News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
DEx12 Pitești-Colonești.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Duta C

pffff....si eu o laudam de coana Ionita! :lol:

TibiV

Nu uita ca licitatia initiala a fost lansata in 2019, mult "inaintea erei coanei Ionita"...

La licitatia initiala putea da doar clarificari.
Nu putea sa schimbe CS-ul, si nici pretul.

Va face asta la noua licitatie...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hercule

Update pod DN1 peste Aries de la Turda.

Pozele sunt facute din directia Turda spre A3/Alba Iulia


Locul unde era semaforul


Se circula pe ambele benzi


S-a retrasat doar marcajul cu galben


Trotuarul care sta sa cada inca e bine mersi


Powered by API/PUM imgur uploader

Profit de ocazie sa le transmit turdenilor si primarului lor niste mnezei asezonati cu tot ce intra pe langa. Asa un oras spart n-am mai vazut in viata mea. Hai ca inteleg ca cele 3 strazi care indeplinesc rolul de centura a Turzii ar avea motive sa fie proaste. Dar peste tot unde te duci prin Turda dai doar de gropi, santuri si petece. Chiar nu va crapa obrazul de rusine? Hai sa va vad la alegeri, puneti unul care face nu doar zice.
Deșteaptă-te române!

dragos76

Toată rețeaua de drumuri din Turda, și de pe străzile principale și de pe cele secundare, s-a distrus acum vreo 5 ani când au înlocuit rețelele de utilități. Știu că era în plan ca imediat  să urmeze și reabilitările de drumuri, dar din păcate asta nu s-a mai întâmplat. Iar reparațiile care s-au făcut atunci când s-au înlocuit acele rețele au fost întradevăr execrabile.

Harry

Podul Mobil din Portul Mangalia. Construit in 1959. Nu stiu daca astazi mai functioneaza instalatia.


andrey_rsu

Turda are in desfășurare mai multe proiecte pe fonduri europene tocmai pe partea de infrastructura rutiera ( s-a și mediatizat acum ceva vreme subiectul), au început de circa 1 an efectiv sa lucreze pe multe artere mai micuțe. Prima artera mare in lucru parca este 22 Dec 1918,, care asigura accesul la autostrada prin zona industrială, urmând și altele în mod normal. Într-adevăr ritmul este unul sa zicem decent dar se poate și mult mai bine, sa speram ca se vor mișca tot mai bine. Clar orașul are nevoie, ani de zile nu s-a mișcat absolut nimic.

AlinC

Podul de la Vintu de Jos, judetul Alba:


AlinC

Viitorul pod peste raul Mures dintre zona industriala Ciugud, DJ 107 C si Seusa - judetul Alba:


tom_sawyer

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus in data de 24.08.2020 Aplicația de Finanțare pentru proiectul "Construcția/modernizarea a șase poduri pe rețeaua de drumuri naționale" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2. Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient, Obiectiv Specific 2.2 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE-proiecte noi de investiții, Operațiunea- Cresterea accesibilității zonelor cu o conectivitate redusă la infrastructura rutieră a TEN-T.

Obiectivul general al acestui proiect îl reprezintă asigurarea unei stări de viabilitate adecvate a unor drumuri naționale reprezentand artere rutiere de importanta crescută (DN1, DN10, DN13C, DN24, DN2B) prin intervenții punctuale de construcție sau, dupa caz, reabilitare a unor poduri amplasate pe aliniamentul acestora.

În cadrul acestui proiect sunt cuprinse următoarele obiective de investiții:

    Pod pe DN10, peste Basca, la Cislău;

    Podul DN2B km 149+841, peste Prut, la Galați – Giurgiulești;

    Pod pe DN 13C, peste Târnava Mare la Vânători;

    Pod nou la Cosmeşti, peste Siret, pe DN 24, km 7+620;

    Pod nou pe DN24 km 105+678, la Crasna;

    Pod pe DN1, Ploiești - Brașov, km 135+332, peste pârâul Azuga, la Azuga.

Valoarea totală a  proiectului este de 207.328.494,88 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională-148.386.731,61 lei, 15% contribuția proprie 26.185.893,81lei, restul de 32.755.869,46 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

CNAIR

alecu26

Păcat ca se mazileste orice urma de inginerie și de încercare de dezvoltare a unui know how cu aceste poduri cu deschideri mici....chiar si unde e nevoie clara de deschideri mai mari.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


AlinC

Podul peste raul Mures de la Ciugud:


crystale

Salut! Despre podul de la Ulmeni (jud. Maramureș) știe cineva mai multe decât scrie prin presă?

MRS

Din weekend, la Crasna - structura e gata, insa putin personal pe santier (ambii in imagini  :( )








PS mai in fata, la Marul de Aur, DN24 a luat-o din nou la vale, cu toata interventia umb, niste valuri bune de surf..  :headbash:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

horatiu.cosma

^
O mică corecție: o structură e gata nu când se pun grinzile pe ea, ci când e suprabetonată, sunt instalate bordurile laterale, eventual e hidroizolată, asfaltată.