News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

Nu fi si tu pesimist. Daca trebuie detonam pasajul ala de la sud de Predeal (peste CF) si sa vezi atunci ca vor functiona serviiile RO-LA.

frunzaverde

Un pas important in transparenta CFR SA, atat pentru potentiali operatori/transportatori cat si pentru publicul general.

BAR-urile, adica buletinele de avizare restrictii, adica documentele care arata unde sunt restrictii si cat de severe sunt ele, sunt publice, pentru prima oara:

http://cfr.ro/index.php/ct-menu-item-105/ct-menu-item-116

Combinate cu livretele, arata starea la zi, in detaliu, a infrastructurii CFR.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

#107
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/3357-26-decembrie-2016-circulatie-conditii-speciale-predeal-darste

Quote
Comunicat de presa
București, 26 decembrie 2016

Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA informează că circulația feroviară pe segmentul Dârste – Predeal se desfășoară în condiții speciale, de tip cale liberă pe anumite intervale de stații, din cauza unor deranjamente identificate la anumite componente ale sistemelor de semnalizare și de alimentare cu energie electrică a liniei de contact.

Echipele de intervenție desfășoară și la această ora lucrări de remediere a acestor deranjamente și de înlocuire a izolatorilor și siguranțelor astfel încât traficul să poată fi reluat în condiții normale de circulație.


Menționăm faptul că circulația feroviară nu este închisă dar se prelungesc timpii de parcurs pe întregul segment Dârste – Predeal unde, în paralel cu asigurarea circulației, se execută și lucrări de reparații.

CFR SA cere scuze călătorilor pentru disconfortul creat de întârzierile înregistrate în graficul de circulaţie şi vă asigurăm că se depun toate eforturile pentru remedierea situației.

UPDATE
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/3358-26-decembrie-2016-update-ora-19-30-circulatie-conditii-normale-predeal-timisu-de-sus-diesel-timisu-de-sus-darste
Quote
COMUNICAT DE PRESĂ
București, 26 decembrie 2016

UPDATE, ora 19.00

Trenurile circulă în condiții normale de trafic pe ambele fire între Timisu de Sus și Predeal, iar între Timisu de Sus și Dârste cu tracțiune Diesel, pe firul I.

Începând cu ora 19.00  traficul feroviar pe Valea Prahovei se desfășoară în condiții normale pe ambele fire de circulație pe intervalul de stații Predeal – Timișu de Sus, iar pe segmentul Timișu de Sus – Dârste trenurile sunt tractate pe firul I cu locomotive Diesel.

Din direcția Brașov  4 trenuri vor ajunge cu întârziere în București Nord: R 14036, R 3008, IR 15934, R 14038

Menționăm faptul că reînscrierea în circulație s-a făcut în funcție de rangul trenurilor.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

StefanD_

#108
Cum adica "fara inductori", s-au furat?

Livretul amintit mai sus de frunzaverde: https://www.docdroid.net/5iLzgm4/livret-central-complet-2017-3.pdf.html

Ionut

Biletele de tren se vor ieftini din ianuarie, ca urmare a reducerii TVA

Biletele de tren se vor ieftini din ianuarie 2017 ca urmarea a reducerii TVA de la 20% la 19%, informează CFR Călători printr-un comunicat. "CFR Călători informează că, din data de 1 ianuarie 2017, ca urmare a intrării în vigoare a prevederilor Codului Fiscal privind reducerea TVA de la 20%, la 19%, tarifele biletelor de tren vor fi ajustate corespunzător. Pentru anumite zone km, tarifele pot rămâne neschimbate", precizează reprezentanţii companiei.

Capital

TibiV

Cristi, astia de la CFR sunt dusi cu capul...

In comunicatul lor, ei incep cu
Quote
Pe relațiile Constanța-Mangalia și Medgidia-Tulcea, din cauza rafalelor puternice de vând, CFR Călători a introdus tracțiune Diesel.

