Industria de aviatie din Romania

Started by Ionut, September 26, 2011, 01:04:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

MRS

Printre cele mai nasoale zboruri ale mele au fost cu KPR...

Totusi o posibila veste proasta pentru un platitor de taxe in Ro...




A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

iuli

Quote from: Mrs on February 03, 2013, 11:20:18 AM
Printre cele mai nasoale zboruri ale mele au fost cu KPR...

Totusi o posibila veste proasta pentru un platitor de taxe in Ro...


Detaliaza te rog ca nu m-am prins...

Pana atunci si o poza:

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

frunzaverde

Quote from: iuli on February 03, 2013, 12:32:09 PM
Quote from: Mrs on February 03, 2013, 11:20:18 AM
Printre cele mai nasoale zboruri ale mele au fost cu KPR...

Totusi o posibila veste proasta pentru un platitor de taxe in Ro...


Detaliaza te rog ca nu m-am prins...

Carpatair (V3) depinde financiar de wet-lease-uri / operatiuni at-risk / dba-uri. Contractul cu AZ era 'o bula de oxigen' in conditiile in care nici operatiunile din RO, nici cele din MD nu sunt profitabile.
In momentul asta contractul cu AZ este incheiat (si foarte probabil ultimele facturi nu vor fi platite de AZ). In plus, or sa aiba probleme generand contracte noi - au avut trei accidente intr-un an, doua soldate cu write-off. Si daca dupa Craiova au putut da vina pe autoritatile aeroportuare, nu stiu ce vor face acum.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

iuli

Multumesc de detaliere, dar nu inteleg partea cu platitorul de taxe in Ro...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

MRS

^^^
:cheers: frunzaverde

+:

SC CARPATAIR SA - Date Economice
Cifra de faceri: 293,249,163 Lei
Profitul net: 0 Lei
Pierdere net: 36,504,529 Lei
Profit brut: 0 Lei
Pierdere brut: 36,500,722 Lei
Salariati: 0 angajati
Tipul de activitate, conform clasificarii CAEN din :
Transporturi aeriene de pasageri
Datorii Total: 69,151,495 Lei
Cheltuieli totale: 347,943,919 Lei
Venituri totale: 311,443,197 Lei
Active imobilizate TOTAL: 92,779,746 Lei
Active circulante TOTAL: 45,814,070 Lei
Stocuri: 9,970,392 Lei
Disponibilitati banesti / Casa si conturi la banci: 0 Lei
Creante: 27,171,462 Lei
Cheltuieli in avans 897,612 Lei
Venituri in avans 15,390,224 Lei
Capitaluri: 54,949,709 Lei
Patrimoniul regiei: 0 Lei
Patrimoniul public: 0 Lei
Provizioane pentru riscuri si cheltuieli: 0 Lei
Capital social subscris si varsat: 28,000,507 Lei

Conform Firme.info


SA-ul Infiintat in '98 era platitor de taxe in RO, adica aducea anumite contributii la bugetul RO
Daca se duce, atunci adio anumitor sume de bani ce intrau in Ro, plus angajatii  :(

Sper ca m-am facut inteles




A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

iuli

OK, acum am inteles. Credeam ca te referi ca statul ar avea ceva actiuni sau statul ar plati ceva si acum daca s-ar duce pe rapa ar trebui contribuabilul sa acopere gaura.
Ai dreptate din punctul asta de vedere!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog


iuli

QuoteUn miliard de lei. La atât se ridică pierderile TAROM înregistrate de patru ani încoace, dupa cum arată chiar datele companiei. Gaura din bugetul Tarom a ajuns atât de mare încât dacă noul management privat nu va găsi o soluţie rapidă, compania nu se va mai putea redresa. Planul a fost deja pus pe hârtie.

Managementul privat de la TAROM are în plan pentru următorii trei ani reanalizarea rutelor şi recâştigarea pieţelor de transport aerian pe care compania a operat, dar şi-a întrerupt activitatea, din diverse motive.

