DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Konter

constructor: Tancrad (lider), Oldroad Construct, Lemacons, Citadina 98

Este o mega investiție în infrastructura județului Galați, fiind vorba despre o axă rutieră care străbate județul de la nord la sud", apreciază Costel Fotea, președintele Consiliului Județean Galați.

Acesta a anunțat că a fost semnat contractul de finanțare pentru modernizarea a aproximativ 60 de kilometri de drum județean din județul Galați.
Valoarea investiției este de peste 363 de milioane de lei, finanțarea fiind asigurată prin Programul Regional Sud-Est (PRSE) 2021 – 2027.

"Este primul contract semnat în regiunea noastră pe acest program cu fonduri europene. În cadrul acestei investiții, vom moderniza de la zero aproape 60 de kilometri de drum, cu o cofinanțare de doar 2% din bugetul Consiliului Județean", a mai spus Costel Fotea.
Acest tronson funcțional, care traversează 11 comune, leagă DN 24D, din partea de nord a județului, cu DN25, în  zona satului Traian.
Lucrările vor fi executate pe ruta Bălăbănești – Bălășești – Ciureștii Noi – Ciureștii Vechi – Cotoroaia – Cerțești – Blânzi – Corod – Valea Mărului – Slobozia Conachi – Schela (ferma de la Greaca) – Șendreni (extravilan) – intersecția cu DN25 (pod sat Traian).

Este o lucrare complexă, care înseamnă consolidarea fundației drumului, lărgirea părții carosabile, modernizarea a 12 poduri și a peste 1.000 de podețe.

De asemenea, în cadrul acestei investiții vor fi:
* amenajate 24 de staţii de autobuz şi alveole aferente transportului public de persoane
* construite trotuare pe o suprafață de aproximativ 23.000 mp
* amenajate piste de biciclete pe o lungime de peste 5 km
* realizate șanţuri betonate în zonele de intravilan și rigole carosabile pentru colectare a apelor pluviale în zonele centrale ale localităților
* montați peste 8 kilometri de parapeți de siguranță.

"Mai mult, am obținut bani europeni și pentru împădurirea a aproape 60 de hectare de teren, pentru reducerea efectelor poluării. Împăduririle vor avea loc pe terenuri degradate de la Bălăbănești și dintre Valea Mărului și Corod. Partea de proiectare tehnică este gata, la fel și licitația pentru desemnarea constructorului, astfel că, în cel mai scurt timp, vom emite ordinul de începere a lucrărilor", a explicat președintele Consiliului Județean Galați.

https://arenaconstruct.ro/mega-investitie-in-infrastructura-judetului-galati/

tom_sawyer

𝐏𝐫𝐞𝐦𝐢𝐞𝐫𝐚̆ 𝐩𝐞 𝐝𝐫𝐮𝐦𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐝𝐢𝐧 𝐣𝐮𝐝𝐞𝐭̦𝐮𝐥 𝐆𝐚𝐥𝐚𝐭̦𝐢 │𝐒𝐞𝐧𝐳𝐨𝐫𝐢 𝐢̂𝐧 𝐚𝐬𝐟𝐚𝐥𝐭 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐦𝐨𝐧𝐢𝐭𝐨𝐫𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐭𝐫𝐚𝐟𝐢𝐜𝐮𝐥𝐮𝐢

Este un proiect pilot, pe care îl vom implementa pe drumurile județene din zona transfrontalieră, respectiv pe DJ 242E Băneasa – Roșcani – Oancea și DJ 242D Băneasa – Suceveni – Rogojeni, cele două drumuri fiind intens folosite pentru transportul mărfurilor din și către Republica Moldova.

Senzorii vor ajuta la monitorizarea volumului de trafic și verificarea tonajului, iar stațiile meteo vor indica viteza vântului, cantitatea de precipitații și temperatura exterioară, precum și temperatura la nivelul părții carosabile, pentru a putea interveni preventiv în cazul în care sunt condiții de formare a gheții pe partea carosabilă.

Valoarea acestei investiții este de aproximativ 1,2 milioane de euro, proiectul urmând să fie depus în cadrul Programului INTERREG NEXT România - Republica Moldova.

facebook.com/presedintecjgalati/

Konter

În această primăvară va fi dat ordinul de începere a lucrărilor de modernizare a drumului județean DJ 606 A, Breasta – limita județul Mehedinți.
Lucrările vor fi efectuate pe o lungime de 25 de kilometri.
Traseul drumului ce urmează să fie reabilitat este: Scăiești – Valea lui Pătru – Salcia – Argetoaia – Iordăchești – Piria – limita cu județul Mehedinți.
Contractul de execuție a lucrărilor a fost semnat cu asocierea Domarcons SRL și Alpha Construct Sistem SA, care a concurat cu alți cinci ofertanți.
Cosmin Vasile președintele consiliului județean Dolj, a menționat că principalele intervenții presupun atât lucrări de structură, cât și operațiuni pentru asigurarea condițiilor de trafic în siguranță: lărgirea benzilor de circulație, schimbarea covorului asfaltic, montarea parapeților de siguranță și semnalizare corespunzătoare, amenajarea scurgerilor apelor pluviale, a stațiilor de autobuz, a parcărilor și a accesurilor la proprietăți.
Proiectul de modernizare și reabilitare este finanțat din Programul Național de Investiții ,,Anghel Saligny" și are o valoare a lucrărilor de peste 92 de milioane de lei.
"Tot cu bani din PNI, suntem în curs de a pregăti intervenții pentru stoparea alunecărilor de teren, în dreptul localității Mihăița, pe același drum județean, DJ 606A" a explicat Cosmin Vasile, președintele consiliul județean Dolj.

