danube Bridge 3" near Ruse - Gyurgevo.

"Negotiation and agreement by both sides of a text for the construction of a bridge near Ruse - Gyurgevo is pending. We expect this to happen in December this year and a binding agreement will be signed for the construction of this bridge," said the caretaker minister.

tvn.bg

TibiV

@montaniardul,

desi este pasaj/pod rutier, este comandat si platit de CFR.
Iar CFR mai mult de grinda cu zabrele nu prea stie...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

https://economedia.ro/cel-mai-vechi-pod-rutier-din-romania-podul-peste-dambovita-de-la-rucar-construit-in-1886-va-fi-scos-din-uz-la-primavara-transportatorii-vor-circula-pe-ruta-directa-pitesti-brasov.html

Podul peste Dâmbovița de lângă Rucăr (jud. Argeș), cel mai vechi pod rutier din România, va fi scos din uz în primăvara anului viitor, odată cu finalizarea lucrărilor la noul pod de pe DN 73 pe care îl construiește firma românească Maristar.

Podul peste Dâmbovița de pe DN 73 Pitești – Brașov a fost construit în 1886, este monument istoric, iar din cauza vechimii nu mai poate susține și tonajul camioanelor, din acest motiv fiind introdusă restricție de tonaj. Constructorul anunță finalizarea lucrărilor la noul pod metalic în primăvara 2023.

,,Cel mai târziu în primăvara anului viitor vom avea un pod nou peste râul Dâmbovița pe DN 73. Noul pod se va construi în aval de podul vechi, prin această investiție realizându-se o variantă ocolitoare a centrului satului Podul Dâmboviței. Lucrările executate vor duce la eliminarea restricțiilor de tonaj și de gabarit depășit de pe DN 73 redeschizându-se legătura pentru traficul dintre Pitești și Brașov", a transmis antreprenorul, pe pagina de Facebook.

JohannDB

Bun și podul vechi de la "Podul Dâmboviciaorei" ce vor face cu el ?? Nu-l vor folosi în continuare pentru traficul de mic tonaj de 7,5 sau 12 tone (maxim) pentru traficul local ?? Vor obliga pe toți s-o ia pe podul nou ?? Mi se pare aiurea !! E nevoie de el pentru confortul local, chiar ca să nu pui oamenii să ocolească aiurea !! Dar, cine gândește astea ??

danvoicu

Pai din articol eu am inteles ca va fi monument istoric nu si inchis traficului.

Bachus01

Referitor la  podul de pe DN 11, km 93+700.

O bataie de joc in continuare . Nu stiu cum au semnat receptia dar are o trambulina de toata frumusetea . Cred ca are o diferenta de 10-15 cm fata de carosabil . Podul este mai jos fata de carosabil . Ori nu au turnat suficient de gros stratul de asfalt ori pur si simplu nu au avut niciun interes sa il aduca la aceeasi cota cu partea carosabila . Cred ca era greu tare de frezat si reasfaltat 200m.

Oare chiar nu se poate face ceva la nivel de MT/Cnair referitor la reabilitarile de poduri ? Prima oara deviere temporara pentru ambele sensuri si dupa un termen scurt de executie? La podul acesta , daca imi aduc bine aminte au inceput in octombrie/noiembri anul trecut cu demolarea . Dupa pauza pana in martie/aprilie iar finalizarea dupa 6-7 luni . In total 1 an de zile pentru gluma asta de pod . Mi-am mancat zilele cu statul la coada in anumite perioade . Chiar si cate 30-60 uneori in iulie/august weekenduri sau la orele de varf . Si asta pentru un profit mai mare pentru executant si delasarea Cnadr . Punem un semafor 1 an de zile , doar nu este nicio graba . Timpul si combustibilul pierdut cred ca valoarea mai mult decat podul acesta.

Si acesta este doar un exemplu . E plina tara de astfel de exemple.

GIV

#3703
Podul prăbușit de la Luțca, Neamț


mirceaeliade

mama asta inca nu s-a curatzat?nu sunt nici un fel de planuri de restaurare?