Citeste si cruceste-te !... :lol:
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/3380-31-decembrie-2016-trafic-feroviar-adaptat-la-conditii-meteo-nefavorabile
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mr.L

Nu stiu cine e dus cu capul in conditiile in care pe Medgidia-Tulcea Oras avem Desiro pe post de regio, iar pe Mangalia-Constanta automotor Malaxa.

Acum ća nu stie toata lumea ca automotoarele astea nu fac si tractiune Diesel, asta e partea a doua. Će ne mai plače sa ne dam ću parerea chiar atunci cand nu ne pricepem.
Daca ranane Desiro in camp, ću će il impingi, ću carul ću boi?

TibiV

Hai, lasa-ne si nu ii mai mangaia pe crestet, ca sunt copii buni...

Chiar nu ma intereseaza cum anume este transmis cuplul motor la roti.
Nu conteaza ca este LDH, LDE sau automotor.
Arde motorina si scote fum ?
Inseamna ca nu este electric. Este Diesel.

Iar daca tu, "CFR-ul in persoana", dai un comunicat din asta (din care se poate intelege ca pe vreme buna ai tractiune electrica, dar acum ca vremea este nashpa ai dat jos catenara si ai bagat Diesel...) nu te mira ca esti luat "in balon".

Daca faci un comunicat de presa, nu il faci pentru inginerii de CF, il faci pentru presa.
Si nici jurnalistii, nici publicul, nu trebuie sa stie ca un anumit tip de material rulant "face/nu face tractiune Diesel".


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mr.L

#113
TibiV, daca nu stii sa faci diferenta intre un automotor si tractiune (locomotiva diesel), de ce vrei sa faci bascalie de un comunicat corect al celor de la CFR?

strainu

#114
Pentru că un comunicat de presă este destinat presei și implicit publicului și chiar dacă este corect din punct de vedere al jargonului feroviar, nu transmite informația corectă și completă către destinatarii mesajului (ba chiar sugerează ceva incorect), după cum a explicat și TibiV. Acolo trebuia precizat explicit că au fost introduse locomotive diesel care să tracteze automotoarele (dacă am dedus eu corect).
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

TibiV

#115
Quote from: mr.L on December 31, 2016, 09:06:39 PM
TibiV, daca nu stii sa faci diferenta intre un automotor si tractiune (locomotiva diesel), de ce vrei sa faci bascalie de un comunicat corect al celor de la CFR?

Hmmm...

Automotorul o fi chestia aia care merge pe sine si nu are locomotiva ?...  :o
Sau aia in care pasagerii calatoresc in locomotiva, ca li s-au instalat scaune si acolo ?...

Si, evident, eu consider (ca un nepricepu ce sunt...) ca o rama este marginea aia de lemn de la tablouri si poze... :D

Hai, acum pe bune....
Ai inteles exact ce am spus.
Un comunicat de presa trebuie sa fie clar nu pentru cei de meserie - ca atunci ajungea o nota de serviciu...

Si daca suntem doi aici (cristi5 si cu mine) carora ni s-a parut cel putin neclara formularea CFR-ului, tu ce mai vrei ?
Sa il cautam si pe al treilea care sa constate ca unul a baut prea mult fara sa mai astepte sampania de la miezul noptii?

:cheers:

LE
Uite ca l-am gasit si pe al treilea... :)
Multumesc, strainu !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Eu am inteles ca in noaptea asta mecanicii nu se mai incalzesc cu coniac Malaxa :)

Hai gata cu cearta. aveti timp la anul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mr.L

#117
@TibiV

Eu zic sa păstrezi regulile de bun simt pe acest forum, cunosc foarte bine specia de useri de acest gen care atunci cand nu au argumente recurg la jigniri.
In caz ca e prea greu sa întelegi, doar gândeste-te ca din 20 de milioane de oameni carora li se adresează comunicatul, nici macar 3% din ei nu stiu ce fel de linii sunt, daca sunt electrificate sau nu.

frunzaverde

#118
Hai sa lamurim prostia:

Quote from: DEX 2009
Tracțiune = Acțiunea de exercitare a unei forțe asupra unui vehicul pentru a-l aduce și a-l menține în stare de mișcare; forță care pune în mișcare un vehicul, un sistem tehnic etc.

