DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

panda80

#1305
Drumul judetean DJ201, intre Slobozia si Cosereni, era in reabilitare majora anul trecut, stie cineva daca a fost finalizat intre timp? Filmulö cuprinde sectiunea dintre Slobozia si Orezu, din Orezu am mers pe 201B pana in Lehliu-Gara.


pasadia

Vezi ca imaginile Street View sunt din mai 2023. Nu stiu exact unde sa caut, dar pare ca sunt finalizate lucrarile.

cristian_ch

Quote from: AlexxC on September 27, 2021, 10:12:45 AMCe informatii avem despre DJ504 ,segmentul lipsa de la limita judetelor Giurgiu si Teleorman?
Acest judetean reprezinta o legatura directa intre orasele Alexandria si Giurgiu,avand potentialul de a prelua ceva trafic de pe DN6.
Nici macar azi CJ Giurgiu nu a inceput ceva concret in privinta portiunii de 11 km neasfaltati intre Putineiu si limita judet Teleorman! Cand e vreme buna, se poate folosi varianta DJ 504 pana la intersectia cu DJ 504A, 4,5 km neasfaltati!


TibiV

Pentru ca @AlinC este prea modest, pun eu eu filmarea lui (superba de altfel): Transapuseana, DJ 107I, lotul 1, aproape finalizat


Dati eventualele like-uri pe contul lui @AlinC, postarea precedenta....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

trex

DJ 107I - exista undeva o harta cu acest drum si ce e gata si ce nu?

adyneamtu

Modernizare DJ552 la final
Am fost astăzi pe DJ552 de la Cetate către Craiova și mi-am adus aminte de articol.
Au terminat lucrările.


Articol GdS
Quote....
Împreună, marcăm succesul unui demers în valoare totală de aproape 52 de milioane de euro, finanțat din fonduri europene, prin Programul Operațional Regional. Prin intermediul său, a fost modernizat un drum județean cu lungimea de peste 70 de kilometri, totodată unul dintre drumurile cu cel mai intens trafic din județul nostru.
În egală măsură, acest proiect a implicat numeroase aspecte inovatoare, complexe în ceea ce privește intervențiile la structura drumului și elementele de siguranță a circulației – de la foraje la adâncimi de zeci de metri, cum au fost realizate în zona dealurilor din comuna Bucovăț, la reabilitarea podului peste râul Jiu, care nu beneficiase de astfel de lucrări din anii 1950.

De asemenea, au fost amenajate piste pentru biciclete cu lungimea totală de peste 20 de kilometri, iar trecerile de pietoni au fost prevăzute cu sisteme de iluminare și semnalizare alimentate cu panouri fotovoltaice. A existat, la vremea aceea, o competiție strânsă pentru obținerea finanțării europene și toate acestea au constituit și atuuri în favoarea proiectului nostru.
....
Nu întâmplător, întâlnirea noastră de astăzi are loc la intersecția cu un alt drum județean important, 561A, cel mai lung din Dolj, cu aproape 72 de kilometri. Și în acest caz, suntem foarte aproape de finalizarea investiției, după ce am modernizat această arteră rutieră tot cu ajutorul finanțărilor europene, prin intermediul componentei POR dedicate Strategiei Uniunii Europene pentru Regiunea Dunării, în cadrul unui proiect a cărui valoare totală se apropie de 48 de milioane de euro", a precizat președintele Consiliului Județean Dolj, Cosmin Vasile.

Investiția vine în beneficiul direct al unui areal cu peste 300.000 de locuitori, în condițiile în care Drumul Județean 552 traversează teritoriul a 10 localități: municipiul Craiova și comunele Bucovăț, Terpezița, Sălcuța, Vela, Vârtop, Orodel, Caraula, Unirea și Cetate.

adyneamtu

Modernizare DJ561A aproape de final.
Aproape aceleași firme ca pe DJ552.
Pe tronson 1 Giurgița - Moțăței mici detalii de finalizat la marcaje.
Pe tronson 2 Moțăței - Plenița(lim. Mehedinți) mai au de lucru la rigole, marcaje și semnalizare rutieră, trotuare în câteva zone, alveole autobuz.