Conducerea companiei are în vedere şi vânzarea sau închirierea unor aeronave, pentru a aduce venituri în plus. Se are în vedere şi creşterea productivităţii companiei, prin majorarea numărului de ore de zbor. Raportul întocmit însă de conducere nu prezintă nicio cifră concretă despre cum se vor reflecta măsurile în rezultatele companiei.

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut


iuli

Vrei să fii creatorul uniformelor piloţilor şi stewardeselor TAROM?

QuoteTAROM doreşte crearea unor noi uniforme pentru personalul aeronavigant, piloţi şi însoţitori de zbor, şi anunţă iniţierea unui concurs dedicat tuturor  designerilor interesaţi să fie autorii noilor modele de uniforme.

TAROM doreşte crearea unor noi uniforme pentru personalul aeronavigant, piloţi şi însoţitori de zbor, şi anunţă iniţierea unui concurs dedicat tuturor  designerilor interesaţi să fie autorii noilor modele de uniforme.

Designerii care doresc să participe pot trimite desenele până cel târziu în data de 20 martie 2013 în atenţia Danei Ducaru, manager de proiect, la adresa dana.ducaru@tarom.ro. Tot de la managerul de proiect pot obţine manualul de identitate al companiei, pentru a se familiariza cu valorile ce definesc brandul TAROM, deşi respectarea întocmai a acestuia nu reprezintă o condiţie obligatorie pentru ca proiectul să fie ales câştigător, candidaţii având libertate totală de creaţie.

Proiectul câştigător va fi stabilit de o echipă internă TAROM şi va fi anunţat public, iar designerul câştigător va trebui să dezvolte şi schiţele tehnice ale uniformelor. Premiul acordat câştigătorului va consta în bilete gratuite acordate pe toate destinaţiile proprii ale companiei TAROM, în valoare totală de de 4.990 euro. Biletele se vor acorda cu toate taxele incluse, câştigătorul putând beneficia de acestea într-un termen de 12 luni calendaristice de la semnarea contractului.

Candidaţii trebuie să depună desene ale uniformelor, în variantă de iarnă şi de vară, pentru piloţi şi însoţitori de zbor.

Pentru piloţi, uniformele includ variantă de vară (sacou, pantaloni, cămaşă cu mânecă scurtă, cravată) şi variantă de iarnă (sacou, pantaloni, cămaşă cu mânecă lungă, cravată, impermeabil, palton).

Pentru însoţitorii de bord băieţi uniformele includ de asemenea o variantă de vară (sacou, vestă, cămaşă cu mânecă scurtă, cravată, pantaloni) şi o variantă de iarnă (sacou, vestă, cămaşă cu mânecă lungă, cravată, pantaloni, palton, impermeabil).

Pentru stewardese, uniformele trebuie să includă aceleaşi piese ca pentru însoţitorii de bord băieţi, la care se adaugă fustă, rochie, tocă şi eşarfă în loc de cravată.

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

TAROM anunţă noutăţile pentru orarul de vară 2013

QuoteTAROM anunţă noutăţile în operarea curselor proprii, din orarul de vară 2013, valabil în perioada 31 martie - 26 octombrie 2013.

Introducerea unor noi rute şi destinaţii cu plecare din Iaşi, cu operare între 27 aprilie şi 26 octombrie 2013:

Iaşi - Londra - Iaşi

Marţi şi sâmbata

RO 395 19:50 Iaşi – 21:10 Londra (Heathrow)

Miercuri şi duminică

RO 396 08:20 Londra (Heathrow) – 13:35 Iaşi

Iaşi – Torino – Iaşi

Marţi, joi şi sâmbăta

RO 441 12:55 Iaşi  – 14:40 Torino

RO 442 15:25 Torino – 19:05 Iaşi

Iaşi – Bologna – Iaşi

Marţi, joi şi sâmbăta

RO 451 06:50 Iaşi – 08:10 Bologna

RO 452 08:55 Bologna – 12:10 Iaşi

Bucureşti - Roma - Iasi - Roma – Bucureşti/Iaşi- Roma - Iaşi

Luni, miercuri, vineri, duminică  - (operează în perioada 31 martie – 24 aprilie 2013)

