News:

.

Main Menu

Traficul feroviar in direct

Started by TibiV, December 29, 2016, 12:48:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

COMUNICAT DE PRESĂ
Bucureşti, 29 decembrie 2016

UPDATE, ORA 11.45
Circulaţia feroviarăs-a redeschis începând cu ora 11.30 pe firul II între staţiile Săhăteni - Ulmeni (Reg CF Galaţi). Trenul R 5006 va ajunge la destinaţie cu întârziere. Firul I în continuare închis pânăla scoaterea autoturismului şi verificarea infrastructurii.

UPDATE, ORA 10.50
Circulaţie feroviară oprită temporar pe două intervale de staţii de pe raza regionalelor CF Braşov şi Galaţi:

- ora 10.30, între staţiile Vânători şi Mureni (Reg. CF Braşov), după ce un autoturism a derapat de pe şosea şi a ajuns în gabaritul căii ferate. A fost rupt un stâlp de înaltă tensiune care asigură alimentarea cu energie a liniei de contact.
La ora producerii evenimentului niciun tren nu circula în zona respectivă. Personalul feroviar este la locul evenimentului.

- ora 10.30, între staţiile Săhăteni - Ulmeni (Reg CF Galaţi) şoferul unui autoturism nu a respectat semnalizarea luminoasă de la trecerea la nivel cu calea ferată, km 104+530, şi a fost lovit de trenul R 5006. În urma impactului plugul locomotivei a fost rupt.
La faţa locului au ajuns reprezentanţii ISU şi personalul feroviar.

Circulaţia trenurilor este adaptată la condiţiile meteo pe întreaga reţea feroviară. Din cauza temperaturilor scăzute înregistrate la nivelul solului se menţine restricţia de vitezăde 5 km/h introdusă în cursul dimineţii pe intervalele de staţii Jena - Căvăran şi Lugoj – Jabăr (SRCF Timişoara), trenurile circulând pe porţiunile respective sub atenta supraveghere a personalului feroviar.

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/3365-29-decembrie-2016-update-ora-11-45-circulatie-feroviara-adaptata-la-conditii-meteo-pe-intervalele-de-statii-jena-cavaran-si-lugoj-jabar

PS
Ionut, poate ar trebui un topic gen "Traficul in direct" si pe Feroviar...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

S-a rezolvat. Bine ar fi daca am fi la curent cu traficul feroviar... ca intarzieri si probleme sunt cu nemiluita.

vancouver

Aici puteti fi la curent cu traficul feroviar pentru orice tren aflat in circulatie sau care a circulat in ultimele 24 de ore:

http://appiris.infofer.ro/MytrainRO.aspx
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

http://m.ziare.com/stiri/locomotiva-unui-tren-a-deraiat-in-harghita-traficul-feroviar-este-oprit-intre-izvorul-muresului-si-izvorul-oltului-1448467

Spre sfarsitul articolului mai avem:
- RemeteMare-TimisoaraEst 5 km/h...
- Constanta-Mangalia si Medgidia-Tulcea: tractiune Diesel, de parca ar exista vreo alternativa? Abur?

Ionut

CFR Infrastructură: Circulația trenurilor se desfășoară normal;
toate restricțiile de viteză pe calea ferată au fost ridicate


Toate restricțiile de viteză pe calea ferată au fost ridicate, iar circulația trenurilor se desfășoară în condiții normale de trafic pe întreaga rețea, a anunțat CFR Infrastructură pe pagina sa de Facebook.

Anterior, a fost redeschis și traficul feroviar între stațiile Izvorul Mureșului și Izvorul Oltului. Acesta a fost închis sâmbătă, începând cu ora 6:00, după ce locomotiva trenului R 4504 a deraiat de o osie. Pentru continuarea călătoriei, pasagerii trenului R 4504 au fost transbordați cu mijloace auto, iar trenurile înscrise în grafic pentru prima parte a acestei zile au circulat pe ruta ocolită Brașov-Teiuș-Războieni-Cluj Napoca. De asemenea, pe secțiile Craiova, Brașov și Timișoara s-a circulat sâmbătă cu restricție de viteză, din cauza temperaturilor scăzute înregistrate la nivelul solului, astfel: Gura Motrului — Turceni, fir I (SRCF Craiova), Govora — Râureni, fir I (SRCF Craiova), Apața — Augustin (SRCF Brașov) și Remetea Mare — Timișoara Est (SRCF Timișoara). Probleme s-au înregistrat și pe secțiile Călărași — Turda (SRCF Cluj) și Cojocna — Apahida (SRCF Cluj), unde s-a circulat pe un singur fir (firul 1). În plus, pe relațiile Constanța-Mangalia și Medgidia-Tulcea, unde au fost rafale puternice de vânt, CFR Călători a introdus tracțiune Diesel.