Detaliu interesant: la trecerile de pietoni este marcaj pentru nevăzători.
Ca diferență la aceleași treceri de pietoni, limitatoarele de viteză sunt de mică înălțime pe tronson 1, mai înalte pe tronson 2.

^Pe DJ552 Cetate-Craiova nu există limitatoare de viteză, dar sunt garduri și stâlpișori pe trotuar cu nemiluita.


zeckesan

^^
QuoteDe asemenea, au fost amenajate piste pentru biciclete cu lungimea totală de peste 20 de kilometri, iar trecerile de pietoni au fost prevăzute cu sisteme de iluminare și semnalizare alimentate cu panouri fotovoltaice.
Unde sunt pistele astea pentru biciclete de pe DJ552? M-am uitat la video și nu le-am văzut nicăieri

adyneamtu

Pistele sunt pe trotuar, doar in localitati. Fiindca trotuarul se termina, uneori, brusc la iesire din localitate.
Numai ca nu stii care e pista de biciclete, care e zona pt pietoni.
N-am observat marcaje pe jos.

Captura dintr-un video de pe youtube.



Powered by API/PUM imgur uploader

pasadia


adyneamtu

S-a finalizat un tronson din DJ561B intre Padea si Valea Stanciului de catre Strade.
Calitate excelenta. Să-i vedem și pe DEx12 in 2024.

E al doilea tronson din DJ561B care este modernizat.
Tronsonul 1 dintre Segarcea si Padea e in lucru de către Trustul de Construcții Drobeta S.A. și Gidazi Prod Com S.R.L. Îl termină în 2024.

Tronsonul 3 dintre Valea Stanciului(Horezu Poenari) și Zăval(DN55A) a fost modernizat in 2012.


Detalii mai multe in Articol
QuoteTronsonul II al DJ 561B, care are 12,3 km, a fost modernizat cu fonduri europene printr-un proiect implementat de Consiliul Județean Dolj. După finalizarea lucrărilor, drumul chiar arată ca unul european. Modernizarea a costat circa 7,5 milioane de euro, lucrările fiind executate de Strade Bauunternehmung SRL, antreprenorul din Bănie angrenat, în prezent, în proiectul de finalizare a tronsonului 1 al drumului expres Craiova – Pitești.


carutasul

sunt niște zone de făcut poze cu Jiul pe acolo... :)

Cetatean

Parte din culoarul Mures nord din judetul HD ce merge de la Ilia din DN7 pana la Geoagiu Romos tot in DN7, reabilitat de 3 firme.


https://youtu.be/I04TwrQNBc8?si=MF3_KHg_ZY3bQPHN

Konter

Primele lucrări pentru reabilitarea şi modernizarea DJ 102I Valea Doftanei, judeţul Prahova – Brădet, judeţul Braşov ar putea fi demarate chiar în această primăvară de către constructorul Construcții Erbașu SA. Mai întâi pe acele tronsoane care nu fac obiectul procedurilor de expropriere.
În cadrul unei şedinţe de progres, proiectantul a comunicat că varianta finală a culoarului de expropriere pentru tronsonul de drum din judeţul Braşov a fost definitivată, incluzând şi suprafeţele de teren necesare pentru realizarea trotuarelor pe ambele părţi ale drumului din arealul localităţii Săcele.
Astfel, solicitarea primarului din Săcele privind rezolvarea problemei trotuarelor, analizată în prealabil cu conducerea Consiliului Judeţean, a fost rezolvată, iar săptămâna viitoare proiectul va intra spre avizare la comisia de circulaţie din cadrul Primăriei Săcele.

https://arenaconstruct.ro/constructii-erbasu-va-incepe-lucrarile-pe-dj-102i-valea-doftanei-bradet-chiar-din-aceasta-primavara/