RO 403 09:30 Bucureşti (Henri Coandă) - 10:50 Roma (Fiumicino)

RO406 11:40 Roma (Fiumicino) – 15:00 Iaşi (Henri Coandă)

RO 405 15:50 Iaşi (Aeroportul Internaţional Iaşi) – 17:10 Roma (Fiumicino)

RO 408 18:00 Roma (Fiumicino) – 21:15 Bucureşti (Henri Coandă)

Luni şi vineri – (operează în perioada 26 aprilie – 25 octombrie 2013)

RO 405 09:30 Iaşi (Aeroportul Internaţional Iaşi) – 10:50 Roma (Fiumicino)

RO 404 11:40 Roma (Fiumicino) – 14:55 Bucureşti (Henri Coandă)

RO 407 15:40 Bucureşti (Henri Coandă) – 17:00 Roma (Fiumicino)

RO 408 17:45 Roma (Fiumicino) – 21:05 Iaşi (Aeroportul Internaţional Iaşi)

Miercuri şi duminică – (operează în perioada 28 aprilie – 23 octombrie 2013)

RO 409 14:20 Iaşi (Aeroportul Internaţional Iaşi) – 15:40 Roma(Fiumicino)

RO 410 16:40 Roma (Fiumicino) – 20:00 Iaşi (Aeroportul Internaţional Iaşi)

,,TAROM a început un susţinut proces de adaptare a produsului său la necesităţile segmentelor de trafic regionale. Deschiderea unui centru operaţional TAROM pe Iaşi vine ca răspuns la cererea de piaţă din această zonă a României, oferind noi oportunităţi de conectare cu oraşe importante ale Europei. Serviciile TAROM se adresează în mod majoritar segmentelor de trafic etnic românesc", a declarat Sorin Georgescu, director de proiect în cadrul companiei TAROM.

Reintroducerea destinaţiilor Nisa şi Dubrovnik

În orarul de vară 2013, TAROM va opera din nou câte două frecvenţe săptămânale din Bucureşti către Nisa şi Dubrovnik şi retur, având în vedere cererea de trafic către aceste destinaţii pe timp de vară. Cursele vor fi operate săptamănal în zilele de joi şi duminică.



Anularea cursei Bucureşti - Lyon – Bucureşti

Introducerea a 4 frecvenţe săptamânale, în plus din/către Amsterdam şi 2 frecvenţe suplimentare din/către Frankfurt

Cursele din şi către Amman şi Beirut se vor face opera, în sezonul de vară, fără escală, având următorul program de zbor:

Marţi, joi şi sâmbătă

RO167 23:55 Bucureşti - 02:15 Beirut

Miercuri, vineri şi duminică

RO168 03:30 Beirut – 06:00 Bucureşti

Marţi şi sâmbătă

RO187 23:55 Bucureşti - 02.35 Amman

Miercuri şi duminică

RO188 03:20 Amman - 06.15 Bucureşti

Modificarea orarului pentru cursele pe destinaţia Dubai, zborurile fiind efectuate în cursul zilei, în sezonul de vară:

Marţi, joi şi sâmbătă

RO067 08:05 Bucureşti - 14:00 Dubai

RO068 14:55 Dubai - 19.10 Bucureşti

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Aterizare de urgenta pe Aeroportul Timisoara. Aeronava intoarsa din drum din cauza unei defectiuni

QuoteO aeronavă Carpatair care a decolat de la Timișoara cu destinația Bergamo, având 69 de pasageri la bord, se întoarce de urgență pe aeroportul Traian Vuia, după ce, din primele informații, un geam s-a fisurat în timpul zborului.