Agerpres

Ionut

Traficul feroviar este deschis la această oră pe toate magistralele de cale ferată, urmând ca în perioada următoare acesta să fie adaptat la condiţii meteo de vreme nefavorabilă. Comandamentul Central de Iarnă şi comandamentele teritoriale de iarnă ale CFR SA sunt activate pentru următoarea perioadă, în care au fost anunţate fenomene meteo nefavorabile. Dispeceratele funcţionează în dispozitive complete, regionalele de cale ferată fiind dotate cu utilaje de intervenţie - drezine pantograf şi pluguri de zăpadă - necesare în orice situaţie de urgenţă. Personalul feroviar activat va acţiona, funcţie de evoluţia acestor fenomene meteorologice, cu utilaje speciale de intervenţie, astfel:

● 1.400 salariaţi – mobilizati pentru permanenţa activităţii de deszăpezire;
● 33 pluguri (15 hidraulice si 18 simple) - pentru deszăpezirea liniilor;
● 118 mijloace de intervenţie (drezine şi utilaje multifuncţionale) - pentru remedierea deranjamentelor apărute la liniile CF;
● 71 drezine pantograf - pentru intervenţii la linia de contact.

CFR Infrastructura

Ionut

LISTA trenurilor CFR ANULATE din cauza ZĂPEZII.
Se va circula în condiţii de iarnă

LISTA TRENURILOR ANULATE

Circulația trenurilor de pasageri se va desfășura în condiții de iarnă, în perioada următoare, ca urmare a fenomenelor meteo prognozate de meteorologi, a anunțat, joi, CFR Călători. În schimb, pe 6 ianuarie 2017, 34 de trennuri CFR vor fi ANULATE. În acest interval, de pe ruta Medgidia — Tulcea au fost retrase automotoarele și introduse locomotive diesel cu vagoane și pluguri întărite.

'De asemenea, ne-am organizat cu locomotive diesel și în alte locații feroviare, în situația în care circulația cu automotoare va fi dificilă. Depozitele de combustibil sunt asigurate cu combustibilul necesar, iar stațiile de pre-încălzit vagoane funcționează la parametri normali. Au fost pregătite locomotive Diesel de rezervă, au fost suplimentate echipele de intervenție, iar garniturile de tren sunt verificate înainte de plecarea în cursă. În situația apariției unor defecțiuni la instalația electrică/de încălzire, pe fondul temperaturilor foarte scăzute, personalul de tren va redistribui călătorii, în măsura posibilităților, în alte vagoane', se menționează în comunicatul CFR Călători.

"Personalul feroviar este la dispoziția pasagerilor, oferindu-le asistență în gări și la bordul trenurilor. Măsurile operative întreprinse în această perioadă de angajații feroviari au ca principal scop circulația trenurilor în condiții de siguranță și menținerea legăturilor feroviare între localitățile mari. Cu toate că pentru data de 6 ianuarie a.c. s-a luat decizia anulării unor trenuri pe ruta București — Constanța și retur, legătura feroviară este menținută cu celelalte trenuri rămase în graficul de circulație. Mai multe trenuri Regio vor fi anulate în data de 6 ianuarie (...) Modificările vor fi publicate pe toate canalele noastre de comunicare", anunţă compania de transport feroviar.

B365

Harry

Am si eu o intrebare pentru CFR. Cat  de CRETIN sa fi cand vezi care e situatia de afara, sa lasi s aplece un tren dinspre Bucuresti spre Constanta? A plecat la ora 10:00 si abia la ora 16:00 a ajuns la Cernavoda...

Andi

Pai probabil a fost tren care sa circule indiferent de conditii pt eventualii calatori care aveau nevoie sa ajunga la Constanta. Celelalte nu au circulat si abia la 16 a plecat un tren suplimentar. Intarzierea acumulata a fost cauzata de asteptarea plugului antemergator sa ajunga in statia urmatoare.

TibiV

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1450073981694132&id=894054857296050

Bucureşti, 11 ianuarie 2017

UPDATE, ora 12.52

În acest moment avem în staţionare temporară la intrare în Capitală doar 6 trenuri de călători, acestea urmând să fie înscrise pentru garare pe liniile din staţia Bucureşti Nord.

Personalul feroviar intervine şi la această oră la intrare în Gara de Nord pentru deszăperirea aparatelor de cale pe tot complexul de linii care asigură intrarea şi expedierea garnituilor în şi din staţie.

Deoarece intervenţiile pentru asigurarea fiecărui parcurs de intrare/expediere din Gara de Nord se operează individual pentru fiecare tren în parte, trenurile staţionează temporar în parcurs, astfel încât personalul feroviar să poată interveni pentru deszăpezirea şi curăţarea aparatelor de cale şi a liniilor.

UPDATE, ora 11.40

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a suplimentat numărul personalului care intervine la această oră pentru deszăperirea aparatelor de cale pe tot complexul de linii care asigură intrarea şi expedierea garnituilor în şi din Gara de Nord.

Deoarece intervenţiile pentru asigurarea fiecărui parcurs de intrare/expediere din Gara de Nord se operează individual pentru fiecare tren în parte, trenurile care trebuie să ajungă în Gara de Nord staţionează temporar în parcurs, astfel încât personalul feroviar să poată interveni pentru deszăpezirea şi curăţarea aparatelor de cale şi a liniilor. De asemenea, există dificultăţi şi în pregatirea garniturilor şi scoatrea lor la peron pentru înscrierea în circulaţie.

Deoarece şi la expediere trenurile înregistrează întârzieri călătorii sunt rugaţi să se informeze înainte de a pleca la drum în legătura cu orele de sosire şi de plecare a garniturilor din gări.

Călătorii pot verifica informările actualizate permanent pe pagina de facebook https://www.facebook.com/cfrinfrastructura sau pe site-ul companiei www.cfr.ro, administratorul infrastructurii feroviare, accesând următoarele link-uri:

Camere web – tabele cu orele de sosire/plecare din gările Bucureşti Nord, Craiova, Timişoara, Braşov şi Iaşi http://www.cfr.ro/.../content/article/2-uncat.../2273-camere-web
Trenul meu - informaţii despre trenurile aflate în circulaţie. Numărul trenului va fi scris în câmpul aferent şi se va apăsa butonul Informaţii tren http://www.cfr.ro/index.php/cauta-tren
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3413-18-ianuarie-2017-magistralele-feroviare-deschise-circulatie-feroviara-adaptata-la-conditiile-meteo

Quote
Circulaţie feroviară adaptată la condiţii meteo nefavorabile
Bucureşti, 18 ianuarie 2017

CFR SA, administratorul infrastructurii feroviare, intervine la această oră cu pluguri pentru deszăpezire pe 5 intervale de staţii din sud-estul ţării, astfel încât circulaţia trenurilor să se desfăşoare în condiţii de siguranţă. La această oră se înregistrează temperaturi la nivelul şinei cuprinse între -13 şi -3 grade C, în anumite judeţe din sudul și sud-estul țării fiind de asemenea semnalate intensificări ale vântului de până la 70 km/h.

Traficul feroviar este operațional pe toate magistralele de cale ferată, iar trenurile înscrise în circulaţie de operatorii de transport feroviar de călători asigură legătura cu toate zonele ţării.

Utilajele de deszăpezire acţionează la această oră pe secţiile:
- Videle - Giurgiu
- Fundulea - Săruleşti (fir II)
-Ţăndărei - Slobozia
- Medgidia - Tulcea
- Feteşti – Lehliu
- Ciulniţa-Călăraşi

În jumătatea de sud a ţării, pe următoarele intervale de staţii condiţiile meteo nefavorabile impun înscrierea în circulaţie doar a trenurilor tractate cu locomotive Diesel (DHC, DA sau GM):
Urziceni-Slobozia
Alexandria - Zimnicea
Roșiori Est-Tr. Magurele
Caracal-Corabia
Ciulniţa-Călăraşi
Constanţa-Mangalia
Medgidia-Tulcea Oraş

Toate aceste măsuri sunt necesare din considerente de siguranţă şi pentru continuitate în traficul feroviar pe întreaga reţea.

Operatorul naţional de transport feroviar de călători, CFR Călători, a anulat pentru ziua de 18 ianuarie 35 trenuri Regio şi Interregio, călătorii având însă la dispoziţie alte garnituri care circulă pe aceleaşi relaţii.

CFR SA menţine permanent legătura cu toţi operatorii de transport feroviar de călători şi de marfă (OTF) astfel încât, funcţie de evoluţia vremii, traficul feroviar să fie asigurat pe toate magistralele feroviare. În situaţia în care sunt necesare modificări de grafic, toţi operatorii de transport feroviar de călători sunt avizaţi, astfel încât aceştia să poată publica pe site-urile proprii informaţii actualizate despre trenurile înscrise în grafic.

Recomandări:
Călătorii sunt rugaţi să consulte permanent site-urile operatorilor de transport feroviar de călători pentru informații actualizate despre trenurile înscrise în circulație sau despre trenurile anulate:

CFR Călători (operator național)
http://www.cfrcalatori.ro/

SC Regiotrans SRL Brasov (operator privat)
http://www.regiotrans.ro/anunturi/

SC Interregional SRL (operator privat)
http://www.viaterraspedition.ro/

SC Transferoviar Calatori SRL (operator privat)
https://www.transferoviarcalatori.ro/

SC Softrans SRL (operator privat)
http://www.softrans.ro/

Informaţii în timp real despre localizarea exactă a unui tren aflat în circulaţie puteţi afla de pe site-ulwww.cfr.ro- domeniul Trenul meu (http://www.cfr.ro/index.php/cauta-tren)

Trebuie doar să introduceţi numărul exact al trenului în căsuţa indicată şi click pe Informații tren. Obtineţi astfel date în timp real despre ce staţie urmează, dacă aveţi sau nu întârziere, minutele de staţionare în următoarea gară şi timpul estimat de sosire la destinaţie.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Ce haos a fost ieri pe Bucuresti-Oltenita....
https://www.facebook.com/TFCRO/posts/1357758624275077

Quote
Referitor la articolul postat in data de 18.01.2017 ora 20:50 pe http://www.click.ro/news/bucuresti/am-fost-abandonati-gara-mai-bine-de-12-ore consideram ca este necesar un drept la replica pentru a transmite detalii si explicatii care nu apar in articol.
Astfel dorim sa va informam ca in data de 17 ianuarie 2017, in ciuda conditilor meteo din zona judetului Calarasi trenurile Transferoviar Calatori au circulat pe toata distanta Titan Sud – Oltenita, fiind anulate doar 5 trenuri din 20 existente in circulatie, ultimele 3 trenuri fiind anulate spre seara din cauza sulurilor mari de zapada care au fost asezate pe linie.
Afluenta mare de calatori din gara Titan Sud s-a datorat si faptului ca drumul DN4 Bucuresti – Oltenita a fost inchis de catre CNADR inca de la ora 11:00. Trenurile Transferoviar Calatori au circulat pana la ora 20:00 multumita eforturilor depuse de intreg personalul Transferoviar Calatori si Transferoviar Grup si a celor 2 locomotive Diesel care au remorcat trenurile pentru a facilita circulatia pe intreaga distanta de 60 km.
Trenul 15196, ultimul tren care a plecat din Oltenita la ora 19:30, a ramas inzapezit la 1 km de statia Bucuresti Sud, in dreptul localitatii Cernica, din cauza cantitatii mari de zapada depusa pe linia de cale ferata.
In statia Titan Sud erau deja calatori care isi cumparasera bilete la ultimul tren care urma sa fie format din automotorul ramas inzapezit in jurul orei 22. A fost indrumata de urgenta o locomotiva pana la Cernica, dar nu a reusit scoaterea automotorului din zapada fiind astfel nevoiti sa anulam ultimul tren care pleca din Titan Sud spre Oltenita. Calatorii au fost informati de problemele existente la ora la care trenul ar fi trebuit sa plece din Titan Sud, explicandu-le si faptul ca biletele si abonamentele vor fi restituite pentru zilele in care circulatia este oprita. In tot acest interval compania noastra a depus toate eforturile pentru a deszapezi si a repune in circulatie trenurile.
Intelegem nemultumirea si starea continua de agitatie a calatorilor nostri avand in vedere ca trenul era singurul mod de transport pentru aceasta zona, traficul rutier fiind inchis inca de dimineata.

In data de 18 ianuarie 2017 cu mijloace proprii TFC a deszapezit trenul ramas blocat, acesta a fost adus in Titan Sud in jurul pranzului, urmand ca ulterior in cursul intregii zile si nopti sa deszapezim toata portiunea Titan Sud – Budesti.

In data de 19 ianuarie 2017 toate trenurile TFC circula pe distanta Titan Sud – Budesti si retur. Portiunea Budesti – Oltenita este inca sub zapada, pentru aceasta zona asteptam suport din partea CFR SA cu mijloace mecanizate.
Subliniem faptul ca societatea noastra a facut tot posibilul sa transporte in conditii de siguranta toti calatorii: peste 4300 de bilete au fost vandute in data de 17 ianuarie si 2000 de navetisti cu abonament.
Ne cerem scuze pentru neplacerile create calatorilor nostri si va reasiguram ca personalul nostru depune in continuare eforturi pentru a facilita transportul cu trenul pe aceasta sectie.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1459643790737151:0

Quote
București, 20 ianuarie 2017

UPDATE, ora 6.30
Începând cu ora 6.30 se circulă în condiții normale de trafic între Chitila și Periș, deranjamentul la linia de contact fiind remediat.
Toate celelalte măsuri anunțate se mențin.

Ora 6.25
Traficul feroviar este operațional la această oră pe toate magistralele de cale ferată, circulaţia trenurilor fiind însă adaptată la condiţiile meteo nefavorabile.
Temperaturile înregistrate la nivelul șinei sunt cuprinse între -9 grade C și -24 grade C!
În jumătatea de sud a ţării, pe 4 intervale de staţii, este necesară înscrierea în circulaţie doar a trenurilor tractate cu locomotive Diesel: Constanța-Mangalia, Urziceni – Slobozia Veche, Medgidia –Tulcea, Alexandria – Zimnicea.

Cu restricție de viteză se circulă între stațiile Dragoş Vodă și Lehliu (fir II) - 100 km/h, între Făurei și Buzău (fir I) - 30 km/h, iar între Chitila și Periș traficul se desfășoară doar pe un singur fir de circulație, pe celălat fir se intervine pentru remedierea unui deranjament la linia de contact (lipsă tensiune).

De asemenea, trenurile operatorului privat Transfetoviar Călători se limiteaza în staţia Budeşti (şi retur), până la deszăpezirea intervalului de staţii Budeşti - Olteniţa. Secția CF Titan Sud-Olteniţa este neinteroperabilă și administrată de un gestionar feroviar privat.

La această oră, un număr redus de trenuri înregistrează întârzieri la sosire sau la plecare, acestea fiind determinate de adaptarea circulației la condițiile meteo nefavorabile, de necesitatea atașării locomotivelor Diesel, de intervenția pentru verificarea componentelor infrastructurii sau de prelungirea operaţiunilor de verificare şi de pregătire a materialului rulant pentru reînscrierea în cursă.

Cel mai mult imi place poza...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

In urma cu 5 ore au rezolvat si cu Oltenita...
https://www.facebook.com/TFCRO/posts/1358572290860377
Quote
Stimaţi călători,
Vă informăm că a fost redeschisă circulaţia pe întreaga secţie Titan Sud - Olteniţa. Astfel, începând cu orele 15:36, trenurile Transferoviar Călători, vor circula după un program normal conform mersului de tren.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3431-06-februarie-2017-update-ora-08-55-lucrari-la-linia-de-contact-pe-intervalul-de-statii-timisu-de-sus-darste

Quote
COMUNICAT DE PRESĂ

Lucrări la linia de contact pe intervalul de stații Timișu de Sus - Dârste
București, 6 februarie 2017

UPDATE, ora 08.55
Începând cu ora 08.33 trenurile circulăîn condiţii normale de trafic (fără ataşarea locomotivei Diesel) pe firul II între Timişu de Sus şi Dârste, se intervine în continuare pentru remedierea deranjamentului şi pe firul I.

Ora 07.00
Circulația feroviară pe intervalul de stații Timișu de Sus - Dârste se desfășoară doar pe firul II și cu locomotive Diesel, deoarece pe firul I echipele de intervenție lucrează pentru remedierea unui deranjament înregistrat pe circuitul de alimentare cu energie electrică a liniei de contact.

Măsurile de atașare a locomotivelor Diesel la trenuri și de redirecționare a traficului feroviar pe un singur fir asigură continuitate în circulația trenurilor pe intervalul menționat, insă se înregistrează întârzieri în graficul tuturor trenurilor care tranzitează zona respectivă.

La fața locului se intervine cu 2 drezine pantograf.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)