[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

lucian

Niste imagini ne ar ajuta mult cred,cine are posibilitatea...

banuj

Quote from: clf on October 27, 2023, 09:12:57 PME o foreza și pe partea cealaltă, in Otopeni, in apropiere de McDonalds.

Buna seara! Urmaresc de mult forumul, dar pana acum nu am mai scris.

In aceasta seara, era o foreza in Otopeni la intersectia strazii 23 August cu DN1. Nu am putut face poze din pacate, incerc maine.

Ionut

Despre ce foreză vorbim? Că nu prea are ce să caute foreză dincolo de Băneasa. Poate foreză mică pentru foraje geo. Faceți poze dacă puteți, dar aveți grijă la trafic.

dudley

Quote from: dudley on October 26, 2023, 11:00:15 AMMarti, 24 Oct, era o foreza inainte de podul de pe DN1 peste DNCB directia Otopeni, mai exact pe spatiul bretelei care da spre DNCB.
Mai exact, pe aici
https://www.google.ro/maps/@44.5316608,26.069531,3a,75y,222.39h,63.22t/data=!3m6!1e1!3m4!1ssxQT-_CX5FrGmqMbae2TBA!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu
Avea o foaie A3 lipita pe care scria ceva legat de Metrou Otopeni, dar a fost o surpriza si n-am apucat sa citesc prea mult sau sa fac o poza.


Asta de care ziceam a disparut. O sa mai ciulesc ochii cand mai am drum spre Otopeni.

clf

Foreza de la Otopeni colț cu 23 August.




Ionut

Exact ce ziceam. Este foreză mică, ia carote pentru studiul geotehnic. Mulțumesc pentru poză!

Xed

Astazi, la ora 13:15, erau cu aceeasi foreza ceva mai aproape de aeroport si lucrau pe o ploaie marunta, in fata acestui Mega Image.

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on July 07, 2023, 01:27:47 PM[CN1055686] Denumire contract: "Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă (Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni). Pachet 2: Proiectare şi execuţie lucrări de arhitectură, cale de rulare, instalații electromecanice și de curenți slabi"

Data publicare: 26.05.2023
Autoritate contractanta: METROREX S.A.

Descrierea achizitiei publice:
Proiectare şi execuţie lucrări de arhitectură, instalații electromecanice și telecomunicații, Cale de rulare în staţii şi tuneluri:
- Staţii: 1 Mai stație existentă, Pajura, Expoziției, Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo, Washignton, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu, Aeroport Otopeni,
- Tunel: 1 Mai – Aeroport Otopeni,
- Galerii la conexiunea cu stația existentă 1 Mai, și la stațiile Expoziției, stația Tokyo, stația Bruxelles și stația Aeroport Otopeni.
Pentru execuţia lucrărilor, este necesară proiectarea acestora de către antreprenorul desemnat.

Valoarea totala estimata: 1.290.886.664 lei

Depunere oferta - Data limita: 08.08.2023

Licitația a fost anulată pe 23.10.

Gio

Stie cineva statia Pajura unde ar urma sa fie amplasata? Se zice str Baiculesti, langa calea ferata, dar nu-mi dau seama care ar fi localizarea ei mai precisa.

sab

#1584
Acesta este amplasamentul:



NU are nicio legatura cu strada Baiculesti, fiind in dreptul primelor blocuri vechi dinspre Bd Bucurestii Noi.
Dupa statia Pajura, M6 face acea curba de dreapta (cam pe unde scrie mai jos Regia ...) pentru a ajunge in curtea Romexpo, iar str Baiculesti este inca departe.




Powered by API/PUM imgur uploader

Gio

Nu inteleg acest amplasament, este situata intr-o margine a cartierului, fara acces facil, nici nu stiu pentru cine e facuta. De obicei statiile de metrou se fac la intersectii, piete etc, urmand traseul unor bulevarde, strazi cu trafic ridicat. In mod normal statia trebuia sa fie amplasata in zona complexului comercial de la capatul troleibuzului 86, nodul major al cartierului, in apropiere de scoala dar si de bvd jiului unde circula autobuzul 331. Ei in schimb amplaseaza statia intre marginea cartierului si calea ferata, la 1.5 km distanta, incredibil..

sab

#1586
Raspunsul este simplu. Amplasamentul este dictat de traseul M6, care merge paralel cu calea ferata și străbate cartierul Pajura pe la periferie, precum și de curba de încadrare către Romexpo, care nu permite un amplasament mai în profunzimea cartierului, către strada Baiculesti, de exemplu.
Da, nu este cel mai bun amplasament din punct de vedere al calatorului, dar atât s-a putut face în condițiile în care desprinderea M6 de M4 se face la Podul Constanța și nu mai încolo, de ex la str Pajurei sau str Jiului.
Metroul în București nu trece pe sub clădiri (sunt doar 3 excepții pana acum) asa ca nu vad cum se putea încadra apoi către Romexpo fara sa treacă pe sub blocuri, dacă M6 ar fi avut alt traseu...
Problema pleacă de la construcția M4, când cineva a decis ca M6 sa se desprindă din M4 si sa facă acea amorsa pentru M6 fix la Podul Constanta. De atunci traseul M6 a cam fost bătut în cuie.
Ironia sortii pentru acest cartier și pentru statia Pajura este ca mai întâi a existat statia Pajura1 pe M4 (acum Jiului), care era in afara cartierului, acum avem statia Pajura 2 pe M6, care tot nu deservește bine cartierul.

Gio

Am crezut, am presupus ca statia va fi pe Baiculesti, colt cu calea ferata, deci nu trebuia sa paraseasca traseul liniei de cale ferata, dar la intersectia Baiculesti cu Aleea Pajurei.

sab

Traseul, figurat pe Google Maps, este cam acesta. Nu avea cum sa ajunga la Baiculesti (cu verde sus), se rata statia Expozitiei de la Romexpo. Nu stiu de ce este asa esentiala...



paullie

Dupa cum vedeti in captura strada asta numita Baiculesti este foarte ciudata. Da statia de motrou e lânga Baiculesti dar bucata din stânga>