Conform procedurilor, piloții au cerut aterizarea de urgență. Lângă pistă sunt trimise mai multe echipaje de pompieri. Aeronava se află în aceste momente încă în aer.
Acesta nu este singurul incident înregistrat miercuri pe aeroportul din Timișoara. După prânz, un alt avion aparținând aceleiași companii, cu 76 de pasageri, care trebuia să plece către Iași, și-a anulat zborul chiar când se afla pe pistă, tot din cauza unor defecțiuni tehnice. Din această cauză, zborul a avut o întârziere de o oră și jumătate, pasagerii ajungând la destinație cu o altă aeronavă.

[...]

Fondatorul şi directorul companiei Carpatair, Nicolae Petrov, a declarat, după incident, că defecţiunea produsă la geamul copilotului nu a pus în nicio clipă în pericol aeronava, ci doar a afectat vizibilitatea piloţilor. Totuşi, comdandatul a decis să se întoarcă pe aeroportul din Timişoara.
"Este vorba de o revenire în zbor. După decolare s-a produs o fisurare la un strat exterior la parbriz. Parbrizele de la carlinga echipajului au mai multe straturi. Cel exterior este şi încălzit. Când se produce o încălzire neuniformă se pot produce fisuri. Dar ceea ce se întâmplă este că doar este afectată vizibilitatea pilotului. Cu o astfel de defecţiune se poate şi continua. Comandantul oricum a hotărât să revină şi este de competenţa lui, cum consideră el, pentru că el este acolo", a declarat Petrov.
Legat de incidentul de miercuri după-amiaza, directorul companiei a afirmat că a fost vorba de un mesaj de avertizare, care trebuia verificat.
,,Astăzi (miercuri – n.r.) a mai existat o revenire din rulaj. A existat un mesaj care trebuia verificat. Echipajul a decis să revină din rulaj. Nu defecţiune tehnică, mesaj care trebuie verificat. (...) Ne pare rău! (...) Vreau să vă spun că nicăieri ca la noi nu aleargă televiziunile să prezinte o revenire din rulaj sau din zbor. Pentru că se creează o presiune, eventual, pe echipaje să nu mai revină când ei asta ar trebui să facă! Asta înseamnă siguranţa zborului. Orice dubiu au, mesaj – şi sunt computere multe într-un avion – trebuie verificat", a mai spus Petrov.

[...]

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Poprire dispusă de judecători pe conturile Carpatair

QuoteUn complet de judecători de la Tribunalul Timiş a dispus măsura înfiinţării popririi asiguratorii pe conturile bancare ale societăţii Carpatair, în favoarea Aeroportului "Traian Vuia" Timişoara (AIT), pentru suma de aproximativ un milion de euro. Sentinţa este executorie, dar poate fi atacată cu apel.

Administraţia aeroportului timişorean spune că are de recuperat de la compania aviatică Carpatair suma de peste 2,5 milioane de euro, reprezentând servicii efectuate, dar neplătite de beneficiar. Pentru recuperarea banilor, administraţia s-a adresat instanţei de judecată, care a dispus măsura popririi asiguratorii pe conturile Carpatair deschise la trei bănci. Suma pe care o are de recuperat AIT este, în acest dosar înaintat instanţei, de 1.323.318,95 lei şi 644.675,55 de euro.

"Carpatair a formulat apel în dosarul 3708/30/2013, în care Tribunalul Timiş a dispus înfiinţarea popririi asiguratorii. Sumele pretinse de Aeroportul Timişoara sunt obiectul unor litigii între părţi şi nu sunt recunoscute de Carpatair", a declarat pentru cotidianul.ro Ramona Corduneanu, din partea societăţii Carpatair.

Dacă societaţii Carpatair i se respinge apelul formulat, conturile poprite vor putea fi executate de către societatea reclamantă, S.N. Aeroportul Internaţional Traian Vuia Timişoara SA.

sursa

Oare pleacă Carpatair de pe Timişoara?  ???
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog