News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
DEx12 Pitești-Colonești.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

De podurile de la Arad nu se mai aude nimic?
E incredibil cum si Implenia a luat-o pe obiceiuri romanesti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

LittleWanderer

Am tras o fugă până la podul de la Ulmeni, Maramureș că eram oarecum în drum (Baia Mare - București) și am vrut să văd și calitatea drumurilor în zona aia spre viitoarea A3 (pe care o să le updatez pe harta calității drumurilor - DN1C, DC68, DJ193 cu podul peste Someș, DJ108A, DN1F, A3) cu peisaje frumoase, ce să mai  :).

Mare schimbare nu e, față de ultimele informații de la știri de la postarea din 4 august:


Asta e ce am găsit ieri, 06.09.2020:















Având în vedere că au adus o macara mult mai mare față de ce era în 4 august, s-ar părea că au găsit oarece soluție.
Poate ne poate ajuta cineva din zonă cu mai multe informații.

Nu am mai făcut poze, dar drumul către viitorul pod și bacul existent de lângă e sub orice critică.

Oricum, având în vedere de când au început lucrările la pod, pare a fi un adevărat eșec. Nu pare să se grăbească nimeni cu terminarea proiectului...


alecu26

Pfai...cum arată podul ala. Pare compromis.
Dumnezeule câtă cretinantate sa dai un pod in arc...unei firme de nivel județean...care probabil inainte a favut maxim poduri pe grinzi de câțiva zeci de metri deschidere.
Ca structura statică...podul in arc e cel mai sensibil. El doar încărcat si in pozitia finala isi dezvolta rezistenta si principiul de functionare.
E ca si cum la podurile in arc de cărămidă sau piatra...facute de antici...ai zice..."Hai mai...ce mai conteaza cheia de bolta...putem.circula.si asa. Lipseste doar o piatra dintr-un milion".
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

reed

#3093
Monument al prostiei,Podul de la Talpa,inceput in 1995 si neterminat,este lasat in paragina.El se afla peste raul Siret,si e la granita judetelor Botosani si Suceava.Constructia lui ar scurta cu 15 km distanta dintre Dorohoi si SV.S-a pus problema terminarii sale de catre CJ SV insa cei de la BT au refuzat sa isi faca partea cu finantarea.

https://www.google.com/maps/place/Talpa+717266,+Rom%C3%A2nia/@47.8969808,26.2337517,186m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x47345e648d4212a1:0x88b8e6b834c3b4fc!8m2!3d47.9007926!4d26.2383781













@Harry,tu ai pus o poza cu fostul pod ce a fost dinamitat in al doilea razboi mondial.Asta e ce a mai ramas:









mircea

Care e traseul care ar scurta distanța?

Buraddo

Scurtează distanta dintre Talpa și Zamostea cu 15 km *

AlinC

Podul de la Ciugud, judetul Alba:


AlinC

Podul de Vintu de Jos, judetul Alba, aflat in reparatii:


AlinC

Viitorul pod peste raul Mures, între Blandiana și Șibot, județul Alba:


tom_sawyer

Ministrul Lucian Bode și ministrul Economiei, Virgil Popescu, alături de autoritățile locale, s-au aflat astăzi, 10 septembrie 2020, în județul Ialomița.

Prima oprire a delegației oficiale a fost la podul peste râul Ialomița de pe raza Municipiului Slobozia KM 89+668. Ordinul de începere a lucrărilor a fost dat în data de 14.04.2020, iar până la acest moment, antreprenorul câștigător se află în grafic cu lucrările. Valoarea contractului este de 3.606.531,04 lei cu TVA, durata de execuție este de 12 luni, iar garanția pentru acest obiectiv este de 5 ani.

Pentru realizarea acestui obiectiv de infrastructură vor fi executate o serie de lucrări după cum urmează:
lucrări ce vizează infrastructura (cămăsuire Culei + Pile, protecție betoane cu vopsea specială, realizare portale de gabarit)
lucrări de suprastructură (realizare unei plăci simplu articulate în zona ciocurilor grinzii Gerber, realizarea unor ancoraje pe cele 2 Culee, reparații cu mortare speciale a intradosului suprastructurii, protecție betoane cu vopsea specială),
calea și trotuarele (refacere straturi rutiere pe cale, montare hidroizolație,  refacere umplutură trotuare, montare parapet direcțional H4b, montare parapet pietonal metalic zincat, executare marcaje rutiere),
racordări cu terasamentele (refacere sferturi de con, refacere casiuri, verificare plăci de racordare și înlocuirea acestora în cazul în care sunt degradate, racordarea straturilor rutiere de pe pod cu rampele de acces),
lucrări aferentei albiei (protecție pile cu anrocamente, protecții mal stâng, în aval de pod, cu anrocamente) și
lucrări de execuţie a instalatiilor de iluminat.

Am văzut și o mobilizare bună a antreprenorului care efectuează lucrări la podul peste râul Ialomița. Aici stadiul fizic al lucrărilor este deja de 20%, ținând cont că ordinul de începere a lucrărilor a fost dat anul acesta, la jumătatea lunii aprilie.

MT

vancouver

^ presupun km 89+668 se refera la DN21... uitara sa precizeze. Nici nu stiam de lucrarea asta.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

razvan96


frunzeti

Care mai e situatia podului din Turda? Are cineva un update?

Nu inteleg cum e posibil sa tii podul cu o singura banda deschisa atata timp si fara nicio modificare si cu un trotuar aproape prabusit, sa renunti brusc la restrictii si sa deschizi circulatia pe doua benzi. Banuiesc totusi ca sunt ceva restrictii de tonaj, dar totusi situatia e penibila...

NGC

Astazi a fost lansata licitatia [CN1024998] "Proiectare și execuție în vederea realizării obiectivului: Pod peste râul Dâmbovița pe DN 73, km 78+519".

Valoare estimata: 35,583,949.05 RON fara TVA

Durata contractului: 75 luni ("5 luni perioada de proiectare si 10 luni perioada de executie lucrari. Perioada de garantie este de minim 60 de luni, care poate creste pana la 120 de luni in functie de perioada de garantie a lucrarilor ofertata (perioada de garantie fiind factor de evaluare)")

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 04.11.2020

NGC

Astazi a fost lansata licitatia [CN1025049] "Proiectare și execuție în vederea realizării obiectivului: Pod nou de la Cosmești, peste Siret, pe DN24, km 7+620".

Valoare estimata: 122,717,480.00 RON fara TVA

Durata contractului: 84 luni ("5 luni perioada de proiectare si maxim 19 luni perioada de executie lucrari (perioada de executie reprezinta factor de evaluare). Perioada de garantie este de minim 60 de luni si maxim 120 de luni, in functie de perioada de garantie a lucrarilor ofertata")

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 11.11.2020