https://arenaconstruct.ro/vor-incepe-lucrarile-de-modernizare-a-25-km-din-dj-606a/

SB76UFO

DJ 106 B Șura Mică – Ocna Sibiului – Loamneș – Țapu are 35 de kilometri modernizați ,,ca la carte"
În 26 de luni, toți cei 35 de kilometri ai DJ 106 B, care leagă comuna Șura Mică de localitatea Țapu, au fost reabilitați de Consiliul Județean Sibiu, printr-o investiție de 150,35 milioane de lei.

Nu doar suprafața drumului a fost modernizată, de importante beneficii bucurându-se și locuitorii satelor tranzitate de drumul județean, cărora le-au fost amenajate trotuare și accese către proprietăți.

În plus, drumul a devenit mai sigur întrucât suprafața de rulare a fost mărită cu 0,5 m pe fiecare direcție de deplasare, a fost înlocuit sistemul de lise, parapeți metalici și semnalizare, iar terenul a fost consolidat în zonele cu risc de alunecare.

Principalele lucrări executate sunt:

reabilitarea fundației și turnarea de covor asfaltic pe 35 de km

construirea a 2 poduri noi;

reabilitarea a 5 poduri existente;

amenajarea a 141 de accese spre drumuri laterale;

amenajarea a 659 de accese către proprietăți;

13,7 mii mp de trotuare;

relocarea de rețele de utilități publice: gaz metan, distribuție energie electrică;

rigole carosabile, în interiorul localităților – 11,5 km;

33,4 km șanțuri betonate și din pământ, pentru preluarea apelor pluviale.

Lucrări de consolidare:

foraje ce au acumulat 3,4 km;

montarea a 297 de piloți de stabilizare, din beton armat;

realizarea de blocaje din piatră împănată (8.700 mc);

ziduri de sprijin pe o lungime de 1,8 km;

6,8 km de lucrări de drenaj.

Durata medie de deplasare pe drumul reabilitat a scăzut cu 30%, acesta fiind deja preferat de cei care călătoresc din Sibiu în direcția Blaj, renunțând la ,,clasica" variantă care trecea prin Copșa Mică.

,,Prin această investiție nu am construit doar un drum, ci am reușit să îmbunătățim și condițiile de trai pentru oamenii din Șura Mică, Loamneș, Hașag, Soroștin și Țapu. Acum au trotuare, accese îmbunătățite către case și grădini, rigole pentru preluarea apelor pluviale. Am avut întâlniri în teren cu mulți dintre aceștia și, împreună cu colegii din echipa de proiect și cu constructorul, am găsit acele soluții care să le aducă un plus de confort oamenilor, respectând totodată normele de siguranță rutieră", a declarat Daniela Cîmpean, președinta Consiliului Județean Sibiu.

Lucrările de modernizare au fost executate de SC ,,Drumserv" SA Târgu Mureș, banii fiind asigurați din finanțările europene nerambursabile obținute de Consiliul Județean Sibiu prin Programul Operațional Regional 2014-2020, fonduri naționale nerambursabile și din bugetul propriu al Județului Sibiu.




© CJ Sibiu

© CJ Sibiu

© CJ Sibiu

© CJ Sibiu
Tribuna
"Prostia este eternă și invincibilă"

voicul

https://www.facebook.com/watch?v=972473394483421

Vă las aici imagini cu podul din Lipia, comuna Gruiu, de pe DJ101B, care face conexiunea cu județul Ialomița.
A fost pentru prima dată în ultimii 20 de ani când am construit un pod de la zero în Ilfov. Am dărâmat vechiul pod și în locul lui l-am făcut pe acesta. Mai mult, l-am redat circulației cu șase luni înainte de termenul prevăzut în contract.
Podul are trotuare de un metru, pe ambele părți, pentru ca pietonii să poată traversa în siguranță, parte carosabilă de aproape 8 metri și o lungime de aproape 80 metri.

tom_sawyer

#1325
Fostul drum de pământ DN7D, finanțare prin programul Anghel Saligny (bugetul de stat):

Ne pregătim de licitația pentru proiectare și execuție a drumului din Țara Loviștei!

[...]Tot astăzi, am fost la Ministerul Dezvoltării, unde m-am întâlnit cu domnul secretar de stat Alexandru Stoica, care ne-a înmânat contractul de finanțare pentru această investiție mult așteptată de vâlcenii din Țara Loviștei.