Deci, indiferent ca in jargonul CFR automotoarele nu "fac tractiune", conform dictionarului, automotoarele au tractiune diesel, intocmai cum masinile au "tractiune fata".

Quote from: gruiarew on December 31, 2016, 11:10:26 PM
Eu nu pricep altceva... Vara e restricţie că se încălzeşte şi se îndoaie şina... Dar iarna? Face polei şi alunecă trenul sau cum? 5km/h e la o plimbare prin parc...

Singura explicatie este ca respectivul segment de linie are defecte majore cunoscute, si, la temperaturi reduse, exista riscul ca defectele sa duca la ruperea sinelor si deraiere.

In mod normal operarea la temperaturi in sina de -10 C nu ar trebui sa afecteze vitezele de circulatie.

Mai mult, cea mai mica temperatura inregistrata la cea mai apropiata statie meteo de langa Timisoara (Aeroport Giarmata) a fost de -9 C, intre orele 4 si 8 dimineata pe 31 (astea fiind cele mai mici temperaturi de pe 27 pana azi), nejustificand vreo actiune daca starea tehnica a sinelor era normala. Temperatura in sina nu are cum sa fie mai scazuta decat cea din aer.

Quote from: gruiarew on December 31, 2016, 11:10:26 PM
În altă ordine de idei şi alea diesel îs tot electrice "la roată" până la urmă. Şi chiar nu înţeleg cu ce mă ajută pe mine ca şi călător să ştiu că mă "trage curentul" sau că merge pe motorină?

Nu e interesant absolut deloc pentru publicul calator; o varianta mult mai utila ar fi fost:

1. "Din cauza vremii nefavorabile si starii liniei am fost nevoiti sa impunem o restrictie temporara de 5 km/h intre statiile X si Y pe o distanta de x km si z metri. Estimam ca urmatoarele trenuri vor ajunge cu urmatoarea intarziere la destinatie:

IR yyyy Timisoara - Bucuresti: Lugoj + 20 minute (aprox. xx:yy in loc de zz:tt), Caransebes + 18 minute (aprox. qq:mm in loc de uu:nn) ....
IR xxxx ....
R  aaaa ....

Conexiunile cu urmatoarele trenuri :
Conexiunea trenului yyyy cu IR bbbb in Bucuresti spre Iasi nu se va putea garanta. Pasagerii care au bilete pe acel tren vor fi mutati pe trenul XXXX cu plecare la orele.
...

Bazat pe progrnoza meteorologica curenta, estimam ca restrictia va fi ridicata la ora XX in data de YY/astazi.

Calatorii care doresc anularea calatoriei pot face asta adresandu-se...

Calatorii care doresc folosirea altui tren pot preschimba biletele la gara, la numarul de telefon XXX sau pe site-ul cfr calatori. Rezervarile de loc se preschimba gratuit. Informatii legate de conexiuni alternative se pot obtine...

2. Anuntam ca din cauza vremii nefavorabile (viscol si ninsori abundente), pentru preintampinarea inzapezirii si eventualelor intarzieri datorate blocarii circulatiei, am decis inlocuirea automotoarelor cu trenuri (formate din locomotive si vagoane) pe liniile: XXX, YYY, ZZZ. Trenurile circula dupa orar normal.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

@frunzaverde,
nu te agita prea tare.

Pur si simplu mr.L are o chestie personala cu mine, ii "pute" orice spun eu si sare ca ars la orice postare pe feroviar...
Nu-i bai.
Fiecare are dreptul sa se manifeste conform propriului caracter...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)