Proiectul, în valoare totală de cca 180 milioane lei, cuprinde modernizarea DJ 703 H, drum care porneşte de la limita cu județul Argeș și traversează comunele Perișani, Titești, Boișoara și Câineni, până la intersecția cu DN 7.

Prin proiect, pe lângă asfaltarea celor 31,6 km cât măsoară drumul, se vor reabilita și cele 11 poduri aflate pe traseu, se vor amenaja drumurile laterale, podețe de acces către proprietăți, rigole betonate, parcări și altele, astfel încât să avem un drum modern, de la un capăt la altul.

Urmează procedura de licitație pentru proiectare și execuție. Termenul de finalizare a proiectului este de 3 ani și 5 luni (din care 5 luni - proiectare și 3 ani – execuția lucrărilor).

facebook președinte CJ Vâlcea


Google Maps

Leo-Ph

Cineva din zona Vatra Dornei sau Toplita ne poate spune care este stadiul lucrarilor de modernizare la  drumul judeţean 174C, tronsonul Panaci – Bilbor?

tom_sawyer

Consiliul Judeațean Alba a recepționat vineri lucrările la lotul I al drumului Transapuseana, sau Transalpina de Apuseni, care va lega Abrud de Autostrada A 10 Sebeș – Turda, peste munte la nodul de la Aiud. Lotul al doilea va fi terminat în luna august.

Drumul va lega o serie de localități din Munții Apuseni: va străbate Aiudul de Sus – Râmeț – Brădești – Geogel – Măcărești – Bârlești Cătun – Cojocani – Valea Barnii – Bârlești – Mogoș – Valea Albă – Ciuculești – Bucium – Izbita – Coleșeni – Bucium Sat și ajunge în Bucium Cerbu, aproape de Abrud.

Totuși, dincolo de aspectul turistic, principala lui utilitate va fi aceea că va lega Munții Apuseni de nodul de autostradă de la Aiud.

Drumul a fost denumit inițial "Transalpina de Apuseni"  și ulterior redenumit de Consiliul Județean "Transapuseana". Instituția a depus la OSIM un dosar pentru înregistrarea și protejarea mărcii cu scopul de a fi utilizată turistic.

"Vin cu o veste foarte bună! Astăzi, a avut loc recepția lucrărilor pe lotul 1 al Transapusenei care totalizează nu mai puțin de 43 de kilometri. Un drum de poveste, emblematic pentru județul Alba și pentru România" a transmis vicepreședintele Consiliului Județean Alba, Marius Hațegan, într-o postare pe Facebook.

g4media.ro

facebook.com/marius.hategan.31























Powered by API/PUM imgur uploader

carutasul

În încercarea de a scăpa de coada de pe DN6 am intrat la Vitănești pe DJ506 pentru că gmaps dădea și pe acolo un traseu spre Giurgiu (acum dacă tot am A0 aproape...), însă când m-am apropiat de DJ504 aplicația a început să se răzgândească. Am aflat ulterior și de ce, DJ504 e "drum închis". Nu știu care e povestea lui, e cumva asfaltat doar de Teleorman dar nu și de Giurgiu? Pe gmaps cam așa apare. Aș fi putut merge spre Zimnicea dar mi s-a părut un ocol cam mare și m-am întors. Probabil cu tot ocolul aș fi ajuns mai devreme, am prins coadă mult mai mare decât prognoza waze...

cristian_ch

DJ 504 e asfaltat doar pana la limita judetului Teleorman, cei din Giurgiu nu catadicsesc sa asfalteze macar 4,5 km pana la intersectia cu DJ 504A, pana la Putineiu ar fi inca 7 km! Ar fi cea mai scurta varianta intre Alexandria si Giurgiu, in jur de 50 km! Acum, cel mai scurt drum asfaltat complet e prin Vitanesti-Razmiresti-Toporu-Giurgiu,DJ 506/DJ 506A/DJ 503 s-a asfaltat DJ 503 in Giurgiu in sfarsit!

carutasul

am ajuns acum vreo 10 ani într-o situație similară prin zona Toporu direct în Evul Mediu și n-am mai avut curaj să încerc traseul, dacă zici că s-a asfaltat încerc data viitoare :)

marinul

Cateva imagini de langa Padiș unde se termină asfaltul. Au fost scoși la licitație si cei 10 km intre Padiș si Ic Ponor rămași la stadiul de drum forestier


Licitație lansată: 30.04.2024
Modernizarea DJ763 Padiș – Ic Ponor
Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2024
Valoare totala estimata: 88.436.141 lei, fara tva
Durata contractului: 18 luni executie si 36 de luni perioada de garantie a lucrarilor
Finantare: Programul Operational Regional - POR-V

cristian_ch

#1332
@carutasul
E asfaltat de anul trecut, l-am folosit de cateva ori! Inca nu e marcat si mai e un pod unde se circula pe o banda, nefiind terminat!

C0ndu

^Deci DJ504 este asfaltat şi în judeţul Giurgiu?

carutasul

Nu 504! De 503 spunea. Poate o să fac o "recunoaștere" cândva să văd. 504 e cel de care ziceam că e "drum închis".